Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      ma echt hé. vier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
        Ik heb er zo 4 op mijn auto.. 2 op de zijruitjes en 2 grote op de voor- en achterruit.. Is daar iets mis mee ofzo?

als het dan nog zou zijn "...i'll hit your face..."

Maar nee... "touch" klinkt ongelooflijk fout en om van die stickers opzich nog maar te zwijgen...

Comment

Ik heb er zo 4 op mijn auto.. 2 op de zijruitjes en 2 grote op de voor- en achterruit.. Is daar iets mis mee ofzo?
          Absoluut niet ... doorgaan zou ik zo zeggen!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ge hebt de hoofdvogels afgeschoten fernand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten

ge hebt de hoofdvogels afgeschoten fernand
                    Inderdaad

Hoe lelijk die dingen toch zijn

Comment

Mis niet, lachwekkend wel Kijk, ieder zijn ding he. Kan je eens een topic maken over jouw auto? Ik wil mij dat ding voor de volle 100 % kunnen visualiseren.

Comment

• @ foto's van Fernand: Dan heb je zo een auto en dan ga je die zo verne*ken... Ma zo lelijk!

Comment

• Aangezien er hier gespot werd met mijn stickers, heb ik ze er maar afgehaald... Er mist iets aan nu vind ik:

Comment

• 't strijkijzer.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Als een of ander uilskuiken zijn oude Micra verneukt, ok. Maar al die extreem dure machines die hier gepost worden! Je zou denken dat zo'n rijke mensen toch wel wat verstand hebben en dus ook enigszins wat smaak... tenzij het dan auto's zijn van überverwende kinderen van veel te rijke zakenmannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                Als een of ander uilskuiken zijn oude Micra verneukt, ok. Maar al die extreem dure machines die hier gepost worden! Je zou denken dat zo'n rijke mensen toch wel wat verstand hebben en dus ook enigszins wat smaak... tenzij het dan auto's zijn van überverwende kinderen van veel te rijke zakenmannen.
                                De foto's die ik postte bv. zijn allemaal foto's uit de UEA.
                                Wat bij hen mooi is, is vaak niet helemaal hetzelfde als bij ons.

Comment

• OK, over smaak kun je niet discussiëren maar toch, sommige auto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                    Als een of ander uilskuiken zijn oude Micra verneukt, ok. Maar al die extreem dure machines die hier gepost worden! Je zou denken dat zo'n rijke mensen toch wel wat verstand hebben en dus ook enigszins wat smaak... tenzij het dan auto's zijn van überverwende kinderen van veel te rijke zakenmannen.
                                    en geld is niet noodzakelijk = goede smaak. Kijk maar naar mij.

Ik heb goede smaak

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bij rijke mensen stel ik me stereotype rijke zakenmannen voor, ganse dagen in keurig maatpak rondgechauffeerd in hun stijlvolle A8, S of 7-serie...

Maar blijkbaar slagen zelfs smaakloze dommekloten erin om aan veel geld te geraken

Comment

• Kijk, hij heeft ook geld.
                                        Prince Marcus von Anhalt (Prince Germany zoals hij zichzelf soms noemt)
                                        Heeft 18 bordelen, titel gekocht door zich te laten adopteren.
                                        Voor mij staat hij symbool voor de nouveau rich zonder smaak, voor wie geld uitgeven het opperste geluk is.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hier is em se
                                          www.princegermany.com

Comment

Working...
                                          X