Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar steekt volgens mij veel tijd en geld in... maar ik zou het er echt niet aan kunnen geven!

Comment

• looool wat een marina

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Baahhaaaaaaaaaaaaaaahhhaaa :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

hier is hare Johnny

Comment

Lachen

Comment

• Gaat erover... vanvoor nog erger maar ik geraakte er niet voor en bij de volgende lichten moest ik afslaan

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• IMO is het enige wat je aan een auto kunt veranderen zodat hij beter lijkt, de velgen.

Het beste is natuurlijk gewoon een deftige auto met bv. M-pack kopen en er niets aan veranderen. En van die luide muziek met de raampjes open hoeft voor mij ook niet. :p

@ hierboven: jammer dat deze persoon geen nieuwe 3 serie kocht met die velgen erop ipv zo'n afschuwelijk monster bij elkaar te rapen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Het beste is natuurlijk gewoon een deftige auto met bv. M-pack kopen en er niets aan veranderen.
                    Op een Mercedes of Audi gaat dat mooi staan, idd.

Comment

• Leve sarcasme!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Ne mens zou er spontaan in gaan urineren...

Comment

• Ik vraag mij af wat mensen er toe brengt om hun 'auto' ze te vermoosen... Is die niet goed zoals hij is? Mijn gedacht daarover is; spaar uw geld en koop een deftige auto...

Comment

• willen in de kijker lopen zeker? denken dat anderen dat cool vinden (en er zijn er), en de coolste der coolsten willen zijn?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              willen in de kijker lopen zeker? denken dat anderen dat cool vinden (en er zijn er), en de coolste der coolsten willen zijn?
                              Het enige wat ik nog versta is de audio in sommige wagens - daar kan ik nog begrip voor opbrengen ALS het mooi is geinstalleerd EN weggewerkt, niet opzicht met omgekeerde woofers, neon, etc... maar een eigen samengesteld pakket om tot iets zoals het hi-fi systeem van BMW te komen.

Voor de rest zoals eventueel sportvering, velg en koop een wagen die je mooi vindt van in het begin!

Comment

lache, giere, brulle

Comment

• Guess the original (is eigenlijk niet zo moeilijk)

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• idem

Comment

• Lexus IS en audi A3
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• de A3 klopt

Maar bij de eerste zit ge der ver langs hoor, IS kan zowieso niet want het is een coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Guess the original (is eigenlijk niet zo moeilijk)
                                          Mercedes CL of SL of SLK?

Het is moeilijk met maar één foto vanuit zo'n hoek.

Comment

Working...
                                          X