Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GPS info :TomTom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    tomtom spraakherkenning = complete bagger! Je werkt 100 keer zo snel met favorieten en NP.
    Misschien, maar die gebruik ik niet. Ik tik alleen ofwel spreken dus

Comment

Ik gebruik al 'n jaar of 5 TomTom, waarvan al 3 jaar of zo 'n Go700... Softwareupdates zijn altijd gratis, al de rest is te betalen...
      Heb vlak voor ik naar de USA ging de nieuwe kaarten van USA en van West-Europa gekocht, en zelfs mijn oud kreng kan nu MapShare ondersteunen...
      Flitspalen heb ik ook van TomTom, alsook traffic updates via GPRS. Ik gebruik 'm elke dag, werkt allemaal prima, en ben nog nooit 'n paal tegengekomen die er niet instond.
      Spraakherkenning, MP3, foto's en carkitzever moet ik niet hebben. Heb dat carkitgedoe getest en 't is een ramp. Afstandsbediening heb ik nog nooit gebruikt

Kmoet alleen nog 'ns de nieuwe lijst van TOTAL tankstations zien down te loaden... Anyone?
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        loont het de moeite om voor een 920 te gaan ipv voor een 720?
        ja, de 920 is net uitgeleverd, en volgens m'n verkopers een 'beregoed' toestel

Comment

Dus ik raad je dan de 720 aan, zonder TMC.
          Sinds de komst van de 920 wordt de 720 mét TMC dan ook bijna niet meer verkocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
            Kmoet alleen nog 'ns de nieuwe lijst van TOTAL tankstations zien down te loaden... Anyone?

Comment

Dat is gemakkelijk.

effe zitten rondkijken voor jet, maar die hebben dat nog niet. Binnenkort wel mogelijk.

Comment

Hmmm, ik heb 't ergens gratis te pakken gekregen, en op alertegps.com vind ik niet meteen 'n free download dink.

Ik wil dat bestandje wel op m'n webspace zwieren, hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  Dat is gemakkelijk.

effe zitten rondkijken voor jet, maar die hebben dat nog niet. Binnenkort wel mogelijk.
                  Wat zeggen we dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                    is dat van jet? want op hun eigen site staan ze nog niet.

edit
                    van alle tankstations zie ik. Dan wacht ik wel nog wat. op den duur staat heel uw scherm vol met icoontjes.

Comment

Je zet natuurlijk alleen de stations die je wilt op je GPS hé. Het zijn altijd 3 bestandjes per merk

Comment

Zalig, dat is 'm !! Merci.

Comment

Zitten er bij die gedownloade flitspaallocaties ook zones bij waar ze veelvuldig staan te flitsen?
                          Want gisteren dat spel voor de eerste keer gebruikt en het sloeg bijna tilt.
                          zo reed ik naar ninove via de expressweg (mensen van de buurt kennen die baan) en die was continue aan het tuuten zoals bij een flitspaal. allez 't is te zeggen als ik 90 reed niet, maar van als ik boven de 100 ging gingen alle sirenes af.
                          op gewone binnenbaantjes waar je dan bv 50 mocht en waar ik 75 reed, ging er niets af.

nog iemand ervaring mee?

Comment

Hmm, vreemd. Heb ik niet. 't Is wel zo dat 'ie eerst waarschuwt voor de flitspaal op jouw kant van de baan, en meteen erna ook nog 'es tuut voor de flitspaal aan de andere kant. Je kan dat zien voor welke paal 'ie tuut, omdat 'ie op dat moment dan een rood flikkerend kadertje rond het icoontje zet van de flitspaal waarvoor 'ie tuut. Zet ook de afstand van waarschuwing tot de flitspaal niet té lang, bij mij staan die op 200m tenzij die van 100 en 120 km/u die staat op 250 dacht ik.

Zeker dat je de waarschuwing "signaal als ik sneller rijd dan toegestaan" niet hebt op staan? Op bepaalde wegen weet 'ie niet hoe snel je mag, of heeft 'ie een verkeerde maximumsnelheid (veel banen waar je vroeger 70 mocht en die nu 50 zijn weet 'ie niet dat 't 50 is, en de meeste zones 30 kent 'ie ook niet). Als 'ie tuut voor overdreven snelheid dan knippert het snelheidssymbooltje in je menubalkje rood naast de maximumsnelheid, b.v. 78/70.

Comment

Hmm, vreemd. Heb ik niet. 't Is wel zo dat 'ie eerst waarschuwt voor de flitspaal op jouw kant van de baan, en meteen erna ook nog 'es tuut voor de flitspaal aan de andere kant. Je kan dat zien voor welke paal 'ie tuut, omdat 'ie op dat moment dan een rood flikkerend kadertje rond het icoontje zet van de flitspaal waarvoor 'ie tuut. Zet ook de afstand van waarschuwing tot de flitspaal niet té lang, bij mij staan die op 200m tenzij die van 100 en 120 km/u die staat op 250 dacht ik.

Zeker dat je de waarschuwing "signaal als ik sneller rijd dan toegestaan" niet hebt op staan? Op bepaalde wegen weet 'ie niet hoe snel je mag, of heeft 'ie een verkeerde maximumsnelheid (veel banen waar je vroeger 70 mocht en die nu 50 zijn weet 'ie niet dat 't 50 is, en de meeste zones 30 kent 'ie ook niet). Als 'ie tuut voor overdreven snelheid dan knippert het snelheidssymbooltje in je menubalkje rood naast de maximumsnelheid, b.v. 78/70.
                              flitspalen zie ik niet staan op dat moment. Niet op men scherm en niet op de baan.

rood: dat is het wel. mijn snelheid staat in het rood, daarnaast de toegestane snelheid.
                              Dus dat signaal voor toegelaten snelheid zou opstaan? Effe kijken waar ik dat kan afzetten.
                              Was gisteren met vreemd volk op de baan naar een vergadering en dat spel zat continue te tuuten. die zullen ook denken wat is dat hier allemaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                loont het de moeite om voor een 920 te gaan ipv voor een 720?
                                Zeker wel, als je vaak in grootsteden komt. De G-sensor in de 920 zal dan aan de hand van de bewegingen die je maakt blijven verder navigeren, en laat de GPS terug overnemen zodra er wat betere dekking is.
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

Comment

idd, het kotje voor overdreven snelheid stond aangevinkt.

merci

Ander vraagje:
                                  kan je je TomTom opladen via je computer?
                                  heb dat eens gelezen, maar weet het er fijne niet van.
                                  Hoe werkt zoiets dan? Gewoon je TomTom inpluggen via usb of zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    Zeker wel, als je vaak in grootsteden komt. De G-sensor in de 920 zal dan aan de hand van de bewegingen die je maakt blijven verder navigeren, en laat de GPS terug overnemen zodra er wat betere dekking is.
                                    we gaan de kado voor kerstmis , de 720 straks omruilen tegen een 920

Comment

idd, het kotje voor overdreven snelheid stond aangevinkt.

merci

Ander vraagje:
                                      kan je je TomTom opladen via je computer?
                                      heb dat eens gelezen, maar weet het er fijne niet van.
                                      Hoe werkt zoiets dan? Gewoon je TomTom inpluggen via usb of zo?
                                      Ja, gewoon tomtom aansluiten via de usb-kabel die erbij zit. Alle, ik weet niet of jij die hebt. Dacht zelfs dat de pc niet moest opstaan, maar daar ben ik niet zeker van. Probeer het eens zou ik zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Ja, gewoon tomtom aansluiten via de usb-kabel die erbij zit. Alle, ik weet niet of jij die hebt. Dacht zelfs dat de pc niet moest opstaan, maar daar ben ik niet zeker van. Probeer het eens zou ik zeggen
                                        moet hij daarvoor opstaan (de tomtom)

Comment

moet hij daarvoor opstaan (de tomtom)
                                          Nee, en daar ben ik zeker van.

Comment

Working...
                                          X