Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Die linkse is zo lelijk getuned dat hij op een BMW 3 coupé gaat lijken.
    nen mens doet ton nen keer van wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
      Tis ook een BMW 3 zeker ..

Comment

• Nog wat tuningmateriaal:

Als dit niet AF is dan weet ik het toch niet meer
        nls2000

Comment

• Pure verkrachting van een prachtige sportcoupé, dat is het ja
          *edit: die rooster lijkt me een photoshop te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Pure verkrachting van een prachtige sportcoupé, dat is het ja
            *edit: die rooster lijkt me een photoshop te zijn?
            Allé! Alleen de widebody staat me wat minder aan op de tweede foto, voor de rest

En ik denk niet dat het een PS is van de rooster hoor
            nls2000

Comment

• De voorkant stoort me vooral, enorm zelfs.
              Zet daar terug het standaard rooster op en het zal wel beteren denk ik

Comment

• Wat SLK-stuff:

nls2000

Comment

• Prachtige C

Wat E:

Carlsson:

nls2000

Comment

• Met de S-achterlichten

My favourite

nls2000

Comment

• Pfff, van deze wagen kan ik blijven posten, ik verwijs jullie wel door :

nls2000

Comment

• Manman, beter een slotje op dit topic, zware beledigingen aan het merk...

Comment

• idd bij bompabakken horen geruite petjes, geen tuning.

ze zouden beter een pijphouder maken voor mercedes ipv een bekerhouder.

oja en een haakje om de wandelstok vast te leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            idd bij bompabakken horen geruite petjes, geen tuning.

ze zouden beter een pijphouder maken voor mercedes ipv een bekerhouder.

oja en een haakje om de wandelstok vast te leggen.
                            Hebt gij geen hyundai in gang te duwen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Manman, beter een slotje op dit topic, zware beledigingen aan het merk...

10x liever die witte C dan een standaard...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

Hebt gij geen hyundai in gang te duwen ofzo?
                                Die worden tegenwoordig geleverd met sleutel.
                                Ga liever de batt. opladen van uwe 1/18 mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  Die worden tegenwoordig geleverd met sleutel.
                                  Ga liever de batt. opladen van uwe 1/18 mercedes.
                                  Hangt constant aan druppellader, moet nog wel eens om nieuwe banden gaan, heb deze opgesmoord met rondjes rond u koreaan te driften

(en neen, dat is niet wat jij probeerde op de Ring)

Comment

• Leuk, 't gaat weer ontsporen op deze manier
                                    Ik heb niets tegen tuning van Mercedes, als het maar degelijk en subtiel gebeurd.

En Carlito, een 190 Evo is in dat opzicht een veel grotere johnnybak dan die witte C

Comment

Leuk, 't gaat weer ontsporen op deze manier
                                      Ik heb niets tegen tuning van Mercedes, als het maar degelijk en subtiel gebeurd.

En Carlito, een 190 Evo is in dat opzicht een veel grotere johnnybak dan die witte C
                                      Moet je mij het functionele van die spoilers en velgen op die witte eens uitleggen

All show and no go... ==> TJOENING!

Comment

Moet je mij het functionele van die spoilers en velgen op die witte eens uitleggen

All show and no go... ==> TJOENING!

'k wee nie eh, maar denk niet dat je zoiets doet met een CDI (tenzij met olie op de banden )
                                        En dan nog zal het ESP tussenbeide komen...

En waarom wil jij dan persé EVO velgen op een 500E zien?
                                        Het is ook maar gewoon een C met AMG pack en her en der een subtiel prulletje

Comment

'k wee nie eh, maar denk niet dat je zoiets doet met een CDI (tenzij met olie op de banden )
                                          En dan nog zal het ESP tussenbeide komen...

En waarom wil jij dan persé EVO velgen op een 500E zien?
                                          Het is ook maar gewoon een C met AMG pack en her en der een subtiel prulletje
                                          Ikke? Evo velgen op een 500E?

alleen op een E 500 Limited

En tiresmoke doe ik zelfs met de slOpel...

Comment

Working...
                                          X