Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kruisje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
      Kruisje...
      Inderdaad, ik zie het ook net.
      Ach, je kan het je ook gewoon voorstellen.

Witte Luma X5 met booskijkers en witte velgen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten

LOL

zal wel veel tijd en geld in steken maar euh... not exactly my cup of tea

Comment

• Manmanman. Om het even in het plat antwerps te zegge: Dieje zwanst na toch wel een pak zeker!!!!

Comment

• Comment

Wat is het oorspronkelijke merk/model hiervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Zonder die vleugeldeuren, eigenlijk wel OK

Allez ja, en die 15 millimeter speling vooraan, is ook ni echt ideaal om off-road te gaan

Comment

• ale nu, die vleugeldeuren maken het juist af
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                      Wat is het oorspronkelijke merk/model hiervan?
                      ik peis een ode fiat 500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        ik peis een ode fiat 500
                        Ik dacht ook aan zoiets, maar ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen.

Comment

• Ik kan met zekerheid zeggen dat het een lelijk ding is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                            Ik kan met zekerheid zeggen dat het een lelijk ding is...
                            Daar had ik dan ook de volle zekerheid over

Comment

• Blij dat we het daarover eens zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                Ik kan met zekerheid zeggen dat het een lelijk ding is...
                                Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Daar had ik dan ook de volle zekerheid over
                                Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                Blij dat we het daarover eens zijn
                                ma komaan das een posche die ze te heet hebben gewassen...

Comment

• Porsche of posche?

Comment

100% Zeker dat hier een marginaal mee rijdt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                                      Nu niet een auto waar ik zonde van maak, maar toch

hahahahah,ik heb deze een keertje zien rijden over een vluchtheuvel,en zen achterbumper bleef haken en flapperde hahahahaha (echt gebeurd in Herentals)

(edit de linkerkant,je ziet het nog op de foto hahahahahaha)
                                      Last edited by ; 09/03/2008, 21:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                                        hahahahah,ik heb deze een keertje zien rijden over een vluchtheuvel,en zen achterbumper bleef haken en flapperde hahahahaha (echt gebeurd in Herentals)

(edit de linkerkant,je ziet het nog op de foto hahahahahaha)
                                        Wat voor eene vluchtheuvel was dat dan?? Want zo laag hangt dat bakske toch niet he.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• kleurencombinatie is wel leuk

Comment

Working...
                                          X