Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWat is het duurste denk je? LED's of neon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenen het meest bestand tegen breken door steenslag of andere vuiligheid.
en het nieuwste ?
en wat verbruikt het minste ?
en
en en
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJe raadt nooit wat ik vandaag in Hasselt gezien heb
Voor de gene die de rieger bumpers maar niks vinden heb ik deze foto's.
De qualiteit van de bumpers suckte zwaar dus hebk deze maar late verstevigen door een vriend. Er moesten toch poly werken aan mn voor en achterbumper gebeuren omdat er stenen op in zijn gevlogen die van een vrachtwagen vielen
Voor de gene de de booskijkers niet mooi vinden heb ik geen foto jammer genoeg
Maar ik kan wel zeggen dat deze motorkap er af vliegt en er een stock motorkap op komt met een speciale grill. De grill gaat niet overdreven zijn maar gaat goed in het totaal plaatje passen.
En voor de gene die mijn voorste velgen niet ver genoeg naar buiten vinden komen. Moogt mij altijd een nieuw setje bbs lm's kopen
Ik ga ook wss nog een setje Brabus Monoblock III's bij kopen omdat die bbs velgen echt kut kuiswerk is met die schroefjes en ook omdat ik niet door de keuring kom met die bandenmaat van achter.
Voor de persoon die de fotos heeft gemaakt. Zijt ge toen ook in de pizzahut of lunchgarden gaan eten?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Comment
Comment