Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    FAK, da is zo overdreven dat het ongelooflijk vet wordt
    limo met airride

Die twee koffers op dat dak zijn er toch wat over he
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
      ma faaack schelen ipv velgen, interieur gekocht bij auto5 sommige mensen zijn toch raar ze
      edit: mijn vriendin heeft ook zo'n zwart puntoke in nieuwstaat met 90.000km en maar 1000€ betaalt... no way da deze zot er ooit 1700€ vor krijgt

die haalt maar 130.2 DB in mijne cabrio waar enkel een woofer instond met versterker haalde 132.0 DB
      Al die tuning kost slechts 1700€ dus das allemaal ook nog is de grootste prul ter wereld, een deftige bumperkit rondom is al makkelijk 1000€.

Losers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Al die tuning kost slechts 1700€ dus das allemaal ook nog is de grootste prul ter wereld, een deftige bumperkit rondom is al makkelijk 1000€.

Losers
        1000€ is niet deftig, reken maar al gemakkelijk het driedubbel

Comment

1000€ is niet deftig, reken maar al gemakkelijk het driedubbel
          idd, voor 1000euro heb je een tjoeningk paket van autozone , carcept enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
            idd, voor 1000euro heb je een tjoeningk paket van autozone , carcept enz
            Je springt er wel uit dan, en dat is net wat tuners willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Je springt er wel uit dan, en dat is net wat tuners willen
              FOUT! dat is wat johnny's willen... oftewel is die overdreven maar blijft er niks meer van de originele wagen over oftewel tune je met stijl zoals ik

Comment

FOUT! dat is wat johnny's willen... oftewel is die overdreven maar blijft er niks meer van de originele wagen over oftewel tune je met stijl zoals ik
                Ik dacht wel dat ik hier een reactie op zou krijgen Wat ik bedoel is dat wanneer je tuned je jouw auto personaliseert. Hierdoor creëer je een 'eigen' stijl, en ga je automatisch meer opvallen in het verkeer...

Comment

• gisteren voor mij een rode cinquento met een dubbele gecentreerde uitlaat.
                  elke uitlaat had zeker een diameter van 25 of 30cm.
                  maar men vrouwtje wou geen foto nemen.

Comment

btw check mijnen autothread, en lees alles over mijn "tjoening" project
                    Waarom schrijf je dat in dit topic hier Andy?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Waarom schrijf je dat in dit topic hier Andy?
                      reclame hé... en het kwam ter sprake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                        Service unavailable... Was het dan zo erg dat zelfs 2dehands.be beslist heeft het ding eraf te gooien?

Comment

• toch niets overdreven aan. heb vroeger ook nog een polo air willen kopen. (een gele zelfs )

Comment

buiten die dvd-schermen en de achterlichten vindt ik die auto nog goed gaan...

Comment

• Bwaaa ni echt mijn ding Kvin die car der gewoon overgaan. Die no fear sticker zegt voor mij al genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Service unavailable... Was het dan zo erg dat zelfs 2dehands.be beslist heeft het ding eraf te gooien?
                                Bij mij werkt het nog!
                                Hehe moesten ze dat eens kunnen...

Comment

Bwaaa ni echt mijn ding Kvin die car der gewoon overgaan. Die no fear sticker zegt voor mij al genoeg
                                  met "Tuning" onder het polo logo, komt hij er ook ver mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m4TTi Bekijk Berichten
                                    met "Tuning" onder het polo logo, komt hij er ook ver mee
                                    Inderdaad! Snap ni dat mensen zo hard een auto kunnen verprutsen...

Comment

Inderdaad! Snap ni dat mensen zo hard een auto kunnen verprutsen...
                                      mja jij zie dat als een verprutste auto, maar voor die mens is dat een mooie wagen, waar die wrs veel zorg heeft ingestoken... nu ja het is ook niet mijn ding, al heb ik met mijne wagen ook grondige plannen hoor

Comment

• Kwil hier geen uitval doen op tuning ofzo ze, kan het wel apprecieren als het deftig en niet overdreven is.
                                        Volgens mij heeft dieje mens der ni echt veel tijd ingestoken. Gewoon ergens binnen gestoken en alles laten doen...

Comment

Working...
                                        X