die astra cabrio ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendie astra cabrio ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenKom deze wagen bijna elke dag tegen en iedere dag wordt hij lelijker en lelijker. Over een auto verneuken gesproken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenIk heb deze zien rijden dit weekend denk ik, die zijschorten (doet mij aan de 'opgehaalde schotbalken' denken van vroeger op de radio...) zijn tegenwoordig precies nog gegroeid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenowkey dan, en wat is fubar???
EN die autos zen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenals ge fubar ni kent , hebt ge een gat in u cultuur en raad ik u de film : SAVING PRIVATE RYAN aan.... haast u naar de locale DVD boer...
EN die autos zen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengoeie film, peis dat ik die vandaag nog eens ga zien... merci voor de tip
anders : Tepelklemmen zullen u lot zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenAls ge hem al gezien hebt is eens zo erg dat ge Fubar ni kent... foei foei.. u enigste excuus dat aanvaarbaar is dat ge met een hete slons in de zetel zat die op dat moment ni van u lijf kon blijven ...
anders : Tepelklemmen zullen u lot zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenVET
nog vetter is nen corbiar int matzwart met roeste chroom en op air
Foto foto??
Comment
-
En nog wat voorbeelden van dit knap staaltje vakmanschap:
Dit juweeltje staat te koop trouwens.
Comment
-
ma faaack schelen ipv velgen, interieur gekocht bij auto5 sommige mensen zijn toch raar ze
edit: mijn vriendin heeft ook zo'n zwart puntoke in nieuwstaat met 90.000km en maar 1000€ betaalt... no way da deze zot er ooit 1700€ vor krijgt
die haalt maar 130.2 DB in mijne cabrio waar enkel een woofer instond met versterker haalde 132.0 DB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtentraanplaat op de wagenvloer is al redelijk marginaal vind ik..
maar dan nog is FAKE-traanplaat mattekes....
one bridge too far ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Foto foto??
google ffkes
Comment
Comment