Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Performance Parts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWelke upgrades zou je bestellen ?
remmen
carbon sierlijsten
Te overwegen op termijn:
carbon toestanden voor op de voorspoiler
zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDe carbon sierlijsten hebben wij en we zijn daar echt kontent van. Heel mooie upgrade
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIdd, kwou die al bestellen als we den auto gekocht hebben maar was origineel niet mogelijk jammer genoeg. Vind dat echt de max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenwat fotos om u te laten hunkeren
http://www.e90post.com/forums/showth...=83708&page=13
Kwas juist aant zoeken in u topic maar vond ze niet direct
Nog een dikke maand wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDe carbon sierlijsten hebben wij en we zijn daar echt kontent van. Heel mooie upgrade
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenwat fotos om u te laten hunkeren
http://www.e90post.com/forums/showth...=83708&page=13
't Is reteknap. Ik wil die ook... maar 'k vind 't precies zo'n kleine mod maar, vergeleken bij het donkere hout dat 'k nu heb.
Comment
-
We hebben het performence pookje ook maar ons eva wil het er niet in momenteel omdat het gepereforeerde leder van de handrem goed bij het stuur past dat ook zo is en als je de pook vervangt (wat nu ook gep. leder is)dan zit je dan met 1 element in alcantara en overal is het dan gep. leder en dat valt uit de toon. Maar tis een prachtig ding en retezwaar in metaal wat lekker in de hand ligt
Comment
-
Ik vind dat alcantara pookje ook enkel maar passen samen met het alcantara stuur en de zetels. Allez, de zetels hoeven nog niet, maar wel enkel maar in combinatie met het stuur.
Wat ik me afvraag : als je de alcantara stuurwielkrans bestelt (met dat multifunctionele meterke erin), dan dien je ook alcantara afdekpaneeltjes te bestellen voor de stuurwielknoppen ... maar ... kan dat ook met de gewone paneeltjes? 'k Vind het anders teveel alcantara eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenik heb net de alcantara stuurafdekking laten plaatsen :-)
kostte maar 50 ongeveer en is vele malen mooier dan het zwarte plastic van het M-stuurtje :-)
Heb je pics? Heb je je kar al voorgesteld in 't "mijn auto" topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind dat alcantara pookje ook enkel maar passen samen met het alcantara stuur en de zetels. Allez, de zetels hoeven nog niet, maar wel enkel maar in combinatie met het stuur.
Wat ik me afvraag : als je de alcantara stuurwielkrans bestelt (met dat multifunctionele meterke erin), dan dien je ook alcantara afdekpaneeltjes te bestellen voor de stuurwielknoppen ... maar ... kan dat ook met de gewone paneeltjes? 'k Vind het anders teveel alcantara eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAwel, zie, smaken verschillen.
Heb je pics? Heb je je kar al voorgesteld in 't "mijn auto" topic?
heb vast nog wel ergens foto's op de pc staan. zal eens kijken of ik ze straks online krijg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPerfect!
Aha, dus de knoppenomlijsting is nog plastic? 't Is dat wat ik bedoel. Ge kunt die toch ook in alcantara krijgen, right? I don't like that very much.
heb net een fotoke gemaat... maar in het donker krijg ik geen mooie foto's gemaakt.
door de flits ziet het er nogal licht uit maar in het echt is het gewoon mooi donker zwart, net als de rest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtengeen idee of die knoppenomlijsting ook in alcantara te krijgen is... staat zo toch niet in de performance catalogus vermeld denk ik....
heb net een fotoke gemaat... maar in het donker krijg ik geen mooie foto's gemaakt.
door de flits ziet het er nogal licht uit maar in het echt is het gewoon mooi donker zwart, net als de rest.
Comment
Comment