Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenmercedes MonsterlijkLelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenmercedes MonsterlijkLelijk
Comment
-
Ik houd me bij veel wagens in om hun niet in hun gezicht uit te lachen maar bij deze zou me dat toch niet lukken!
Geld voor velgen was blijkbaar op ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenHahahaha, te grappig voor woorden .
Ik houd me bij veel wagens in om hun niet in hun gezicht uit te lachen maar bij deze zou me dat toch niet lukken!
Geld voor velgen was blijkbaar op ?
iemand die dure velgen heeft met rubber op die goed zijn werk doet bij goed weer (niet vriezen enzo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
't zijn er precies 6Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoeveel uitlaten heeft dat "ding" eigenlijk?
't zijn er precies 6
zes te veel
Comment
-
sorry hé, maar wat een ... gedrocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk Berichtensorry hé, maar wat een ... gedrocht
maar hij heeft wel de motorkap van de ML55 amg met de 2 powerdomes... I really hope it isn't...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenwel euh....inderdaad
maar hij heeft wel de motorkap van de ML55 amg met de 2 powerdomes... I really hope it isn't...
(Het was toch een Brabus met de 6 uitlaten?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenToegegeven ... it takes guts ... om met zoiets op straat te durven komen.
Volgens mij eerder een gebrek aan gezond verstand!!!
Iedere mens met gezond verstand zou beschaamd zijn om met zoiets rond te bollen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
In Leuven heb je zo'n straat die van aan die lelijke sociale appartementen tot aan die baan tussen de vaart en het station loopt, met aan de hoek van de straat aan de appartementen een carwash. Wel, in die straat aan dat basisschooltje ben ik daarnet zowat de lelijkste foorbak die ik ooit al gezien heb tegen geomen. T'was een soort Mazda of Nissan coupé met strijkplank, overdreven bodykit, 2 luchtinlaten op het dak , plastic valse remschijven, regenpijp, stickers van NOS enzo en als kers op de taart van die bordjes achter de ramen met "Don't touch this car, it's .... Dat laatste woord kon ik helaas niet lezen. Die kar deed me wat denken aan die Toyota Celica met dat kettingstuur. Ik had spijtig genoeg geen camera mee. Verder in die straat nog een getjoende Audi A3 gezien en een standaard Opel Zafira met spinner wielschelen. Ze zouden die straat beter Klein Aarschot noemen.
Comment
Comment