Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb den tigra ook al zien rondrijden! ik vind de grille van irmsher wel klassevol......................................... .................................................. .................................................. .......

ja dat was het hoor!.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Den deze

Die heb ik ook al gezien, op Race Wars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
        Die heb ik ook al gezien, op Race Wars.
        dat is wat tuning zou moeten zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichten
          heb den tigra ook al zien rondrijden! ik vind de grille van irmsher wel klassevol......................................... .................................................. .................................................. .......

ja dat was het hoor!.
          Dat is dan misschien het enigste...

Om nog maar te zwijgen van de 'special paint'. Echt afschuwelijk paars-blauw-groen-achtig.
          Heb nog geeneen gehoord die ermee zou rijden.
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Ik heb dan eindelijk het gedrocht op film kunnen vastzetten, die ik meermaals per week moet aanzien.

Die heeft een tijdje terug (toch al wel enkele maanden) te koop gestaan op een forum waar ik ook soms kom!
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dit kwam ik net tegen

http://http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Honda/7653103/Voorbumper_honda_delsol.html
              Last edited by ; 15/08/2008, 18:44.

Comment

• als je daar tegen rijdt, vliegt 't plastic rond je oren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Die heeft een tijdje terug (toch al wel enkele maanden) te koop gestaan op een forum waar ik ook soms kom!
                  Hoeveel vragen ze er dan eigenlijk nog voor?
                  Link?
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Hoeveel vragen ze er dan eigenlijk nog voor?
                    Link?
                    Is al enkele manden geleden, dat ik die wagen op een site te koop heb zien staan hoor, weet ondertussen ook al niet meer de welke dat was.
                    Wat ik mij wel nog herinner is dat er gezegd werd dat de vraagprijs veel te hoog was.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

spoiler weg, mottige stickers weg en andere velgen en je hebt een prachtige kar, spijtig dat deze eigenaar dat niet inziet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk Berichten
                            spoiler weg, mottige stickers weg en andere velgen en je hebt een prachtige kar, spijtig dat deze eigenaar dat niet inziet....
                            fwd power

Comment

• Aaah polister...das pas materiaal...

Comment

Ik heb dan eindelijk het gedrocht op film kunnen vastzetten, die ik meermaals per week moet aanzien.

Winnaar van de lelijkste kont EVER!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Winnaar van de lelijkste kont EVER!
                                  geen discussie mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                    geen discussie mogelijk.
                                    I beg to differ...

*Insert standaard-zin "respect voor het werk, maar toch"*

btw, zen buurman saxo wil ook meedoen in de verkiezing
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• inderdaad respect voor het werk !
                                      clean da eeft die kerel heel goed verstaan

Comment

• Sorry voor mijn repost.
                                        En eventuele omdraaiende magen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                          inderdaad respect voor het werk !
                                          clean da eeft die kerel heel goed verstaan
                                          Bigfoot vanop tuned-belgium, ik heb ook echt diep respect voor zijn kunnen (net zoals bijvoorbeeld voor J.E.M., the polyesther king) maar ik kan echt nie zeggen dat ik het knap vind...

J.E.M. z'n golf 1 daarentegen, chapeau

Comment

Working...
                                          X