Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk BerichtenIk heb er zo 4 op mijn auto.. 2 op de zijruitjes en 2 grote op de voor- en achterruit.. Is daar iets mis mee ofzo?
als het dan nog zou zijn "...i'll hit your face..."
Maar nee... "touch" klinkt ongelooflijk fout en om van die stickers opzich nog maar te zwijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk BerichtenIk heb er zo 4 op mijn auto.. 2 op de zijruitjes en 2 grote op de voor- en achterruit.. Is daar iets mis mee ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
ge hebt de hoofdvogels afgeschoten fernand
Hoe lelijk die dingen toch zijn
Comment
-
Comment
-
Als een of ander uilskuiken zijn oude Micra verneukt, ok. Maar al die extreem dure machines die hier gepost worden! Je zou denken dat zo'n rijke mensen toch wel wat verstand hebben en dus ook enigszins wat smaak... tenzij het dan auto's zijn van überverwende kinderen van veel te rijke zakenmannen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenAls een of ander uilskuiken zijn oude Micra verneukt, ok. Maar al die extreem dure machines die hier gepost worden! Je zou denken dat zo'n rijke mensen toch wel wat verstand hebben en dus ook enigszins wat smaak... tenzij het dan auto's zijn van überverwende kinderen van veel te rijke zakenmannen.
Wat bij hen mooi is, is vaak niet helemaal hetzelfde als bij ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenAls een of ander uilskuiken zijn oude Micra verneukt, ok. Maar al die extreem dure machines die hier gepost worden! Je zou denken dat zo'n rijke mensen toch wel wat verstand hebben en dus ook enigszins wat smaak... tenzij het dan auto's zijn van überverwende kinderen van veel te rijke zakenmannen.
Ik heb goede smaak__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Kijk, hij heeft ook geld.
Prince Marcus von Anhalt (Prince Germany zoals hij zichzelf soms noemt)
Heeft 18 bordelen, titel gekocht door zich te laten adopteren.
Voor mij staat hij symbool voor de nouveau rich zonder smaak, voor wie geld uitgeven het opperste geluk is.
+ YouTube Video
Comment
-
Comment