Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
    Supper!!! 200mm verlaagd.

Comment

• Whaha hier hadk nognie aangedacht
      nice work dude

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
        nu blij N!TRON

tis ne sjieke he
        Jaja, kheb juist een bmw 5.30 geshopped, kzal hem straks nog posten.

Comment

• Ik hoop dat het lukt want freewebs ... nja zulle zien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
            Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
            Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS

Staat het niet in het reglement dat de forumnaars alsook hun wederhelften moeten onzichbaar gemaakt moeten worden op foto's

GreetZ
            2. Bij het plaatsen van foto's en / of artikels van andere websites, plaats je de nodige copyright informatie. Dit is "Netiquette". Bij het niet plaatsen van deze informatie kan je 'reply' verwijderd worden.

Ik neem aan dat de klucht niet is overgekomen.

GreetZ
            Welke klucht?

Bedoel je de clue of de pointe? Was dat met sarcasme gezegd die post?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn

Ik hoop dat het lukt want freewebs ... nja zulle zien .
              Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

hier kunt ge fotos uploaden

Comment

• Ah k bedankt , maar ik zie mijn foto nu wel ,da zal waarschijnlijk zijn omdak hem op mijn HD staan heb ...
                Normaal zetk hem op mn site, maar daar kank pas volgende week aan.

Comment

• Here he is .
                  Veel plezier.

Comment

• Oh , hier wat specs : Bmw 5.30 D
                    °voorbumper van nen Audi RS6 +
                    °sideskirt van nen Honda civic type R '03
                    °achterbumper van ne Porsche 911
                    °graphics : custom
                    °bonnet : carbon
                    °gecleaned
                    °enneuh vraagt het mij ..

Comment

Oh , hier wat specs : Bmw 5.30 D
                      °voorbumper van nen Audi RS6 +
                      °sideskirt van nen Honda civic type R '03
                      °achterbumper van ne Porsche 911
                      °graphics : custom
                      °bonnet : carbon
                      °gecleaned
                      °enneuh vraagt het mij ..
                      als dat carbon is ben ik de paashaas
                      dat is gewoon grijs gemaakt met "desadurate"

Comment

• nja kheb eerst toch een carbon pattern aangemaakt ... tja dan is het geschilderde carbon he ...

Comment

• even een tekstje toe gevoegd [/img]

Comment

• Coolerd

Comment

• Changes , velgen en da lelijk uitlaatding vanachter.

Comment

• Kan er iemand me helpen om die fout uit mn shop te halen, alvorens ik kan doordoen moet die oneffenheid rond de 2e deur weggewerkt worden. Kunt u ze dan mailen of terug hier posten of ergens anders?

Dank bij voorbaat!

Indien het helpt dit was de originele

GreetZ

Comment

• Dit noemen ze dan photoshoppen :p iemand anders het werk laten doen
                                  Tis meer de bedoeling da je da zelf doet he man , en ik snap al niet wat er nu juist moet gebeuren eigelijk..

Comment

• Vergeet niet dat je ook de voorste stijl van de achterdeur moet maken aan de "achterkant" (niet-zichtbare kant) van de Maybach ... Gezien het perspectief

Edit: Overigens, wat me een beetje stoort, is dat boven het stuk dat je er tussen geplakt hebt, er een soort "zuil" is naar boven toe, op de achtergrond ... Niet bijzonder mooi Je zet 'm uiteindelijk dus beter op een andere achtergrond, denk ik
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Dit noemen ze dan photoshoppen :p iemand anders het werk laten doen
                                      Tis meer de bedoeling da je da zelf doet he man , en ik snap al niet wat er nu juist moet gebeuren eigelijk..
                                      Nja dit is nog niet tunen, maar wilde er een lange sportieve versie van maken. Dus ben ik hem nu eerst langer aan het maken voordat ik hem sportief maak. Maar ik heb reeds geprobeerd op die oneffenheden rond de deurstijl weg te werken maar het lukt me niet. Dus vraag ik of iemand van jullie me kan helpen. Daarom is het toch een forum voor mensen te helpen in plaats van af te kappen.

@alex, bedankt had er nog niet aan gedacht, maar de ruiten worden toch geblindeerd dus zie je het mss niet of toch minder, ik zal zien wat ik doe.

Thx and GreetZ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                        Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                        Dit noemen ze dan photoshoppen :p iemand anders het werk laten doen
                                        Nja dit is nog niet tunen, maar wilde er een lange sportieve versie van maken. Dus ben ik hem nu eerst langer aan het maken voordat ik hem sportief maak. Maar ik heb reeds geprobeerd op die oneffenheden rond de deurstijl weg te werken maar het lukt me niet. Dus vraag ik of iemand van jullie me kan helpen. Daarom is het toch een forum voor mensen te helpen in plaats van af te kappen.

@alex, bedankt had er nog niet aan gedacht, maar de ruiten worden toch geblindeerd dus zie je het mss niet of toch minder, ik zal zien wat ik doe.

Thx and GreetZ
                                        wa moet ik nu veranderen?

ik wil het wel is proberen

Comment

• Jah lol afkappen ..
                                          Das gewoon het principe van het "pictunen" vind ik ..
                                          En jij weet hoe het uiteindelijke resultaat moet zijn, dus waarschijnlijk gaan de anderen het anders uitvoeren als jij wou..

Comment

Working...
                                          X