Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale tv in de auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Digitale tv in de auto

Kan het al, bestaat het?

De analoge zenders verdwijnen 1 na 1 uit de lucht..

Ja, dat kan en bestaat al.

Weet wel niet of het naplaatsbaar is, maar bij Porsche, Benz en BMW is het al optioneel verkrijgbaar. (en andere merken wss ook)

Comment

normaalgezien heb jij een aux-video input. Daar moet je dan een dvb-t tuner op aansluiten, met uiteraard aparte bediening (niet via de navi-plus).

Comment

Ik reed onlangs mee in een Audi S8 en die had digitale tv. Op een S kan je het ook al krijgen.

Comment

Ik moet dat echt hebben, kan tv in de wagen niet meer missen. En analoog is het in Zwitserland en Nederland reeds gedaan.

Comment

en hoeveel kost zo'n kastje?

Comment

Hirschmann carTV: tussen de 350 en 500 euro als ik me niet vergis

Zeer goed product, gewoon aan te sluiten op je video-aux-in, ir-oogje ergens zichtbaar plaatsen en je bent vertrokken.

Comment

De Hirschmann CARTV2 is speciaal ontwikkeld voor de ontvangst van Digitenne van KPN in de (vracht-)auto en boot. Door de gevoelige tuner en de twee bijgeleverde antennes is beeld mogelijk tot 200 Km/h.

De CarTV kan aangesloten worden op uw bestaande navigatie en/of dvd-systeem. Indien u nog geen beeldscherm heeft kan u seperaat een 5" (dashboard, RH-MH563) of 7" (roofmount, RH-MR701) LCD-scherm gebruiken.
                • Nederlandstalig menu
                • 400 voorkeuzekanalen
                • Automatische frequentiewisseling voor voorkeurskanaal
                • Teletekst, EPG, Ondertiteling
                • Voedingsspanning 10V ~ 28V
                • Smartcard wordt bijgeleverd

EAN-code: 4002044435042
                aub

Comment

en is er dan geen abonnement ofzo nodig?

Comment

Waarschijnlijk moet jeje smartcard "opladen" per maand.

Comment

De Hirschmann CARTV2 is speciaal ontwikkeld voor de ontvangst van Digitenne van KPN in de (vracht-)auto en boot. Door de gevoelige tuner en de twee bijgeleverde antennes is beeld mogelijk tot 200 Km/h.
                      Afgekeurd zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Wellicht wel ja

Comment

Comment

Zoek op DVB-T

Comment

Zijn er foto's?

Wil ik wel eens zien !!

Comment

Jullie gaan snel een oplossing moeten vinden, want (en ik quote);

60.000 gezinnen nemen in november afscheid van een tijdperk

De laatste tv-kijkers met antenne

Met de slogan 'Weg met de sneeuw op je tv' waarschuwt Vlaams minister van Media Geert Bourgeois (N-VA) de laatste antenne kijkers dat hun tv vanaf november officieel 'van de antenne' gaat. De 60.000 gezinnen die tegen de trend in toch zijn blijven vasthouden aan hun antenne, moeten dus omschakelen, naar een kabelabonoment, digitale televisie of een digitale antenne. De Vlaamse overheid volgt daarmee een Europese richtlijn. Maar voor de laatste antennegetrouwen wordt het een moeilijk afscheid...
                                Bron: Het Nieuwsblad, pag. 10, Donderdag 13 maart 2008

Jullie gaan dan ook niets meer in België kunnen ontvangen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Normaal gezien moet ik nog alles kunnen pakken dan. Mijn TV-tuner kan zowel analoge als digitale signalen ontvangen.

Comment

DVB-t

Hoi Folks,

Tv in de wagen is perfect mogelijk, wij verkopen en installeren dit perfect volgens ISO normen, voor meer info d.lefevere@gtv.be

Analoog valt dan wel weg maar er is nog altijd digitaal, en van abonnementen spreken we niet, bestaat zelfs niet!

Meer info? just mail!

Comment

you've got mail.

Comment

Upperdepup...wat zijn de mogelijkheden op vandaag? Update?

In een Minitje met een standaard radio van Mini kan 't nog niet bijgebouwd worden zeker Mbman ?

Comment

Working...
                                        X