Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E90 E91 angeleyes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E90 E91 angeleyes

Hello,

Ik zie op tal van sites, dat er angeleyes zijn, ook van OEM voor op de bmw E90 en E91. Aangezien ik dit zeer knap vind en xenon ook. Wil ik dat plaatsen. Xenon komt me te gecompliceerd over voor het moment om nu te plaatsen, aangezien er ook nog eens sproeisysteem moet geplaatst worden enz... . Nu zie ik dat bij de vorige modellen, makkelijk is om angeleyes te plaatsen. Is dit nu ook zo bij de E90 en E91? of heb je sowieso xenonkit nodig daarvoor???

OEM is een zeer goed merk, ik zou zeker die nemen...

Comment

Wat is de website van OEM eigenlijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Wat is de website van OEM eigenlijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk Berichten
          Hello,

Ik zie op tal van sites, dat er angeleyes zijn, ook van OEM voor op de bmw E90 en E91. Aangezien ik dit zeer knap vind en xenon ook. Wil ik dat plaatsen. Xenon komt me te gecompliceerd over voor het moment om nu te plaatsen, aangezien er ook nog eens sproeisysteem moet geplaatst worden enz... . Nu zie ik dat bij de vorige modellen, makkelijk is om angeleyes te plaatsen. Is dit nu ook zo bij de E90 en E91? of heb je sowieso xenonkit nodig daarvoor???
          Aftermarket heb je geen sproeiers nodig, als je die door BMW laats plaatsen (= OEM) zal dat een hele noot kosten.

Aftermarketspl geraakt er eenvoudig in...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Aftermarket heb je geen sproeiers nodig, als je die door BMW laats plaatsen (= OEM) zal dat een hele noot kosten.

Aftermarketspl geraakt er eenvoudig in...

VB VAN iets dat ik gevonden heb: Mijn vraag is dus gewoon. Ik heb geen xenonkit en geen xenonkoplampen op mijn wagen, kan ik dan ook zo een angeleyes plaatsen? Op vorige modellen kon je dit of je nu xenon hebt of niet.

En nu zie je alleen maar angeleyes op de BMW's bij de wagen die xenon hebben.

Comment

http://cgi.ebay.de/BMW-E90-E91-Angel...QQcmdZViewItem

VB VAN iets dat ik gevonden heb: Mijn vraag is dus gewoon. Ik heb geen xenonkit en geen xenonkoplampen op mijn wagen, kan ik dan ook zo een angeleyes plaatsen? Op vorige modellen kon je dit of je nu xenon hebt of niet.

nee gaat niet,je moet de ringen plaatsen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                nee gaat niet,je moet de ringen plaatsen
                Idd, dit is enkel het "licht" dat je koopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Idd, dit is enkel het "licht" dat je koopt.
                  Dus als ik het zo begrijp, kan ik alleen maar angeleyes hebben als ik de xenonkitplaats, dus de xenonkoplampen zoals ze standaard zijn. Omdat je bij de vorige modellen de 3 series enz.... dat wel nog kon plaatsen.

Dusja angeleyes zijn niet te plaatsen op de nieuwe modellen , zonder dat je xenonset plaatst van BMW???

Comment

Dat heb je dan met die full full full option auto's.

Comment

http://cgi.ebay.de/BMW-E90-E91-Angel...QQcmdZViewItem

je kan ook een set okkazie xenons kopen

Bmw 318 D E91

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        gTa, sarcast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          triestige reactie. Alle respect, maar ik stelde hier gewoon een vraag.

Comment

xenon inbouwen in e90 e91 werkt niet achteraf met de normale canbus bekabeling

je moet andere kabels trekken
                            OEM betekend original equipment manufacturer

sorry voor de zeeeeeeer late reactie maareuh ik ben al een paar keer op dit forum
                            op "bezoek" geweest en ik heb nog nooit iets gepost. ik moet toegeven dat het er hier
                            erg onvriendelijk en BOERTIG aan toe gaat.

dit zal dan metteen ook mijn laatste reactie zijn

@ alexcars hier heb je de betere forums waar rang en geld geen rol spelen, en waar je als een normale mens vriedelijk behandeld word

www.bimmerboard.be
                            www.e90posts.com

hope to see you soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lowbeemer Bekijk Berichten
                              xenon inbouwen in e90 e91 werkt niet achteraf met de normale canbus bekabeling

je moet andere kabels trekken
                              OEM betekend original equipment manufacturer

sorry voor de zeeeeeeer late reactie maareuh ik ben al een paar keer op dit forum
                              op "bezoek" geweest en ik heb nog nooit iets gepost. ik moet toegeven dat het er hier
                              erg onvriendelijk en BOERTIG aan toe gaat.

dit zal dan metteen ook mijn laatste reactie zijn

@ alexcars hier heb je de betere forums waar rang en geld geen rol spelen, en waar je als een normale mens vriedelijk behandeld word

www.bimmerboard.be
                              www.e90posts.com

hope to see you soon
                              Tjah, boertig of puberaal gedrag heb je overal wel

De juiste link is: www.e90post.com maar dat is vooral Engelstalig. Wel goeie info!

Comment

Working...
                              X