Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wagen verlagen, waar ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Eibach veren -30mm + 18" velgen
    (heel tevreden van de veren)
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

@ Glenn C

vind ik dus verre van lelijk... alleen zou ik voor andere velgen opteren maar de ligging van de wagen en de opgevulde wielkassen vind ik hier toch wel mooi ogen met die 15-ers.

Comment

Het valt idd nog wel mee!

Zalig karretje, zo'n civic!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

KW V1 Schroefkit onder Audi A3 8P, geplaatst bij

W&D Tuning

Schansveld 3,
          2800 MechelenBelgie
          Tel.: 015/27.17.15

Website : http://www.w-d-tuning.beE-Mail: info@w-d-tuning.be

Categorie :
          Specialiteit : Velgen en banden.
          Enkele van onze merken : KW, Koni, SPAX, Maxtrac, Green, KN, Bastuck, Audi - Volkswagen velgen

Openingsuren:
          Maandag: 18u00-21u30
          Dinsdag: 18u00-21u30
          Woensdag: Gesloten
          Donderdag: 18u00-21u30
          Vrijdag: 18u00-21u30
          Zaterdag: 09u00-12u00
          Zondag: Gesloten

Comment

http://www.avb-sports.be/ Kennen wat van honda, weitec of eibach veren zijn volgens mij zeer goed prijs/kwaliteit en avb heeft rota velgen. (staat heel goed op een civic)

Comment

Ben vandaag een langst B&C geweest in willebroek... wat info gaan vragen, ivm spacers en verlaging... nu die winkel zag me der redelijk tuning uit, en op mijn vraag ivm spacers kreeg ik ni echt ee deftig antwoord....
              iemand ervaring mee ?

Ik zou graag met men standaard m-pack velgen (styling m207), die velgrand gelijk krijgen met de wielkas, hoeveel ik van voor en vanachter moet steken om dat te bereiken...
              ik wou deze zelf via eibach bestellen, maar blijkbaar hebben die geen specifieke spacers voor 1 reeks (e81/e87), wel pas vanaf 3 reeks ... mogen die er ook gewoon onder?

Comment

Ik heb Eibach verlagingsveren onder de mijne. Ik zou eens goed rondkijken bij een bandencentrale ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                  Ben vandaag een langst B&C geweest in willebroek... wat info gaan vragen, ivm spacers en verlaging... nu die winkel zag me der redelijk tuning uit, en op mijn vraag ivm spacers kreeg ik ni echt ee deftig antwoord....
                  iemand ervaring mee ?

Ik zou graag met men standaard m-pack velgen (styling m207), die velgrand gelijk krijgen met de wielkas, hoeveel ik van voor en vanachter moet steken om dat te bereiken...
                  ik wou deze zelf via eibach bestellen, maar blijkbaar hebben die geen specifieke spacers voor 1 reeks (e81/e87), wel pas vanaf 3 reeks ... mogen die er ook gewoon onder?
                  Kurtje van't forum heeft daar z'n verlaging (KW vII) besteld en laten plaatsen. Was daar zeer tevreden van.

Ik ken de kerel een beetje (ook 'n Kurt ) en 't is een aangename type die weet waar hij mee bezig is !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door necropolis Bekijk Berichten
                    @ Glenn C

vind ik dus verre van lelijk... alleen zou ik voor andere velgen opteren maar de ligging van de wagen en de opgevulde wielkassen vind ik hier toch wel mooi ogen met die 15-ers.
                    Voor dagelijks gebruik lijkt mij dit idd voldoende.

Hier een voorbeeld van 15" met KW v1, wel met 195/55/15 banden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                      Voor dagelijks gebruik lijkt mij dit idd voldoende.

Hier een voorbeeld van 15" met KW v1, wel met 195/55/15 banden.
                      Vind ik persoonlijk iets TE

Ik zit dan ook niet met speciale front- en achterspoilers.

Ondertussen weet ik dat Eibach veren voor mijn wagen toch een 3,5cm gaan zakken ipv 3cm.

Comment

M'n verlagingskit ben ik uiteindelijk hier gaan halen, goeie service en betaalbaar.
                        Erg tevreden over!!!

Comment

Iemand ervaring met Weitec veren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                            Iemand ervaring met Weitec veren?
                            Jup, ik heb ze

Prijs kwaliteit , gewoonweg goed.

Bovendien een merk waar je alle nodige attesten bij krijgt.

Comment

Premio ABC Banden verzorgt alles voor uw autobanden, batterijen, remmen, schokdempers, uitlaten en velgen. Motorbanden, banden voor bestelwagen en vrachtauto's.

Tevreden van, heb er Eibach veren laten plaatsen.

Comment

heb eibach veren laten plaatsen op e30 325i cabrio bij bandencentrale anne in wevelgem
                                350€ alles in
                                BMW E10 1600ti 1967
                                BMW E10 2002tii 1973
                                BMW E30 325i sedan 1986
                                BMW E36 318is cabrio 1995
                                BMW E36 320i cabrio 1994
                                BMW E91 318d touring 2006
                                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                                  heb eibach veren laten plaatsen op e30 325i cabrio bij bandencentrale anne in wevelgem
                                  350€ alles in
                                  Dure veren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                                    Dure veren
                                    vind ik ook. Tenslotte een veer blijft maar een veer, hier was het voor alles incl. montage een 180€

Comment

Working...
                                    X