Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nuja, de naam zegt het zelf wel een beetje: bmw , performance, en parts...
maar toch graag een beetje meer uitleg.. sinds wanneer? waar? hoe? wat? waarom? prijzen? mogelijkheden? positionering?
nuja, de naam zegt het zelf wel een beetje: bmw , performance, en parts...
maar toch graag een beetje meer uitleg.. sinds wanneer? waar? hoe? wat? waarom? prijzen? mogelijkheden? positionering?
enfin, een beetje meer duiding zou leuk zijn.
Idd.
Ten andere, over goeie marketing gesproken
Gewoon andermans materiaal verkopen met uw eigen naam erop en er (hoogstwaarschijnlijk) belachelijk veel geld voor vragen.
Een wagen die daar tentoongesteld wordt, en zeker zo'n model is op 2 weken tijd 10 jaar oud wat het gebruik betreft.
En zeker dit type kuipstoel. Die wang steekt vrij 'scherp' omhoog, en je schuurt daar dan ook redelijk hard tegen. Heel anders dan in een normale stoel...
Alleen dat stuur.... alcantara stuurtjes vind ik en en , maar wat zijn die dingen boven in de stuurvelg?
En zeker dit type kuipstoel. Die wang steekt vrij 'scherp' omhoog, en je schuurt daar dan ook redelijk hard tegen. Heel anders dan in een normale stoel...
Alleen dat stuur.... alcantara stuurtjes vind ik en en , maar wat zijn die dingen boven in de stuurvelg?
Daar komt een shift indicator op, G- krachten, ... en nog wat dingen. Ik probeer het snel nog eens op te zoeken.
Comment