Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• beste leden ik zou even willen vragen of er mensen tussen zitten die weten waar ik deze carbon lip kan vinden voor onder de amg look bumper.
    ik heb deze voorlopig enkel gevonden in amerika en voor hem te laten overkomen vind ik beetje kostelijk

Comment

• laat ze overkomen met de container via speedshop stekene of dannycars houthalen. je gaat 8 tot 10 weken moeten wachten. maar je shippingkosts blijven laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doberdraco Bekijk Berichten
        beste leden ik zou even willen vragen of er mensen tussen zitten die weten waar ik deze carbon lip kan vinden voor onder de amg look bumper.
        ik heb deze voorlopig enkel gevonden in amerika en voor hem te laten overkomen vind ik beetje kostelijk
        Er is een hollandse website die die lippen ook verkoop ik kan juist ni op de naam komen. Ik heb mijn spoiler daar ook gekocht.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Weet niet of ik hier op het juiste forum zit, maar heb een vraagje...
          Sta op het punt om een 180 CDI C Klasse Avantgarde te kopen, firmawagen. Ik kom van een BMW 118D. Ik moet dus wat inboeten aan PK's om me een ruimere comfortabelere wagen te kunnen permitteren. Enter Tuning...
          Heb veel positiefs gehoord van BR Performance in Willebroek. Iemand ervaring mee ? Enige risico's aan verbonden ? Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujifili Bekijk Berichten
            Weet niet of ik hier op het juiste forum zit, maar heb een vraagje...
            Sta op het punt om een 180 CDI C Klasse Avantgarde te kopen, firmawagen. Ik kom van een BMW 118D. Ik moet dus wat inboeten aan PK's om me een ruimere comfortabelere wagen te kunnen permitteren. Enter Tuning...
            Heb veel positiefs gehoord van BR Performance in Willebroek. Iemand ervaring mee ? Enige risico's aan verbonden ? Thx
            Dit zijn onze gegevens, ter info
            STAGE 1 standaard
            pk
            tuned
            pk
            standaard
            koppel
            tuned
            koppel
            tuning
            type
            prijs
            180 CDi 120pk 200pk 310Nm 460Nm chip 649

Comment

• Woww dat is effe +80pk

Comment

• Id dezelfde als de 200CDi met 136pk. Enkel elektronisch begrensd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Id dezelfde als de 200CDi met 136pk. Enkel elektronisch begrensd
                  En nu al dat gezever dat nen 180 en een 200 dat niet aankunnen dat de versnellingsbaken vaneen vliegen, ik heb nen 200 cdi w204 gehad die op 197 pk en 470nm stond (shiftech) en geen problemen mee gehad. Moet wel eerlijk bekennen dat je voelt dat dat koppel meer dan genoeg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                    ik heb nen 200 cdi w204 gehad die op 197 pk en 470nm stond (BrunoL) en geen problemen mee gehad. Moet wel eerlijk bekennen dat je voelt dat dat koppel meer dan genoeg is
                    Die gaan inderdaad super hard na herprogrammatie, is echt een super leuke wagen om mee te rijden :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                      Die gaan inderdaad super hard na herprogrammatie, is echt een super leuke wagen om mee te rijden :-)
                      Gij hebt hem daar trouwens nog gedaan in uw overgangsfase

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                        Gij hebt hem daar trouwens nog gedaan in uw overgangsfase
                        i know , daarmee dat ik het zei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Dit zijn onze gegevens, ter info
                          STAGE 1 standaard
                          pk
                          tuned
                          pk
                          standaard
                          koppel
                          tuned
                          koppel
                          tuning
                          type
                          prijs
                          180 CDi 120pk 200pk 310Nm 460Nm chip 649
                          The premium domain ziptuning.be is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.

waar zit die €150 verschil? En waarom kost dit €790 bij Heinz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasbockstal Bekijk Berichten
                            http://www.ziptuning.be/chiptuning/M...pk.html#header
                            waar zit die €150 verschil? En waarom kost dit €790 bij Heinz?
                            Wij kunnen voorlopig deze prijzen handteren aangezien we minder kosten hebben aan personeel en infrastructuur.
                            Lager gaat niet aangezien we hem niet enkel op de bank zetten en gewoon een file opflashen +x%, maar we de originele file bewerken en aanpassen en aanpassen en aanpassen tot het goed is. + Testrit voor en na de tuning en testbankruns.
                            Dit alles heeft natuurlijk zijn prijs.

Spijtig genoeg wordt de markt een beetje verziekt door dergelijke prijs-oorlogen. Maar dit is de wet van de vrij markt.
                            Als je goed zoekt kan je hem zelfs laten chippen voor 299€ ;-)

Comment

• Iemand die een opgedreven 200 Kompressor heeft en zijn ervaring kan delen? (M271)
                              Dat is ECU + pulley van 163/184 tot 205pk~ normaal.

Comment

Working...
                              X