Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenma faaack schelen ipv velgen, interieur gekocht bij auto5 sommige mensen zijn toch raar ze
edit: mijn vriendin heeft ook zo'n zwart puntoke in nieuwstaat met 90.000km en maar 1000€ betaalt... no way da deze zot er ooit 1700€ vor krijgt
die haalt maar 130.2 DB in mijne cabrio waar enkel een woofer instond met versterker haalde 132.0 DB
Losers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAl die tuning kost slechts 1700€ dus das allemaal ook nog is de grootste prul ter wereld, een deftige bumperkit rondom is al makkelijk 1000€.
Losers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten1000€ is niet deftig, reken maar al gemakkelijk het driedubbel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenidd, voor 1000euro heb je een tjoeningk paket van autozone , carcept enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenJe springt er wel uit dan, en dat is net wat tuners willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk BerichtenFOUT! dat is wat johnny's willen... oftewel is die overdreven maar blijft er niks meer van de originele wagen over oftewel tune je met stijl zoals ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenbtw check mijnen autothread, en lees alles over mijn "tjoening" project
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWaarom schrijf je dat in dit topic hier Andy?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenService unavailable... Was het dan zo erg dat zelfs 2dehands.be beslist heeft het ding eraf te gooien?
Hehe moesten ze dat eens kunnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenBwaaa ni echt mijn ding Kvin die car der gewoon overgaan. Die no fear sticker zegt voor mij al genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m4TTi Bekijk Berichtenmet "Tuning" onder het polo logo, komt hij er ook ver mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenInderdaad! Snap ni dat mensen zo hard een auto kunnen verprutsen...
Comment
Comment