Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
yep.
af en toe updaten voor bijkomende locaties. en dan kan je bv. op 200meter op voorhand een signaal laten horen als je te snel zou rijden.
ik heb die dus gisteren voor de eerste keer gebruikt en kmoet zeggen, dat werkt.
yep.
af en toe updaten voor bijkomende locaties. en dan kan je bv. op 200meter op voorhand een signaal laten horen als je te snel zou rijden.
ik heb die dus gisteren voor de eerste keer gebruikt en kmoet zeggen, dat werkt.
Heb ze daar juist voor mijn Garmin gedownload. Ben eens benieuwd
garmin en al die andere merken lijken me bagger.Ik had er zo ééntje van blokker gekocht vorig jaar.MAN MAN wat een rommel,ik heb die gewoon van miserie weggegeven aan iemand
garmin en al die andere merken lijken me bagger.Ik had er zo ééntje van blokker gekocht vorig jaar.MAN MAN wat een rommel,ik heb die gewoon van miserie weggegeven aan iemand
Als je op LPG rijdt kan je op mijn site een POI-bestand opladen, tankstations worden vermeld met een kortings-indicator zodat je overal snel het goedkoopste tankstation kan vinden.
ik heb net de files van alle jet-stations gedownloaded , maar hoe zet ik die nu op de tomtom?
met ander woorden waar zet ik die 2 files en welke dingen moet ik activeren en aanvinken.
edit: zal dezelfde manier zijn zoals die flitspalen waarschijnlijk?
Ik heb een tomtom 910 go, gekocht in juni 2006.Die was dan nog niet lang op de markt, en kostte ...700 euro...
Maar misschien heb ik toch al een deel ingewonnen, dankzij de verwittiging voor flitspalen. Ik heb verleden jaar me geabonneerd op de flitspalen van tom tom, (dat was iets van 29 euro denk ik) en intussen kan ik iedere week flitspalen downloaden voor geheel europa.
Intussen is er een nieuwe versie uitgekomen, en die heb ik ook gedownload, maar sindsdien doet m'n fotoalbum het niet meer. Nochtans zitten die er nog allemaal in. Maar op het tomtom forum heb ik geïnformeerd, en blijkbaar ben ik niet alleen, en mogen we een update verwachten die dit weer regulariseert.
Wat ik vooral een voordeel vond aan de 910 go, (nu de 920 ?) is dat hij (zij eigenlijk, want ik gebruik computerstem Saskia )niet alleen de weg toont, maar ook de naam of nummers van de straat mededeelt die je moet indraaien.(enkel met computerstem) Vooral in grootsteden is dit gemakkelijker.
Ik weet niet of het zo is, dat alleen de 910 serie,(nu 920...)dit voordeel heeft.Verder ben ik heel tevreden, de foutjes die gebeuren zijn heel miniem , en ik heb alleszins nog niet veel verloren gereden .
Groetjes uit de westhoek.
ik heb net de files van alle jet-stations gedownloaded , maar hoe zet ik die nu op de tomtom?
met ander woorden waar zet ik die 2 files en welke dingen moet ik activeren en aanvinken.
Onlangs kocht ik voor mijn TT910 go een (nieuw?) systeem ter bevestiging, i.p.v. met de zuignap op het venster.
Ik had het gelezen op het navigatieforum en heb het direct via internet besteld. Hoe het juist noemt weet ik niet, maar het is dus een zwaar rond geval, waarin ge uw zuignap kunt vastmaken. Het "ding" kun je overal op je dashboard zetten, het verschuift géén millimeter. Voor mij een zeer groot voordeel, daar het venster "te ver verwijderd is" en de TT nu heel dicht bij me staat. Zo kan ik nu gemakkelijk de "juiste" snelheid die gereden wordt aflezen, en mijn cruise control daarop instellen.(Want een snelheidsmeter in een auto geeft praktisch nooit de juiste snelheid aan.)
Als ik volgens de tomtom 120 km p/h rij, dan toont de meter van de auto bijna 130 aan. Als ik nu in belgie "echt" 120 rij, dan zie je dat de meeste wagens trager rijden. Zo ook in Frankrijk: Tomtom 130 is kmteller:122.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: zo'n navigatie"houder" is alleszins een betrouwbaar iets. Het kost , naargelang waar je het aanschaft, tussen de 20 en 36 euro.(verzending inbegrepen) Zowel in Nederland als Belgie te verkrijgen via dezelfde firma.
Ik zou zeggen "een aanrader".Ik heb al alle manieren van rijden uitgeprobeerd om het toch maar te doen verschuiven, maar "impossible".
De antisliplaag is onverbiddelijk, mede door het gewicht 1,2 kg.
Comment