Oorspronkelijk geplaatst door takke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDie kar is te zalig en niet overdreven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenF**k you!! Die kar is te zalig en niet overdreven!
Als hij zich dan iets hoger zet om te rijden zal ik dit een prachtbak vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenVerlagen ok, maar dit gaat er wel een beetje over zo
Als hij zich dan iets hoger zet om te rijden zal ik dit een prachtbak vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenZo vind ik hem lelijk! Als die wat hoger staat, is hij misschien wel mooi. Maar wat ik dan niet snap: Ze zetten hun airride op de laagste stand voor meetings terwijl dit helemaal niet mooi is. Ik dacht dat daar het showen heel belangrijk was en heerst er ook een 'competitie' voor de mooiste auto. Als je de auto zo zet, kan je imo toch moeilijk veel aandacht krijgen...
t zijn gewoon Johnnies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenZo vind ik hem lelijk! Als die wat hoger staat, is hij misschien wel mooi. Maar wat ik dan niet snap: Ze zetten hun airride op de laagste stand voor meetings terwijl dit helemaal niet mooi is. Ik dacht dat daar het showen heel belangrijk was en heerst er ook een 'competitie' voor de mooiste auto. Als je de auto zo zet, kan je imo toch moeilijk veel aandacht krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenje moet voor of achter de auto staan om de auto op airride mooi te vinden... je kan er geen vinger meer tussensteken... is echt wel chique als die kar zo plat op zijn buik ligt... in profiel natuurlijk wat minder hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenje moet voor of achter de auto staan om de auto op airride mooi te vinden... je kan er geen vinger meer tussensteken... is echt wel chique als die kar zo plat op zijn buik ligt... in profiel natuurlijk wat minder hé
belachellijk concept is het.. weer de zoveelste belachelijke trent van de US OF F*cking A... morons...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenAls dit niet lelijk is dan weet ik het ook niet meer!
Comment
-
En dat daar zo op wordt geboden...
Misschien dat je die historiek wel op andere fora kan lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenWat kunt ge nu me zo een auto doen?? Geraakt sowieso niet door de keuring en tis oerlelijk.
Voor onderdelen dan ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichtenbwaaa, ik wil liever niet in zoiets worden gezien
Comment
Comment