Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vind ik dus verre van lelijk... alleen zou ik voor andere velgen opteren maar de ligging van de wagen en de opgevulde wielkassen vind ik hier toch wel mooi ogen met die 15-ers.
http://www.avb-sports.be/ Kennen wat van honda, weitec of eibach veren zijn volgens mij zeer goed prijs/kwaliteit en avb heeft rota velgen. (staat heel goed op een civic)
Ben vandaag een langst B&C geweest in willebroek... wat info gaan vragen, ivm spacers en verlaging... nu die winkel zag me der redelijk tuning uit, en op mijn vraag ivm spacers kreeg ik ni echt ee deftig antwoord....
iemand ervaring mee ?
Ik zou graag met men standaard m-pack velgen (styling m207), die velgrand gelijk krijgen met de wielkas, hoeveel ik van voor en vanachter moet steken om dat te bereiken...
ik wou deze zelf via eibach bestellen, maar blijkbaar hebben die geen specifieke spacers voor 1 reeks (e81/e87), wel pas vanaf 3 reeks ... mogen die er ook gewoon onder?
Ben vandaag een langst B&C geweest in willebroek... wat info gaan vragen, ivm spacers en verlaging... nu die winkel zag me der redelijk tuning uit, en op mijn vraag ivm spacers kreeg ik ni echt ee deftig antwoord....
iemand ervaring mee ?
Ik zou graag met men standaard m-pack velgen (styling m207), die velgrand gelijk krijgen met de wielkas, hoeveel ik van voor en vanachter moet steken om dat te bereiken...
ik wou deze zelf via eibach bestellen, maar blijkbaar hebben die geen specifieke spacers voor 1 reeks (e81/e87), wel pas vanaf 3 reeks ... mogen die er ook gewoon onder?
Kurtje van't forum heeft daar z'n verlaging (KW vII) besteld en laten plaatsen. Was daar zeer tevreden van.
Ik ken de kerel een beetje (ook 'n Kurt ) en 't is een aangename type die weet waar hij mee bezig is !
vind ik dus verre van lelijk... alleen zou ik voor andere velgen opteren maar de ligging van de wagen en de opgevulde wielkassen vind ik hier toch wel mooi ogen met die 15-ers.
Voor dagelijks gebruik lijkt mij dit idd voldoende.
Hier een voorbeeld van 15" met KW v1, wel met 195/55/15 banden.
Premio ABC Banden verzorgt alles voor uw autobanden, batterijen, remmen, schokdempers, uitlaten en velgen. Motorbanden, banden voor bestelwagen en vrachtauto's.
heb eibach veren laten plaatsen op e30 325i cabrio bij bandencentrale anne in wevelgem
350€ alles in
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment