Ik vind die velgen pokkelelijk, al de rest die er aan verandert is ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Tuning
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVéél te laag
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenallé , da moet nog lager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZot zijn doet niet zeer maar met zo'n auto tegen 30 op een verkeersdrempel rijden wel.
das ieder zin mening er bestaan oplossingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIk vind die velgen pokkelelijk, al de rest die er aan verandert is ook.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenZo moet een wagen eruit zien en die verkeersdrempels zijn goed te nemen hoor alleen niet tegen 60 kmh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja, das ook waar
Is ook da zijn de opofferingen die je doet als een wagen zo laag ligt,voor mij is het geen probleem om een verkeersdrempel tegen 15 kmh te nemen,men achterliggers daarentegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIk vind die velgen pokkelelijk, al de rest die er aan verandert is ook.
Maar wel handig om te zien of de remblokjes nog niet zijn versleten,LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenMaar wel handig om te zien of de remblokjes nog niet zijn versleten,LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenallé , da moet nog lager
Een Mercedes mag wel lager uiteraard, maar een E55 AMG is perfect zoals hij is, daar moet niets aan veranderd worden...
Mijn mening uiteraard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen Mercedes gooi je niet plat, dat doe je met een VW of zo.
Een Mercedes mag wel lager uiteraard, maar een E55 AMG is perfect zoals hij is, daar moet niets aan veranderd worden...
Mijn mening uiteraard
I share your opinion!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen Mercedes gooi je niet plat, dat doe je met een VW of zo.
Mijn mening uiteraard
kvint knap om zo'n e55 es te zien
Comment
Comment