Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi ééndelige grill op ouder model

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi ééndelige grill op ouder model

Ik zit met de vraag of het mogelijk is om de ééndelige grill van een Audi A3, op een ouder model (2004-2005) te plaatsen en wat er juist dient veranderd te worden? Ik heb de zoek-knop reeds gebruikt maar hier niets over teruggevonden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

Doe het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Laurens_ Bekijk Berichten
      Ik zit met de vraag of het mogelijk is om de ééndelige grill van een Audi A3, op een ouder model (2004-2005) te plaatsen en wat er juist dient veranderd te worden? Ik heb de zoek-knop reeds gebruikt maar hier niets over teruggevonden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

Ten eerste denk ik niet dat dit gaat, ten tweede wrm zou je dit willen doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Ten eerste denk ik niet dat dit gaat, ten tweede wrm zou je dit willen doen?
        Zelf dacht ik dat het wel zou gaan. Ik ben namelijk aan het overwegen van A3 aan te schaffen. Ik opteer hier voor model met eendelige grill. Is me opgevallen dat er toch wel een groot prijsverschil is tussen model met ééndelige grill en een model met tweedelige grill ( los gezien van leeftijd, kmstand...)

In onderstaande link vindt je een A3 van 2003 met nieuwe grill

Comment

Zelf dacht ik dat het wel zou gaan. Ik ben namelijk aan het overwegen van A3 aan te schaffen. Ik opteer hier voor model met eendelige grill. Is me opgevallen dat er toch wel een groot prijsverschil is tussen model met ééndelige grill en een model met tweedelige grill ( los gezien van leeftijd, kmstand...)

In onderstaande link vindt je een A3 van 2003 met nieuwe grill
          http://www.kapaza.be/Autos/Audi/8277..._0l_136pk.html
          Post dan ook eens foto met 2deli dan kan iedereen zien wat je bedoelt

Comment

Ja, dat gaat zonder problemen.

Stuur Panterken eens een pm, die heeft dat gedaan.
            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Ik vermoed dat met deze de 2 delige grille hier wordt bedoeld.

Deze is sinds MJ2006 vervangen door de SFG (Single Frame Grille).

De 2 delige kan idd omgebouwd worden naar de SFG maar dit met volledige wissel van de bumper en motorkap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                Ja, dat gaat zonder problemen.

Stuur Panterken eens een pm, die heeft dat gedaan.
                Idd, ik heb toevallig in mijn vorige post foto's van zijn auto gebruikt voor de 2 delige grille te laten zien.

Edit: Hier de foto's na ombouw bij de A3 van Panterken.
                Last edited by ; 17/02/2008, 19:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Post dan ook eens foto met 2deli dan kan iedereen zien wat je bedoelt
                  voila
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bedankt voor de snelle replies. Vind panterken zijn resultaat zeer geslaagd. Zal hem eens contacteren ivm de kostprijs.
                    Last edited by ; 17/02/2008, 19:38.

Comment

Bedankt voor de snelle replies. Vind panterken zijn resultaat zeer geslaagd. Zal hem eens contacteren ivm de kostprijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                        Ik vermoed dat met deze de 2 delige grille hier wordt bedoeld.

Deze is sinds MJ2006 vervangen door de SFG (Single Frame Grille).

De 2 delige kan idd omgebouwd worden naar de SFG maar dit met volledige wissel van de bumper en motorkap.
                        Veel knapper!

Comment

Ik vond de 2 delige mooier. Die grote past niet op zo een relatief kleine auto.

Comment

Ben ik mee akkoord, de twee delige is mooier dan de enkele. Ik vind die single frame grille op geen enkel Audi model mooi.

Comment

audi a 3

kheb ook een audi van het jaar 2004 en zou ook een 1deligge grill willen maar hoeveel zou dat kosten en wat moet er allemaal gebeuren? thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghettooooo Bekijk Berichten
                                kheb ook een audi van het jaar 2004 en zou ook een 1deligge grill willen maar hoeveel zou dat kosten en wat moet er allemaal gebeuren? thx
                                Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                123...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghettooooo Bekijk Berichten
                                  Met 8 miljoen € kom je zeker toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Doe het niet.
                                    2nd that ... we zouden hem moeten straffen voor het idee alleen al. Tenzij hij zat of stoned is

Comment

Working...
                                    X