Oorspronkelijk geplaatst door davy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
NEPAUTO! wat willen ze hier nu mee bewijzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk BerichtenNEPAUTO! wat willen ze hier nu mee bewijzen?
Dat drugs slecht zijn voor de hersenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwat bedoel je met NEP??
die (wagen) mag je van mij direct opstoken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDat drugs slecht zijn voor de hersenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk BerichtenNEP in de ruimste zin van het woord!
die (wagen) mag je van mij direct opstoken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenheb je soms de advertentie of meer foto's ?
ga je hem kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
maar ik hou van tuning. en ik wil gewoon meer foto's zijn. de wagen staat me zeker niet aan.
ieder zin hobby
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkoop ik zeker niet !
maar ik hou van tuning. en ik wil gewoon meer foto's zijn. de wagen staat me zeker niet aan.
ieder zin hobby
ik weet niet wat tuning is?
tegenwoordig zie je vanalles..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenis dit tuning?
ik weet niet wat dit is?
tegenwoordig zie je vanalles,daarstrax nog geweest bij hot import tuning in geel
wat ik daar gezien heb durf ik niet zeggen,maar het heeft in ieder geval NIKS te maken met auto s mooier maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtentoch is het tuning , maar in tuning heb je veel klasse's van tjjoeningk tot Tuning é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenik vind dit geen tuning,maar gewoon niet weten wat doen en dan maar aan je wagen beginnen klooien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenjna das ieder zin mening hé. ik zie ook liever andere tuning stijl ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenyep, bij deze heb ik dus mijn mening gezegd over bovenstaand vehikel
Comment
Comment