Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    en onder het motto: mijn motor draait toch niet op lucht, waarom dan zo een groot gat in de bumper hebben

Zo ken ik (jammer genoeg) iemand die dit bij z'n beejemwee gelapt heeft, en die was stomverbaasd dat zijn motor constant oververhit raakte .

Comment

helaas zijn op de foto's de fake schijfremmen (geperforeerde zelfs ) ipv de trommelremmen niet te zien

Nu bij de auto 5, tupperware setje voor opel corsa, 1 kopen, 1 gratis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
        Zo ken ik (jammer genoeg) iemand die dit bij z'n beejemwee gelapt heeft, en die was stomverbaasd dat zijn motor constant oververhit raakte .
        echt niet é ,kheb nog tegen die kerel geklapt. en merkt echt niets é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
          echt niet é ,kheb nog tegen die kerel geklapt. en merkt echt niets é
          tsjah... sommige mensen geven niet graag hun eigen stommiteiten toe
          ge kunt mij veel wijsmaken maar als gij geen luchtaanvoer hebt naar uw motor, dan overhit hem. simple as that...
          best grappig eigenlijk, sommige tuners hebben bang dat hun open luchtfilter warme lucht zou trekken. den deze trekt zich daar precies wat minder van aan
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

tsjah... sommige mensen geven niet graag hun eigen stommiteiten toe
            ge kunt mij veel wijsmaken maar als gij geen luchtaanvoer hebt naar uw motor, dan overhit hem. simple as that...
            best grappig eigenlijk, sommige tuners hebben bang dat hun open luchtfilter warme lucht zou trekken. den deze trekt zich daar precies wat minder van aan

Comment

• Tjoening!

Comment

• Phaha zitte wel weer lache dinge bij Keep this going!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                  Tjoening!

'K heb zelfs al zoiets in België gezien
                  Ziet er het werk uit van die Mercedes-verpoepers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterK Bekijk Berichten
                    'K heb zelfs al zoiets in België gezien
                    Ziet er het werk uit van die Mercedes-verpoepers
                    Leg uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Leg uit.
                      Welk deel? Waar het was weet ik niet meer, maar het was een Land Rover-garage en er stonden ook een paar Rovers te koop.
                      En 'k had het over VH-tuning, die zouden dergelijk scharminkel wel durven maken Tkan evengoed een ander bedrijf zijn, aangezien die andere uit het buitenland is.

Comment

Welk deel? Waar het was weet ik niet meer, maar het was een Land Rover-garage en er stonden ook een paar Rovers te koop.
                        En 'k had het over VH-tuning, die zouden dergelijk scharminkel wel durven maken Tkan evengoed een ander bedrijf zijn, aangezien die andere uit het buitenland is.
                        VH vernieuwt je oude kar hé, trekt wel op geen kl*ten, daar heb je gelijk in.

Project Kahn (Range vooral zeker, maxime?) daarentegen is pure klasse!

Comment

VH vernieuwt je oude kar hé, trekt wel op geen kl*ten, daar heb je gelijk in.

Project Kahn (Range vooral zeker, maxime?) daarentegen is pure klasse!
                          Die Range is ook een oude kar met een vernieuwde snoet eh?
                          Project Kahn en ook Overfinch zijn idd pure klasse

Comment

Die Range is ook een oude kar met een vernieuwde snoet eh?
                            Project Kahn en Overfinch zijn idd pure klasse
                            Oeps, idd sorry!

Comment

Oeps, idd sorry!
                              Hehe, uit je vorige reactie dacht ik al dat je het niet gemerkt had no problem
                              Het valt dan precies nog niet zo op? Waarschijnlijk omdat de Range Rover altijd dezelfde lijnen behouden heeft. Alleen zijn die lichten nu wel wat te groot
                              Last edited by PieterK; 21/06/2007, 23:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                Tjoening!

Behalve dat roostertje op de neusvleugel is het eigenlijk wel best ok.

Comment

er zijn grenzen..... en gij hebt ze serieus overschreden

en onder het motto: mijn motor draait toch niet op lucht, waarom dan zo een groot gat in de bumper hebben

Machtig gewoon ... ik denk dat tjoeners eigenlijk mensen met een GI-GAN-TISCH gevoel voor humor zijn, en dat er op die meetings heel wat afgelachen wordt.

Benny : "Eej kerel, laat uwen oto dan es zien man, want ik hem hier de grootste spoilers zene"
                                  Ruddy : "Kom es zien naar mijn "Red Polo" gast, en ge zult zien ..."
                                  Benny : *proest het uit* "kerel, dat is de max !!! Dat is nog belachelijker als de mijne !"
                                  Ruddy : "Ja, men Kelly vind da ook"
                                  Benny : "Kom, ik trakteer u nen Red Bull"

ps : Dit gesprek is fictief alsook de namen.

edit, Benny staat trouwens op de eerste foto, met een rood pulleke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Ie begint lijk juist te jumpen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Machtig gewoon ... ik denk dat tjoeners eigenlijk mensen met een GI-GAN-TISCH gevoel voor humor zijn, en dat er op die meetings heel wat afgelachen wordt.

Benny : "Eej kerel, laat uwen oto dan es zien man, want ik hem hier de grootste spoilers zene"
                                      Ruddy : "Kom es zien naar mijn "Red Polo" gast, en ge zult zien ..."
                                      Benny : *proest het uit* "kerel, dat is de max !!! Dat is nog belachelijker als de mijne !"
                                      Ruddy : "Ja, men Kelly vind da ook"
                                      Benny : "Kom, ik trakteer u nen Red Bull"

ps : Dit gesprek is fictief alsook de namen.

respect voor het werk
                                      maar hij had er toch beter af gebleven

Comment

• Comment

• die golf daar heb ik respect voor, kheb er een poster van. echt een knappe wagen ze
                                          maaruh voor mij mag het iets sobberder

Comment

Working...
                                          X