Volledig opladen duurt dan wel ongeveer 4 uur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GPS info :TomTom
Collapse
X
-
Tusc, volgens mij ligt jouw flitspaalmelding nog niet aan. Enkel de waarschuwing voor overdreven snelheid lag aan.
Icoontjes flitspalen weergeven op kaart :- klik op scherm
- volgende menuscherm
- kaart weergeven
- linksonder "NP" aanklikken
- "weergeven op scherm" kiezen (ofzo)
- alle flitspaalicoontjes aanvinken
Comment
-
Welke gebruik ik nu het best? Die van flits.bnet.be? Of deze :
http://www.alertegps.com/Download_in...=1&sous_menu=1
Want als ik ze beiden installeer heb ik België dubbel
Iemand die een download weet voor de flitspalen in Duitsland?
grtsMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk had ooit eens een ov2 file van alle coffeeshops in Nederland
Met zo'n mooi weed-icoontjeMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenIk had deze van de Burger Kings
Jaaa die ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDat flits gedoe macheert dat goed? zo ja,wat is de cheapste tomtom met een kaart van europa en flitsshit
Een gepikte van op de kerstmarkt met gedownloade kaarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen gepikte van op de kerstmarkt met gedownloade kaarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendat is te goedkoop
Nee kweni, je kan ook een ouwe (aldi) medion 95000 kopen en daar tomtom opzetten, dat werkt perfect weet ik uit ervaring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDat flits gedoe macheert dat goed? zo ja,wat is de cheapste tomtom met een kaart van europa en flitsshit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee kweni, je kan ook een ouwe (aldi) medion 95000 kopen en daar tomtom opzetten, dat werkt perfect weet ik uit ervaring.
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten249€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTusc, volgens mij ligt jouw flitspaalmelding nog niet aan. Enkel de waarschuwing voor overdreven snelheid lag aan.
Icoontjes flitspalen weergeven op kaart :- klik op scherm
- volgende menuscherm
- kaart weergeven
- linksonder "NP" aanklikken
- "weergeven op scherm" kiezen (ofzo)
- alle flitspaalicoontjes aanvinken
flitspalen zijn aangezet. ik moest per flitspaal ('t is te zeggen die van andere snelheden) een geluidje ingeven. Maar twas vooral de overdreven snelheid die gisteren in overdrive ging. flitspalen niet zoveel tegengekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb al een gps,wil het enkel voor die flitsshit en voor in de Volvo héél soms
euhmmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWel, op tomtom kun je die flitsshit toch zetten
Comment
Comment