Idd, en Lorinser maakt er een jonniekar van... wederom.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd, en Lorinser maakt er een jonniekar van... wederom.
Comment
-
De Carlsson vind'k de knapste! De reflector bij de Brabus achteraan vind ik maar niets. Voor de rest zeer knap!
De Lorinser is idd lelijk. De CL lorinser daarentegen vind ik dan weer magnifiek!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoesten er nu nog deftige wielen in de juiste maat onderstaan, zou het idd een mooie verlaging zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennls : ge ebt smaak kerel zo moet da iddnls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDe maat is al goed, over de wielen zelf kan gediscussieerd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoesten er nu nog deftige wielen in de juiste maat onderstaan, zou het idd een mooie verlaging zijn.
Knappe velgen vind ik, maar zo'n brede rand vooraan is idd totaal fout imo.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenNog wat C-pics:
C for yourself
'k Ben er zot van Ooit wil ik zoiets...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVooraan 18 en achteraan 19?
Ik zou wel liever de Avantgarde grille zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenAh nee! Zelfde maat van banden is toch mooier, vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVind ik ook maar deze zijn duidelijk niet dezelfde maat. Misschien is het enkel de breedte en niet de hoogte maar voor mij lijkt het alsof de voorste een maatje kleinder zijn dan de achterste. De achterste zijn ook minimum 245's op't eerste zicht.
Kan natuurlijk ook aan de foto liggen, maar ik denk dat je gelijk hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe achterste zijn ook minimum 245's op't eerste zicht.
terwijl het eigelijk 255'ers moeten zijn....
Comment
Comment