Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audio-installaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga mijn vraagske hier nog eens stellen. Ik ga ne Audi A3 kopen en ga hem snel hebben. Alleen heb ik nog ne goeie radio nodig... Nu was ik aant zien voor deze:

Is dit té voor een standaardinstallatie? Of gaat het juist heel goed klinken? En het vermogen en de capaciteiten geven mij de mogelijkheid om later nog wat te doen aan mijn geluidsuitrusting. So what do you say?

Geef gerust tips en zeg maar wat je denkt wat jij zou nemen. Budget ligt rond wat dit model kost, dus zo'n 600€ (hoe minder, hoe beter).
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Waar ik zeker op zou letten als ik een headunit koop is dat de kleur van het scherm en toetsen overeenstemt met de kleur van het dashboard. En €600 is nogal veel voor een radio, enfin ik zou het er niet aan geven.

Comment

• de vraag is of je dan effectief de rest (luidsprekers e.d.) gaat laten nakomen, of da je het bij de overige standaarduitrusting houdt. feit is dat een ketting maar zo sterk is als de zwakste schakel. dus nu mag je headunit nog zo sterk zijn, de boxen moeten wel kunnen volgen. ik vermoed wel dat deze headunit de luidsprekers van een deftige klank gaat voorzien. en zoals je zelf zegt, het leent zich wel tot verdere uitbreidingen vaan je installatie....

maar om daar 600 pleuro's aan te geven...

Comment

• Mijn HU van Pioneer heeft eur180 gekost, dan nog een adapterke voor de bediening aan het stuur (eur90) en ik ben daar wreed content van.

Comment

• Ja, tis mss waar. Maar ne originele Audi-radio (Concert) kost 641euro!!! Dus ik dacht, dan valt da nog mee, ma het is inderdaad wel veel geld. Ik denk dat ik ne iets goedkopere ga nemen en een ipod interface erbij neem...
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik heb mij een maand geleden deze pioneer aangeschaft. Past heel mooi in het interieur van een A3 en de verlichting heeft 100 kleurcombinaties zodat je het volledig bij de rode interieurverlichting van je A3 kan aanpassen.

Comment

• 600€ voor alleen een HU vind ik ook een beetje te veel van het goede. Voor die prijs kan ik me toch al wat meer dan een HU veroorloven...

Als ik alles bij mekaar optel wat ik nu in mijn auto heb steken aan ICE kom ik zelfs niet aan die 600€...

Alpine met ingebouwde GPS: 250€
                JBL versterker: 70€
                JBL woofer: 80€
                Bekabeling: 35€
                Er steken ook nog JBL 3-wegs in de hoedenplank maar die staken er al in...
                Behalve de bekabeling is alles wel 2dehands gekocht. Buiten een versterker die de geest gaf na een goed jaar nooit problemen gehad...

Alles bij mekaar 435€...
                Al bij al dus vrij budget installatie maar ik ben er content van. Als ik toch nog wil mierenneuken...die 3-wegs zouden nog versterkt mogen worden eigelijk.
                En als ik nog is wil zeveren() de speakers in de voor en achterdeuren mogen ook nog een betere kwaliteit zijn...

Dus ge ziet....als ge wat rondzie kunt ge voor 600€ een volledige deftige sound in uw auto hebben

Comment

• True.

Je komt 't weinig tegen bij tuning, maar Dégio heeft effectief de waarde van zijn wagen VERDUBBELD door die ICE...

Comment

• ik wil ook een woofer in men auto plaatsen weet iemand wat da kost voor te laten aansluiten want ik ken daar niks van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                      True.

Je komt 't weinig tegen bij tuning, maar Dégio heeft effectief de waarde van zijn wagen VERDUBBELD door die ICE...

Ach, zolang we maar niet allemaal een auto kopen om de pooier uit te hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                        ik wil ook een woofer in men auto plaatsen weet iemand wat da kost voor te laten aansluiten want ik ken daar niks van
                        Laten doen kost nogal veel geld voor wat het is. Maar meestal werken ze het wel proper weg, da wel.
                        Op zich is er echt niks speciaals aan qua aansluitwerk, 't is alleen het mooi wegwerken wat tijd vraagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox
                          Ik ga mijn vraagske hier nog eens stellen. Ik ga ne Audi A3 kopen en ga hem snel hebben. Alleen heb ik nog ne goeie radio nodig... Nu was ik aant zien voor deze:

http://www.pioneer.be/nl/products/25...8RS/index.html

Is dit té voor een standaardinstallatie? Of gaat het juist heel goed klinken? En het vermogen en de capaciteiten geven mij de mogelijkheid om later nog wat te doen aan mijn geluidsuitrusting. So what do you say?

Geef gerust tips en zeg maar wat je denkt wat jij zou nemen. Budget ligt rond wat dit model kost, dus zo'n 600€ (hoe minder, hoe beter).
                          Ik zit met deze radio (voor meer foto's http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...&highlight=e87)

een zéér goeie radio, en het design is ook sober dus het is nog mooi voor een aftermarket radio (alleen witte verlichting, dus geen kleuren kermis)

Je bent echt niks met deze radio als het je hem juist maar gaat gebruiken voor je standaardinstallatie. Hij kost niet voor niks € 600. Je zal er een pak meer functies op terugvinden dan een goedkoper model, En aangezien je toch van plan bent om je standaard boxen te gebruiken zie ik er niet direct het nut van in.

Maar, als je nog toekomst plannen hebt om later een degelijk/zware installatie aan te schaffen (kwalitatieve composets, sub(s)) heb je zéker al een perfecte basis.
                          BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                            ik wil ook een woofer in men auto plaatsen weet iemand wat da kost voor te laten aansluiten want ik ken daar niks van
                            versterker en woofer inbouwen is nu ni hét zware werk. ok, bij een nieuwe 1 heb ik het nog ni gedaan. maar het valt best zelf te doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                              Ach, zolang we maar niet allemaal een auto kopen om de pooier uit te hangen
                              Fo' shizzl nigga ! I gotzt the drop-top y'all !!

Comment

Fo' shizzl nigga ! I gotzt the drop-top y'all !!

k'versta er nix van!

Comment

True.

en verdomme die heeft dan nog dezelfde HU als ik, maar ik heb dan nog de cd-lader/mp3 en de afstandsbediening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                                    en verdomme die heeft dan nog dezelfde HU als ik, maar ik heb dan nog de cd-lader/mp3 en de afstandsbediening
                                    En ik moet nog altijd een nieuwe DVD hebben. Hoeveel voor de jouwe?

edit: die cd-lader kan MP3 lezen?! Die HU kan dat dus niet, trekt op niks vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox
                                      Ja, tis mss waar. Maar ne originele Audi-radio (Concert) kost 641euro!!! Dus ik dacht, dan valt da nog mee, ma het is inderdaad wel veel geld. Ik denk dat ik ne iets goedkopere ga nemen en een ipod interface erbij neem...
                                      radio concert is al een maand en nog tot eind deze maand gratis op A3.
                                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                        En ik moet nog altijd een nieuwe DVD hebben. Hoeveel voor de jouwe?

edit: die cd-lader kan MP3 lezen?! Die HU kan dat dus niet, trekt op niks vind ik.
                                        daar zit dus het verschil tussen 1200 euro en 2400 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                                          daar zit dus het verschil tussen 1200 euro en 2400 euro
                                          Koste die HU nieuw 1200€?

Comment

Working...
                                          X