Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Ik kan hier pagina's volposten met wagens die wel knap getuned zijn.
    Allez smijt u eens

maar dan wel fotos van een Belgische meet he, en geen tuningfotos van fabrikanten alla Ruf ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Wat ik zo stom vind aan die overdreven tuning is het volgende:

ze kopen een astrake of zo en hangen daar dan nog een zoveel geld aan voor tuning... Hadden ze dan niet beter meteen die bmw 535d of zo gekocht???
      Da ni alleen, maar meestal is het resultaat van tuning hetzelfde. Een auto laten lijken op iets wat hij niet is, in casu een "sportwagen".

Waarom anders de verlaging, de (grotere) spoilers en bumpers, de dikkere uitlaat etc etc.

Comment

• Hey gasten, ik heb persoonlijk niets tegen mensen die hun geld besteden aan het personaliseren van hun wagens, laat staan me beter voelen
        Ik heb er zelfs respect voor dat ze hun duurverdiende centen van hun job/vakantiejob daar instoppen.

Alleen wou ik maar zeggen dat ik het er zelf niet voor over zou hebben om daar zo ver in te gaan dat het mijns inziens de boel wat verpest. (maar dat is dus mijn eigen persoonlijke mening)

Het gaat hier niet over de wagen, maar ik wou toch wel efkes zeggen dat ik me absoluut niet beter voel dan die mannen. Ik ben ook maar een student en rijd zelf ook met een golf IV, waar ik overigens heel tevreden mee ben. De 535 heb ik trouwens zelf niet betaald en het is de mijne dus niet, dus daar kan ik dan ook moeilijk mee pochen.

Dus no offence aan die gasten, heb er zelfs respect voor dat ze aan hun wagen nogmaals die prijs er willen tegenaan gooien voor hun personalisering.
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          , heb er zelfs respect voor dat ze aan hun wagen nogmaals die prijs er willen tegenaan gooien voor hun personalisering.
          Ikke ni

Tenzij ze het allemaal met eigen handen gedaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ikke ni

Respect in die zin dat ze weten, zoals naish zegt, dat dit in de verkoopwaarde later echt niet veel gaat opleveren en soms heel moeilijk wordt om die kwijt te geraken. Tenzij aan iemand die hem ook heel knap vindt.

Lees: mij geen probleem hem te tunen, maar zelf zou ik er nooit mee rijden. En dat is niet omdat ik me beter zou voelen ofzo. Ik rij zelf ook graag met een mooie propere wagen en daarin vervult mijn golf volledig mijn visie over schoonheid

Iedereen zijn eigen visie over schoonheid dus
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3

Comment

Allez smijt u eens

maar dan wel fotos van een Belgische meet he, en geen tuningfotos van fabrikanten alla Ruf ofzo
              Vanavond

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ikke ni

Nismo-uitlaat zelf gestoken?
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• fotoooooos!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                  fotoooooos!!!
                  Jullie gaan toch niet beginnen met knap uitgebouwde wagens in dit topic te posten zeker?
                  Zet ze hier maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Vanavond

Nismo-uitlaat zelf gestoken?
                    ja t is nogal wrede tuning.

Ik verwacht dan ook ni da iemand "respect" heeft voor het feit dat ik mijn auto "tune".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                      Wat ik zo stom vind aan die overdreven tuning is het volgende:

ze kopen een astrake of zo en hangen daar dan nog een zoveel geld aan voor tuning... Hadden ze dan niet beter meteen die bmw 535d of zo gekocht???

Bovendien zal de restwaarde van die 535d veel hoger zijn dan van die getunede astra, want die extra auto die ze eraan gesmeerd hebben heeft geen restwaarde... Bovendien is de auto zowat onverkoopbaar geworden (enkel liefhebber) en twijfelachtig aangezien de meeste van die dingen dan ook nog eens met koude motor ergens wegsleuren. Of nen hele dag in ralenti staan draaien op één of andere meeting...
                      Niet iedereen vervangt zijn wagen om de 5voet hé. Ga er maar vanuit dat de mensen die wat geld in hun wagen pompen na iedere mod nog zich nog meer aan hun wagen gaan hechten. Het zijn in mijn ogen autoliefhebbers in hart en nieren en niet echt de dikkenekken met hun dikke leasingkrellen waar ik mij eigenlijk harder aan erger dan aan de uitgebouwde. En dat moet hier niet persoonlijk genomen worden.
                      Die uitgebouwde wagens zijn vanzelfsprekend zelf-gefinancierde karren die toch doorgaans goed verzorgd worden.

Ik ben er wel van overtuigd dat we in dit topic hier toch wat uitzonderingen kunnen tegenkomen. Maar smaken verschillen, op alle vlakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                        Die uitgebouwde wagens zijn vanzelfsprekend zelf-gefinancierde karren die toch doorgaans goed verzorgd worden.
                        Zelf-gefinancierd door mevrouw Leemans

Comment

Zelf-gefinancierd door mevrouw Leemans
                          Lenen bij mevrouw Leemens is lenen bij een vriendin?
                          Ik kan mij eigenlijk moeilijk inbeelden dat mensen gaan lenen om hun wagen uit te bouwen. Alles is mogelijk natuurlijk. Dat is nu net iets waar ik met plezier voor spaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Hey gasten, ik heb persoonlijk niets tegen mensen die hun geld besteden aan het personaliseren van hun wagens, laat staan me beter voelen
                            Ik heb er zelfs respect voor dat ze hun duurverdiende centen van hun job/vakantiejob daar instoppen.

Alleen wou ik maar zeggen dat ik het er zelf niet voor over zou hebben om daar zo ver in te gaan dat het mijns inziens de boel wat verpest. (maar dat is dus mijn eigen persoonlijke mening)

Het gaat hier niet over de wagen, maar ik wou toch wel efkes zeggen dat ik me absoluut niet beter voel dan die mannen. Ik ben ook maar een student en rijd zelf ook met een golf IV, waar ik overigens heel tevreden mee ben. De 535 heb ik trouwens zelf niet betaald en het is de mijne dus niet, dus daar kan ik dan ook moeilijk mee pochen.

Dus no offence aan die gasten, heb er zelfs respect voor dat ze aan hun wagen nogmaals die prijs er willen tegenaan gooien voor hun personalisering.
                            T was ook totaal geen aanval op u é! Het ging mij gewoon over dieje zin en die is ni van uw toetsenbord gekomen é .
                            My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                              T was ook totaal geen aanval op u é! Het ging mij gewoon over dieje zin en die is ni van uw toetsenbord gekomen é .
                              Nee en dat is geen probleem hoor. Ik las het reeds in je 2e zin.

Alleen wou ik gewoon ook vermijden dat er veralgemeend wordt bij het lezen van:
                              Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke
                              Maar blijkbaar ben je te goed voor zo'n dingen als je met zo'n BMW rijdt. Waarmee ik niets fout bedoel over die wagen, laat staan de eigenaar.
                              Er bestaan dus wel degelijk ook echte BMW rijders, die zo'n auto aankopen voor de freude am fahren
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3

Comment

• Alle respect voor Astra's en Polo's hé. Dat zijn fantastische wagens. Maar waarom je zoiets gaat "tunen" begrijp ik echt niet. Ik heb het dan wel over van die extreme tuning hé.

Dat mensen zoiets doen met hun auto... wat is het nut? Stoerder ofzo vind ik het er niet uitzien, je rijdt dan precies met een speelgoedauto rond.

Bijvoorbeeld:

Geef mij dan maar gewoon de standaard auto met schoon velgen.

En ik ben niet specifiek pro-BMW ofzo. Niet omwille van het merk, enkel en alleen omwille van de auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Alle respect voor Astra's en Polo's hé. Dat zijn fantastische wagens. Maar waarom je zoiets gaat "tunen" begrijp ik echt niet. Ik heb het dan wel over van die extreme tuning hé.

Dat mensen zoiets doen met hun auto... wat is het nut? Stoerder ofzo vind ik het er niet uitzien, je rijdt dan precies met een speelgoedauto rond.

Bijvoorbeeld:

Geef mij dan maar gewoon de standaard auto met schoon velgen.

En ik ben niet specifiek pro-BMW ofzo. Niet omwille van het merk, enkel en alleen omwille van de auto's.
                                  2 extreem lelijke exmplaren inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Jongens, maak je niet druk.
                                    Jeroen_M5 heeft ons al langer duidelijk gemaakt dat er niets anders moois, goeds bestaat dan enkele premiummerken en wat supersportwagens.
                                    Jeroen_M5 for president

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      Jeroen_M5 for president

Comment

ja t is nogal wrede tuning.

Ik verwacht dan ook ni da iemand "respect" heeft voor het feit dat ik mijn auto "tune".
                                        Een groot deel van de tuners denkt hetzelfde hoor, de meesten werken aan hun auto omdat ze het zelf knap vinden en het voor hun iets extra geeft aan hun auto.

Wat bedoelde ge eigelijk met "alleen als ze alles zelf doen"? Zelf de bumpers spuiten ofzo?

Anyway, ik zal een paar wagens posten. Het staat u vrij om te zeggen dat ze allemaal op niks trekken, het is niet echt mijn bedoeling u proberen te overtuigen dat tuning mooi kan zijn want ik denk dat dat een zéér moeilijke opdracht zou zijn he

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Working...
                                          X