Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Parts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW Performance Parts

Ik wou toch even een topic starten daar dit toch echt wel een mooi initiatief is van BMW

Hier wat foto's:

Comment

Comment

Dit gaat een succes worden, vooral in the States vermoed ik.

Lexus heeft al slim geanticipeerd en heeft ook hun 'performance' lijn uitgebracht, ook om hun imago te veranderen.

Jammer dat het zo duur is!

Comment

Die remmen

Die zetels

Die velgen

...

Comment

gaan ze eindelijk deftige remmen aanbieden bij BMW

Comment

Hij ziet er echt zalig uit

Doe nu nog de remklauwen in een andere kleur dan deze en hij is echt vet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                gaan ze eindelijk deftige remmen aanbieden bij BMW
                JA !!!

Naar het schijnt is er een contract met BREMBO gesloten.

De 135i is het eerste resultaat daarvan met zijn 6pots remmen die echt héél goed zijn

Naar het schijnt gaan alle volgende iet of wat sportieve BMW's dus allemaal deftige remmen hebben

Comment

Schitterend "initiatief" van BMW!

Daar gaan juweeltjes mee te creëren zijn in de toekomst

Van de velgen op de 1 ben ik geen fan, maar de rest ! E36 M3-style uitlaatje op kop!

Comment

Beseft ge wel wat ge me aandoet?
                    Ik wil en die voorbumper, en die velgen en die carbon defuser, en die zwarte niertjes...

Ik denk dat ik ga beginnen bij de zwarte niertjes ....

edit: wat gebeurd er eigenlijk met de bestaande mistlichten moest ik die performance voorbumper steken ?

Comment

Ik houd niet van tuning maar dit is wooow .

Comment

LOL, da's de "verboden" catalogus in Belgie....

Subaru heeft ook zo'n folder liggen...
                        www.perfectshine.be

Comment

"bmw performance parts" ? "bmw performance parts" ??....

nuja, de naam zegt het zelf wel een beetje: bmw , performance, en parts...
                          maar toch graag een beetje meer uitleg.. sinds wanneer? waar? hoe? wat? waarom? prijzen? mogelijkheden? positionering?

enfin, een beetje meer duiding zou leuk zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                            "bmw performance parts" ? "bmw performance parts" ??....

nuja, de naam zegt het zelf wel een beetje: bmw , performance, en parts...
                            maar toch graag een beetje meer uitleg.. sinds wanneer? waar? hoe? wat? waarom? prijzen? mogelijkheden? positionering?

enfin, een beetje meer duiding zou leuk zijn.
                            Idd.

Ten andere, over goeie marketing gesproken

Gewoon andermans materiaal verkopen met uw eigen naam erop en er (hoogstwaarschijnlijk) belachelijk veel geld voor vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                              Idd.

Ten andere, over goeie marketing gesproken

Gewoon andermans materiaal verkopen met uw eigen naam erop en er (hoogstwaarschijnlijk) belachelijk veel geld voor vragen.
                              Maar dat geraakt wél door de keuring, ahja, er staat BMW op

Comment

Voor zo een dure zetels vind ik dit toch niet kunnen.

Oke er zullen al serieus wat mensen over heen en weer gegaan zijn, maar na een jaar is normaal gebruik is dit ook zo.

En de vlek is groter dan je zou denken op foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Voor zo een dure zetels vind ik dit toch niet kunnen.

Oke er zullen al serieus wat mensen over heen en weer gegaan zijn, maar na een jaar is normaal gebruik is dit ook zo.

En de vlek is groter dan je zou denken op foto.
                                  Een wagen die daar tentoongesteld wordt, en zeker zo'n model is op 2 weken tijd 10 jaar oud wat het gebruik betreft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Lijkt veel op de RS4 velgen van Audi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Een wagen die daar tentoongesteld wordt, en zeker zo'n model is op 2 weken tijd 10 jaar oud wat het gebruik betreft.
                                      En zeker dit type kuipstoel. Die wang steekt vrij 'scherp' omhoog, en je schuurt daar dan ook redelijk hard tegen. Heel anders dan in een normale stoel...

Alleen dat stuur.... alcantara stuurtjes vind ik en en , maar wat zijn die dingen boven in de stuurvelg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        En zeker dit type kuipstoel. Die wang steekt vrij 'scherp' omhoog, en je schuurt daar dan ook redelijk hard tegen. Heel anders dan in een normale stoel...

Alleen dat stuur.... alcantara stuurtjes vind ik en en , maar wat zijn die dingen boven in de stuurvelg?
                                        Daar komt een shift indicator op, G- krachten, ... en nog wat dingen. Ik probeer het snel nog eens op te zoeken.

Comment

Working...
                                        X