Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Parts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
    Jepjep, maar eerst moet ik den auto hebben hé
    Twas eerst de bedoeling om ze bij mijn garage te kopen. Den auto komt er toe midden december en gaat pas begin januari ingeschreven worden. Dus we hadden gedacht om ze tijdens die periode erin te laten steken maar nu blijkt dat psg toch wel een stuk goedkoper is dus gaan we ze hoogstwss daar kopen, tenzij de garage nog een specialleke zou doen.
    Welke upgrades zou je bestellen ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Welke upgrades zou je bestellen ?
      Quasi zeker:

remmen
      carbon sierlijsten

Te overwegen op termijn:
      carbon toestanden voor op de voorspoiler
      zetels

Comment

• De carbon sierlijsten hebben wij en we zijn daar echt kontent van. Heel mooie upgrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          De carbon sierlijsten hebben wij en we zijn daar echt kontent van. Heel mooie upgrade
          Idd, kwou die al bestellen als we den auto gekocht hebben maar was origineel niet mogelijk jammer genoeg. Vind dat echt de max

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            Idd, kwou die al bestellen als we den auto gekocht hebben maar was origineel niet mogelijk jammer genoeg. Vind dat echt de max
            wat fotos om u te laten hunkeren

Comment

Tnx
              Kwas juist aant zoeken in u topic maar vond ze niet direct

Nog een dikke maand wachten

Comment

De carbon sierlijsten hebben wij en we zijn daar echt kontent van. Heel mooie upgrade
                zijn idd prachtig!

Comment

Damn, dat wist ik niet.

't Is reteknap. Ik wil die ook... maar 'k vind 't precies zo'n kleine mod maar, vergeleken bij het donkere hout dat 'k nu heb.

Comment

• Jep van ver valt het natuurlijk niet veel op, tis meer het gevoel als je in de wagen zit, voor uzelf enzo, sfeer in de cockpit enzo

Comment

• We hebben het performence pookje ook maar ons eva wil het er niet in momenteel omdat het gepereforeerde leder van de handrem goed bij het stuur past dat ook zo is en als je de pook vervangt (wat nu ook gep. leder is)dan zit je dan met 1 element in alcantara en overal is het dan gep. leder en dat valt uit de toon. Maar tis een prachtig ding en retezwaar in metaal wat lekker in de hand ligt

Comment

• Ik vind dat alcantara pookje ook enkel maar passen samen met het alcantara stuur en de zetels. Allez, de zetels hoeven nog niet, maar wel enkel maar in combinatie met het stuur.

Wat ik me afvraag : als je de alcantara stuurwielkrans bestelt (met dat multifunctionele meterke erin), dan dien je ook alcantara afdekpaneeltjes te bestellen voor de stuurwielknoppen ... maar ... kan dat ook met de gewone paneeltjes? 'k Vind het anders teveel alcantara eigenlijk.

Comment

• Ik denk dat ze passen maar zeker ben ik het ook niet. Maar je hebt zeker een punt.

Comment

• ik heb net de alcantara stuurafdekking laten plaatsen :-)
                            kostte maar 50 ongeveer en is vele malen mooier dan het zwarte plastic van het M-stuurtje :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                              ik heb net de alcantara stuurafdekking laten plaatsen :-)
                              kostte maar 50 ongeveer en is vele malen mooier dan het zwarte plastic van het M-stuurtje :-)
                              Awel, zie, smaken verschillen.

Heb je pics? Heb je je kar al voorgesteld in 't "mijn auto" topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ik vind dat alcantara pookje ook enkel maar passen samen met het alcantara stuur en de zetels. Allez, de zetels hoeven nog niet, maar wel enkel maar in combinatie met het stuur.

Wat ik me afvraag : als je de alcantara stuurwielkrans bestelt (met dat multifunctionele meterke erin), dan dien je ook alcantara afdekpaneeltjes te bestellen voor de stuurwielknoppen ... maar ... kan dat ook met de gewone paneeltjes? 'k Vind het anders teveel alcantara eigenlijk.
                                de knoppenomlijsting blijft gewoon van kunststof, zo ist het bij mij in elk geval!... zal straks eens een foto'tje maken!

Comment

Awel, zie, smaken verschillen.

Heb je pics? Heb je je kar al voorgesteld in 't "mijn auto" topic?
                                  nog niet... wou nog nieuwe foto's maken maar de wagen staat in wintermodus (stalen velgen dus)
                                  heb vast nog wel ergens foto's op de pc staan. zal eens kijken of ik ze straks online krijg

Comment

• Perfect!

Aha, dus de knoppenomlijsting is nog plastic? 't Is dat wat ik bedoel. Ge kunt die toch ook in alcantara krijgen, right? I don't like that very much.

Comment

Perfect!

Aha, dus de knoppenomlijsting is nog plastic? 't Is dat wat ik bedoel. Ge kunt die toch ook in alcantara krijgen, right? I don't like that very much.
                                      geen idee of die knoppenomlijsting ook in alcantara te krijgen is... staat zo toch niet in de performance catalogus vermeld denk ik....
                                      heb net een fotoke gemaat... maar in het donker krijg ik geen mooie foto's gemaakt.
                                      door de flits ziet het er nogal licht uit maar in het echt is het gewoon mooi donker zwart, net als de rest.

Comment

• Waar heb je dit laten doen? Weet er iemand of je ook de handgrepen in alcantara kan krijgen? Heb dat vandaag gezien bij een X6 en voelde echt zalig aan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                          geen idee of die knoppenomlijsting ook in alcantara te krijgen is... staat zo toch niet in de performance catalogus vermeld denk ik....
                                          heb net een fotoke gemaat... maar in het donker krijg ik geen mooie foto's gemaakt.
                                          door de flits ziet het er nogal licht uit maar in het echt is het gewoon mooi donker zwart, net als de rest.

Ah, oei, ik was verkeerdelijk in de veronderstelling dat het gedeelte rond de knopjes en de onderste spaakafdekking in 2 delen was. Is blijkbaar één deel. Dus alles is alcantara. 't Is dat wat ik (in combinatie met het alcantara stuurwiel zelf) niet zo knap vind, wordt téveel alcantara dan (vind ik). Hier, ça va nog!

Comment

Working...
                                          X