Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
    fak zo laag is echt LELIJK
    F**k you!! Die kar is te zalig en niet overdreven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Die kar is te zalig en niet overdreven!
      compleet mee eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
        F**k you!! Die kar is te zalig en niet overdreven!
        Verlagen ok, maar dit gaat er wel een beetje over zo
        Als hij zich dan iets hoger zet om te rijden zal ik dit een prachtbak vinden

Comment

• ²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
            Verlagen ok, maar dit gaat er wel een beetje over zo
            Als hij zich dan iets hoger zet om te rijden zal ik dit een prachtbak vinden
            Air-Ride hé. Voor op meetings ofzo zet die zo laag of op parkings. Als hij ermee wilt rijden wordt die zoiezo hoger gezet.

Comment

• ey mannen... mijne post was niet belangrijk ofwa... ik zeg het just hierboven allemaal ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten

Zo vind ik hem lelijk! Als die wat hoger staat, is hij misschien wel mooi. Maar wat ik dan niet snap: Ze zetten hun airride op de laagste stand voor meetings terwijl dit helemaal niet mooi is. Ik dacht dat daar het showen heel belangrijk was en heerst er ook een 'competitie' voor de mooiste auto. Als je de auto zo zet, kan je imo toch moeilijk veel aandacht krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                  Zo vind ik hem lelijk! Als die wat hoger staat, is hij misschien wel mooi. Maar wat ik dan niet snap: Ze zetten hun airride op de laagste stand voor meetings terwijl dit helemaal niet mooi is. Ik dacht dat daar het showen heel belangrijk was en heerst er ook een 'competitie' voor de mooiste auto. Als je de auto zo zet, kan je imo toch moeilijk veel aandacht krijgen...

t zijn gewoon Johnnies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    je moet voor of achter de auto staan om de auto op airride mooi te vinden... je kan er geen vinger meer tussensteken... is echt wel chique als die kar zo plat op zijn buik ligt... in profiel natuurlijk wat minder hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      je moet voor of achter de auto staan om de auto op airride mooi te vinden... je kan er geen vinger meer tussensteken... is echt wel chique als die kar zo plat op zijn buik ligt... in profiel natuurlijk wat minder hé
                      Ja, dat kan wel zijn. Ik ben niet zo op de hoogte welke profielen er belangrijk zijn bij tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        Nen otto moet rijden.. ni plat liggen op zen buik...
                        belachellijk concept is het.. weer de zoveelste belachelijke trent van de US OF F*cking A... morons...

Comment

• Als dit niet lelijk is dan weet ik het ook niet meer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                            Als dit niet lelijk is dan weet ik het ook niet meer!
                            Dat ze daar nog geld voor durven vragen.

Comment

• Inderdaad. Ik snap sommige mensen toch niet...

Comment

• En dat daar zo op wordt geboden...

Misschien dat je die historiek wel op andere fora kan lezen
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Wat kunt ge nu me zo een auto doen?? Geraakt sowieso niet door de keuring en tis oerlelijk.
                                  Voor onderdelen dan ofzo?

Comment

Wat kunt ge nu me zo een auto doen?? Geraakt sowieso niet door de keuring en tis oerlelijk.
                                    Voor onderdelen dan ofzo?
                                    voor 1000€ heb je dan wel een leuke ragbak voor op het circuit hé

Comment

• Moet toch plezant zijn als ge dat voor weinig geld kunt kopen, gewoon kapot rijden, je moet er niet mee inzitten, trekt nu toch al op niets...

Comment

• bwaaa, ik wil liever niet in zoiets worden gezien

Comment

bwaaa, ik wil liever niet in zoiets worden gezien
                                          op het circuit heb je toch een helm op gene stress, en raggen maar

Comment

Working...
                                          X