Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die astra cabrio ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      die astra cabrio ?
      nieje menne signum check laatste pagina's daar staat alles zowa samengevat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
        Kom deze wagen bijna elke dag tegen en iedere dag wordt hij lelijker en lelijker. Over een auto verneuken gesproken....
        Ik heb deze zien rijden dit weekend denk ik, die zijschorten (doet mij aan de 'opgehaalde schotbalken' denken van vroeger op de radio...) zijn tegenwoordig precies nog gegroeid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
          Ik heb deze zien rijden dit weekend denk ik, die zijschorten (doet mij aan de 'opgehaalde schotbalken' denken van vroeger op de radio...) zijn tegenwoordig precies nog gegroeid
          dat is echt lelijk getuned..; wrs een pool ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
            owkey dan, en wat is fubar???
            als ge fubar ni kent , hebt ge een gat in u cultuur en raad ik u de film : SAVING PRIVATE RYAN aan.... haast u naar de locale DVD boer...

EN die autos zen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              als ge fubar ni kent , hebt ge een gat in u cultuur en raad ik u de film : SAVING PRIVATE RYAN aan.... haast u naar de locale DVD boer...

EN die autos zen
              goeie film, peis dat ik die vandaag nog eens ga zien... merci voor de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                goeie film, peis dat ik die vandaag nog eens ga zien... merci voor de tip
                Als ge hem al gezien hebt is eens zo erg dat ge Fubar ni kent... foei foei.. u enigste excuus dat aanvaarbaar is dat ge met een hete slons in de zetel zat die op dat moment ni van u lijf kon blijven ...
                anders : Tepelklemmen zullen u lot zijn

Comment

Als ge hem al gezien hebt is eens zo erg dat ge Fubar ni kent... foei foei.. u enigste excuus dat aanvaarbaar is dat ge met een hete slons in de zetel zat die op dat moment ni van u lijf kon blijven ...
                  anders : Tepelklemmen zullen u lot zijn
                  tepelklemmen zullen het zijn, al is het al jaren geleden dat ik die film heb gezien

Comment

• FAK, da is zo overdreven dat het ongelooflijk vet wordt
                    limo met airride

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• VET

nog vetter is nen corbiar int matzwart met roeste chroom en op air

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                        VET

nog vetter is nen corbiar int matzwart met roeste chroom en op air

Foto foto??

Comment

• Als je echt geld teveel hebt koop je dat toch voor een roadtrip!

Comment

• Nu niet een auto waar ik zonde van maak, maar toch

Comment

• En nog wat voorbeelden van dit knap staaltje vakmanschap:

Dit juweeltje staat te koop trouwens.

Comment

• marginaliteit alom

Comment

• ma faaack schelen ipv velgen, interieur gekocht bij auto5 sommige mensen zijn toch raar ze
                                  edit: mijn vriendin heeft ook zo'n zwart puntoke in nieuwstaat met 90.000km en maar 1000€ betaalt... no way da deze zot er ooit 1700€ vor krijgt

die haalt maar 130.2 DB in mijne cabrio waar enkel een woofer instond met versterker haalde 132.0 DB
                                  Last edited by ; 07/02/2008, 16:07.

Comment

• traanplaat op de wagenvloer is al redelijk marginaal vind ik..
                                    maar dan nog is FAKE-traanplaat mattekes....
                                    one bridge too far ....

Comment

traanplaat op de wagenvloer is al redelijk marginaal vind ik..
                                      maar dan nog is FAKE-traanplaat mattekes....
                                      one bridge too far ....
                                      like i said AUTO5

Comment

• It makes me sick!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Foto foto??
                                          nog gehad , nu nie meer
                                          google ffkes

Comment

Working...
                                          X