Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
    'K Weet niet of deze er al ergens op staan? Of horen ze eerder bij Rat-tuning?
    ma faaack zalig! daar zit precies geld in....

wa vor iets was da eigenlijk origineel

Comment

• Hij heeft er alleszins een Skoda-badge opgehangen.

Comment

• De motor zit dan toch al op de juiste plaats voor een 911.

Comment

• Het was in elk geval een Skoda, daar ben ik zeker van. Die dingen waren best wel yummie in de tijd (denk eind jaren 80). Hadden inderdaad de motor achteraan, toffe bakken om mee te driften (al werden we daar toen erg raar voor aangekeken), het was toendertijd zo een beetje de tegenhanger van de Lada... Ik ben de echte naam en type benaming nu ff kwijt (ben ook al ouder dan die bak he)

Comment

• Het is een skoda 110R.
            'k Heb ze nog net weten rondrijden.
            Motor inderdaad achteraan.

en de achterlichten van een skoda 105/120/130 van enkele jaren later. Die herinner ik me nog veel meer. Dat uitstulpingetje vond ik zo vreemd. Het geluid van die ketels herinner ik me nog veel beter

en deze past ook in dit topic

Last edited by Bompa; 23/02/2008, 15:33.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Hoe verkloot ik mijn Zafira?

Zo dus

Die kleur alleen al is om van te
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Lol, valt niet op als hij in de gracht ligt

Comment

• Wat dacht je van 40 inchkes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                    Wat dacht je van 40 inchkes?
                    Ik hoop dat dat een photoshop is ...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Veilside kit.

Comment

• e d i t

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• In Dubai weten ze blijkbaar niet meer wat gedaan met hun geld en hebben ze nog een zeer slechte smaak ook. Je kan dikwijls al zien aan de manier waarop een wagen getuned is dat het een marginaal iemand is die ermee rijdt zoals bij die Zafira. Ook al worden marginalen rijk, het blijven meestal wel marginalen want zoiets zit in het bloed.

Ik kan er niet goed tegen als ik een wagen zie die ik in originele staat mooi vind maar zodanig getuned is dat het op niks meer trekt. Op zoiets zouden er boetes moeten staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  In Dubai weten ze blijkbaar niet meer wat gedaan met hun geld en hebben ze nog een zeer slechte smaak ook. Je kan dikwijls al zien aan de manier waarop een wagen getuned is dat het een marginaal iemand is die ermee rijdt zoals bij die Zafira. Ook al worden marginalen rijk, het blijven meestal wel marginalen want zoiets zit in het bloed.

Ik kan er niet goed tegen als ik een wagen zie die ik in originele staat mooi vind maar zodanig getuned is dat het op niks meer trekt. Op zoiets zouden er boetes moeten staan

Comment

• ni goe bezig.....
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Trendax, ik kan je echt geen ongelijk geven! Interieur horen origineel te blijven. Het exterieur in vele gevallen ook, of toch zeker OEM.

Comment

• ²²²²²

Comment

• Comment

Working...
                                          X