Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Tuning
Collapse
X
-
The well known and highly efficient KLEEMANN Kompressor system boosts power output of the R500 to 455 Hp and 585 Nm of torque. A Kompressor system for the 3.5 litre V6 of the R350 is undergoing its final test schedules and is expected to be available by the end of 2006.
Lelijke velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenLelijke velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenPast bij den auto he
Toen de eerste officiële foto's uit waren, vond ik het echt een lelijk ding.
Maar nu ge hem tegenkomt in 't wild, vind het zeker geen misse wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDaarstraks dit gaan ophalen:
Morgen ga ik het installeren. Uiteraard een G-tech sessie voor en na...
I'll keep you posted!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIs dan een granaat met een elektrische ontsteking ofzo?
Op papier zou die dan aan de krukas 241pk'tjes en 540Nm moeten leveren.
Stiekem hoop ik ook dat hij een klein beetje vinniger wordt (nu ist wel een sneltrein, maar oooo'zooo sloom...), en een beetje meer trekt op lage toeren (nu heb je absoluut niet het gevoel met 470Nm op stap te zijn... een Golf TDI 130 trekt 3 maal harder op lage toeren...
Comment
-
Jawel, het resultaat mag er wezen!
Voor de tuning noteerden we 152pk aan de wielen, na de tuning 184pk.
Voor de tuning ging 0-100 in 9,8 seconden, na de tuning ging 'ie in 8,4 sec.
Ik weet het, totaal geen impressionante cijfers, maar als er één auto is waarbij cijfers op papier een vertekent beeld geven, is het deze wel. De auto is van nature zeer sloom bij het vertrekken, daarom moet hij veel van z'n verloren tijd goedmaken wanneer hij in hogere toeren en snelheden komt.
Al bij al, een wereld van verschil als je de auto opentrekt. Matig verschil in gasreactie, weinig verschil qua koppel op laag en midden toerental.
Kheb filmpjes gemaakt, zal ze wel eens uploaden (morgen ofzo).
Iig, trekken als een gek op hoge snelheden, en op een kort testritje daarstraks met gemak 230 aangetikt.
Kzou zeggen, 80 naar 200 is het meest impressionante.
Zalige autobahnvreter nu!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHuh?
Heb je nu een brabus D6 programmering in de 300TD gestoken of ben ik totaal niet mee?
Haha lol! (I wish )
Nee, mijn moeder haar auto is een S210 E320 CDI (eerste generatie, 197pk).
We vonden hem te traag, en vooral te sloom en lomp, daarom waren we al een tijdje op zoek naar één of andere chiptuning.
Deze kit hebben we voor een belachelijke prijs kunnen hebben, en het is dan nog niet de eerste de beste tuning-module.
Kzal wel nog eens een topicje over de auto starten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHaha lol! (I wish )
Nee, mijn moeder haar auto is een S210 E320 CDI (eerste generatie, 197pk).
We vonden hem te traag, en vooral te sloom en lomp, daarom waren we al een tijdje op zoek naar één of andere chiptuning.
Deze kit hebben we voor een belachelijke prijs kunnen hebben, en het is dan nog niet de eerste de beste tuning-module.
Kzal wel nog eens een topicje over de auto starten.
Mja, ik kon niet volgen, tuningkit voor een 320 CDI en je sprak over 152 pk voor tuning...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, k.
Mja, ik kon niet volgen, tuningkit voor een 320 CDI en je sprak over 152 pk voor tuning...
(en jij dacht dat m'n 300TD'tje 152pk had.... , again, I WISH! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenja idd, aan de wielen hé. Daar moet je +- 20-25% aandrijfverliezen bijtellen, dan kom je aan het krukasvermogen.
(en jij dacht dat m'n 300TD'tje 152pk had.... , again, I WISH! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenis het minst van mijn intresse eigenlijk
ik kijk ook naar de draaiende wasmachine
gene zever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten109 voor een atmo diesel
km staande start 35 sec, top 190
smoort de cdi harder ?
113pk, 14,6 naar honderd opgegeven, top 185 opgegeven dacht ik, maar heb reeds 192 op GPS gehaald...
De cdi smoort inderdaad wat harder.
@ carlito: ik vermoed dat de cdi rond de 185-190 krukas-pk's standaard moet gehad hebben (opgegeven 197), nu zal dat rond de 230-240 zitten.
Allé, kzal eens een topicje aanmaken in 'mijn auto'.
Comment
Comment