Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
    Bij mij werkt het nog!
    Hehe moesten ze dat eens kunnen...
    Het werkt niet bij mij, maar allemaal niet zo erg

Comment

• Comment

• Comment

• Tis toch erg tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Ik en benny waren enkele dagen geleden aan het rondbollen toen we iets langs de kant van de weg zagen staan dat onze aandacht vereiste.
                We hebben ons onmiddelijk gekeerd om een foto te nemen zodat jullie kunnen meegenieten.

op zijn ruit stond ook "if you toucht my car i toucht your face"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

als die nu volledig wit was gebleven....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                    Ik en benny waren enkele dagen geleden aan het rondbollen toen we iets langs de kant van de weg zagen staan dat onze aandacht vereiste.
                    We hebben ons onmiddelijk gekeerd om een foto te nemen zodat jullie kunnen meegenieten.

op zijn ruit stond ook "if you toucht my car i toucht your face"

Op 'respect' na is die auto toch standaard, niet? Dat is toch zo'n optisch pakket van Seat zelf. De uitlaat weet ik niet, maar de rest wel, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                      als die nu volledig wit was gebleven....
                      Op een 3: akkoord, zonder de kofferspoiler ==> AF.
                      Op een 7: not done, dat is een klasse-auto, waar OEM-velgen op horen te liggen, naar mijn mening.

Comment

• deze is denk ik niet standaard, zeker de zijkant niet. maar je ziet het niet goed.
                        Maar de respect was er dan toch teveel aan.

Comment

deze is denk ik niet standaard, zeker de zijkant niet. maar je ziet het niet goed.
                          Daar heb je sowieso gelijk in!

Comment

deze is denk ik niet standaard, zeker de zijkant niet. maar je ziet het niet goed.
                            Is een optioneel pakket. JE-Design kit.
                            Enkel die Respect gaat erover

Comment

• inderdaad , JE-Desing. net als Gattuso hier opt forum
                              zeker niet overdreven, respect suckt wel S

Comment

• ohja uitlaten zijn ook van JE

Comment

• Van de kit was ik vrij zeker, de uitlaten leken mij nogal ver naar achter te komen. Daar was ik dus niet zeker van of het bij die kit hoorde, of of het een aftermarket niet-oem uitlaat was.

Comment

• ik ben hem net weer tegengekomen en het is idd JE-Desing. op zich valt het wel mee, maar er zijn toch een paar punten waar hij te ver is gegaan

Comment

ik ben hem net weer tegengekomen en het is idd JE-Desing. op zich valt het wel mee, maar er zijn toch een paar punten waar hij te ver is gegaan
                                      zoals ?alleen respect is erovere

Comment

• Op de zijkant hing ook nog een prachtige sticker met: 'you touch my car, I touch your face'
                                        das erom vragen he

Comment

• Ik heb er zo 4 op mijn auto.. 2 op de zijruitjes en 2 grote op de voor- en achterruit.. Is daar iets mis mee ofzo?

Comment

Working...
                                          X