Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Performance Parts
Collapse
X
-
@TomT kijk maar is in
Mijn Voertuig ==> Mijn Duitse Auto ==> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=18776
M.J.J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPianolak is niet, zoals vaak wordt aangenomen, een beetje hoogglanzende verf op een plastic lijstje. Pianolak is een gestreken laklaag op hout als ondergrond. Ook bij BMW Individual.
En BMW weldegelijk pianolak lijsten aan voor de BMW E91. Vraag 't bij je dealer na, die kan je meteen onderdeelnummers en prijzen geven.
Effe kijken of ik ze vind.
Edit : here you go.- dashboard links (pianolak zwart) : 51 45 8 031 333 = 58,70 EUR
- dashboard rechts (pianolak zwart) : 51 45 8 031 334 = 143,00 EUR
- paneel armsteun deur v links (pianolak zwart) : 51 41 8 031 329 = 101,00 EUR
- paneel armsteun deur v rechts (pianolak zwart) : 51 41 8 031 330 = 101,00 EUR
- paneel armsteun deur a links (pianolak zwart) : 51 42 8 031 331 = 58,60 EUR
- paneel armsteun deur a rechts (pianolak zwart) : 51 42 8 031 332 = 58,60 EUR
- alle panelen voor deuren (pianolak zwart) : 51 41 8 033 341 = 319,00 EUR
- middenconsole incl. asbak zo. I-Drive (pianolak zwart) : 51 16 8 033 419 = 247,00 EUR
- middenconsole incl. asbak met I-Drive (pianolak zwart) : 51 16 8 033 410 = 247,00 EUR
Let wel : dat zijn Duitse prijzen. 't Zou me niet verwonderen mochten de prijzen hier in België zo'n 15 à 20% hoger liggen.
't ja
M.J.J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenNormaal wel maar m'n mg had een hele AP winkel en daar kon ik dus niet echt over klagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M.J.J. Bekijk Berichten@gTa .... idd je hebt (zoals altijd) gelijk ...1129,- voor de set hier in Be verschil van 361,- €uro
't ja
M.J.J.
Tenzij... die setprijs in België inclusief montage is?
Comment
-
Gta je hebt het misbegrepen. Ik zeg niet dat met een p rijden en bmw perf parts bezitten hetzelfde zijn. Ik verklaarde het woord overkill: zijnde een zakenman van 60 in penopauze die er meestal mee rijden (omdat ze het kunnen betalen) in een P = overkill
(iets kopen met 100% mogelijkheden en er dan 1O% van gebruiken)
Is trouwens geen verwijt e, we zijn allemaal schuldig aan overkill. We zijn mannen, das normaal voor ons ras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M.J.J. Bekijk Berichten@TomT kijk maar is in
Mijn Voertuig ==> Mijn Duitse Auto ==> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=18776
M.J.J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenGta je hebt het misbegrepen. Ik zeg niet dat met een p rijden en bmw perf parts bezitten hetzelfde zijn. Ik verklaarde het woord overkill: zijnde een zakenman van 60 in penopauze die er meestal mee rijden (omdat ze het kunnen betalen) in een P = overkill
(iets kopen met 100% mogelijkheden en er dan 1O% van gebruiken)
Is trouwens geen verwijt e, we zijn allemaal schuldig aan overkill. We zijn mannen, das normaal voor ons ras.
Liever rustig met een P rijden, als overkill (ik vind dat niet meteen zwaren overkill), dan dik 2.000 EUR moeten neerdokken voor remmen die je bij wijze van spreken nooit echt nodig hebt (dat vind ik dan weer wel zware overkill).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPerformance velgen zijn enkel in 19" te krijgen voor de E90ev ... niet dus voor de '1. Maar dat weerhoudt sommigen niet om ze toch te monteren.
Prachtig, op 19" is 'ie echt af.
19" op een 1 gooien heeft ook niet veel meer met performance te maken he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten3 jaar geleden gingen de meesten gezegd hebben hier : te groot maar nu vind iedereen het perfekt
Evolution
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind het ook te groot eerlijk gezegd.
Comment
-
Er staat op Autoweek.nl trouwens net een fijn filmpje voor wie van de BMW Performance Parts houdt:
Btw: in Nederland kost een E82 125i Coupé 72.000 euro als je hem volledig met performance parts uitrust , ik hoop dat ze zich vergissen en de 135i bedoelen in plaats van de 125i...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten3 jaar geleden gingen de meesten gezegd hebben hier : te groot maar nu vind iedereen het perfekt
Evolution
Op 'n '1 zijn bepaalde 19" velgen al van in 't begin knap geweest. Toen ik net nog maar de mijne had ben ik ook hard op zoek gegaan naar een setje 19" BMW Styling 101M (setje van de '3 E90).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenIk zeg het toch nog: TE GROOT
19" op een 1 gooien heeft ook niet veel meer met performance te maken he.
Als ge lichte 19" velgen hebt en goei banden, dan is dat evenzeer "performance" als 18".
Een E90 en een E87 hebben ongeveer dezelfde ophanging en reageren ook identiek op gelijkaardig rubber qua maat en type en zo. Op een E92 mag 19", maar op een E91 niet? Why? Da's puur marketingtechnisch, zie maar naar BMW zelf want die bieden ook 19" aan voor de berline en de touring (zij het in accessoire, waar ze er nog meer aan verdienen).
De '1 zit wel met 'n beperking qua breedte van de band achteraan, wielkassen zijn vrij smal, en zelfs 255 kan al bij bepaalde verlaging slepen. Is natuurlijk afhankelijk van de offset van je velg.
Bijvoorbeeld die 19" set CS/CSL-velgen die hier ooit te koop hebben gestaan -> prachtig.
Visueel verdraagt een '1 die 19" perfect, vind ik. Alleen moeten 't aanvaardbare velgen zijn qua styling, zeker drukke black chrome polished deep lip dingen (die sowieso m'n stijl niet zijn) zijn naar mijn smaak not done.
Maar die 19" Performance, of de 19" CS-velgen? Perfect.
Comment
Comment