Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVolgens mij zijn die wielkasten standaard....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenDie focus is gewoon door z'n poten gezakt.... cleaned of nie, die komt geen meter vooruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHoeveel ligt 'ie dan van de grond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDan nog wil ik hem fatsoenlijk een vluchtheuvel zien nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmet airride duurt da geen 5seconde en die staat hoger dan een standaard focusje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmet airride duurt da geen 5seconde en die staat hoger dan een standaard focusje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDas snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAirride werkt wel niet rijdend hé? Dat kunnen cabrio's wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwie zegt dat ?
Edit: de link verscheen eerst niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAirride werkt wel niet rijdend hé? Dat kunnen cabrio's wel.
Comment
-
nog eentje die zin airride gebruikt als em rijd (in het begin hoor je het)
http://www.youtube.com/watch?v=EtMgBjCptz8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWeet niet of ik dit hier al gezet heb, maar hoort hier ontegensprekelijk thuis.
Wagen die een vriend net gekocht heeft...
Comment
Comment