Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Parts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben de rust en kalmte zelf

En ik ga ni elke circuit trip hier posten he , das hier mijn dagboek ni he

En ik zit ook elk half jaar in zuiden van frankrijk (Provence , La George etc etc) en das daar een groot "RING"gebied... Daar hebben men ori remmen al dikwijls beginnen faden...
    En als er naast u ne afgrond is 800 m recht naar beneden .. hebt ge liever goei freins

Op de ring rijd ik ook redelijk rustig.. maar den toerist uithangen doe ik ni.. en ge weet zelf 22km sportief rijden aan een stuk zonder ademruimte voor de remmen is veel

Comment

• Hmmmm. Ge gaat op circuit en ge vermeldt daar niks van (niet in 't topic van je auto, niet bij de bespreking van je ervaring met de banden of de wegligging, ...), en zelfs nu nog geen details als ik je er om vraag? Ge moet daar niet beschaamd voor zijn, zulle...

Plus: correct remmen kan veel remproblemen vermijden! Ik geloofde het niet tot ik instructies kreeg, en 't om probeerde te zetten op Zolder. Maar 't is effectief zo. Waarschijnlijk zelfs daardoor m'n positieve review van de standaardremmen van de 120d (vgl. met de standaardremmen van de E46 320d).

Pas op, ik ben zelf ook een beginneling, hè, 'k moet nog véél leren. En vooral ervaring opdoen. 't Is maar met vallen en opstaan, en af en toe 'es met uw smoel tegen de deur te knallen, dat ge 't deftig leert. Daarmee dat ik zo vaak mogelijk circuittripjes wil blijven doen.
      Last edited by ; 23/05/2008, 01:24.

Comment

• Goh
        Folembraye heb ik al gedaan met den 1 reeks
        Croix ook
        En dan nog 2 klein circuitjes in zuiden van frankrijk...
        ben de naam kwijt... zoek het wel op als je wil
        waar men tante woont , liggen 5 circuitjes in een straal van +/- 100 km
        waaronder paul ricard...
        ik zeg het
        drivers heaven

Comment

• En ge zwijgt daarover? Welke data waren dat? Misschien volgende keer iets melden op 't forum? Kwestie van anderen (zoals mij) die mee zouden willen, de kans te geven om te zien of er een plekje vrij is in de agenda? 'k Vind 't raar dat ge daar nu pas mee afkomt, zo plots. Maar bon. Next time -> melden!

Comment

• Ik zal het in vervolg melden
            maar folembraye en croix waren last minutes... en via via ...
            Moet ik u ook verwittigen als ik naar zuid frankrijk ga?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              Ik zal het in vervolg melden
              maar folembraye en croix waren last minutes... en via via ...
              Moet ik u ook verwittigen als ik naar zuid frankrijk ga?
              No thanks. 'k Ken de streek daar meer dan voldoende en 'k weet hoe 't er is, 'k heb er al op Sambuche (oid) gereden in 'n organisatie van de Lions van Aix (wel oldtimers), en eentje in de buurt van de Gorges du Tarn ('k dacht Albi).

Aangezien dat niet doenbaar is op 'n weekend, nee laat maar, dan moet je niks melden.
              Last edited by ; 22/05/2008, 21:45.

Comment

• Iemand een idee waar je die BMW performance onderdelen kan kopen en laten installeren in de buurt van Gent?

Comment

• Niet in Gent.. maar Geel en Gent... what's in a name ...

PSG in geel.. daar moet je zijn

Comment

Niet in Gent.. maar Geel en Gent... what's in a name ...

PSG in geel.. daar moet je zijn
                    Ik geloof dat je daar tevreden bent maar is toch wat ver voor mij, zoek toch iets dichter in de buurt (rond Gent dus).

Toen ik jouw Performance velgen zag was ik meteen verkocht, ik ga ze er ook op steken. Hoeveel heb je die betaald als ik mag vragen?

Comment

• Minder als bij de BMW Stealer VEEL minder

Maar ik heb dan ook de moeite gedaan om tot ginder te rijden

Stuur hem een mailtje voor een prijs aanvraag...
                      Ik zal het anders zeggen... als ge een euro bedrag met 3 cijfers (xxx) euro in uwe zak kunt steken.. is dat een ritje Gent - Geel wel waard zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
                        Iemand een idee waar je die BMW performance onderdelen kan kopen en laten installeren in de buurt van Gent?

In elke BMW garage ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                          In elke BMW garage ...
                          I know, maar ik vermoed dat ze daar toch wel eens stuk duurder zullen zijn.

Comment

• ik was gisteren bij de dealer, heb die remmenkit eens goed kunnen bekijken van dicht.. echt pracht materiaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
                              I know, maar ik vermoed dat ze daar toch wel eens stuk duurder zullen zijn.

Je moet weten wat je wil he...
                              Ofwel niet ver rijden ofwel minder betalen

Comment

Je moet weten wat je wil he...
                                Ofwel niet ver rijden ofwel minder betalen
                                Je maakt mij niet wijs dat er geen alternatieven zijn voor Geel hier in Oost-Vlaanderen

Comment

• Laat het ons weten als je ze gevonden hebt...
                                  Bij mijn weten is PSG de ENIGSTE met dat soort "korting"

Comment

• Kun je die Performance Parts ook af fabriek laten steken op een nieuwe? Naar het eind van het jaar toe ben ik aan een nieuwe toe, en de 1 is een serieuze kandidaat...

Comment

• Nope, wordt bij de dealer geïnstalleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Carbonstukjes voor + chromé rond de ramen = JUK

't is 't een af 't ander.

Niet doen dus!!!
                                        Dat vind ik ook. Het verschil tussen klassiek en sportief is te groot.

Comment

• Je kan bv wel met je dealer proberen regelen dat als je BV voor het M-pack kiest + Performance velgen , de dealer bij levering van uw nieuwe wagen, de originele velg die bij het M-pack + banden komt overkoopt...
                                          althans zo heeft een kennis van mij het toch kunnen regelen

Comment

Working...
                                          X