Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
quadrifoglio het is hier wel het topic van de overdreven tuning hé .
Daar zitten soms nog aanvaardbare modellen in, dus zet die maar bij het topic dat bart reeds aangaf: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=11913&page=96
quadrifoglio het is hier wel het topic van de overdreven tuning hé .
Daar zitten soms nog aanvaardbare modellen in, dus zet die maar bij het topic dat bart reeds aangaf: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=11913&page=96
Ik weet het, maar ik zet ze hier op vraag van ir_fuel. Naar mijn mening mag een groot deel van de wagens die in dit topic geplaatst worden in het andere topic terechtkomen.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik weet het, maar ik zet ze hier op vraag van ir_fuel. Naar mijn mening mag een groot deel van de wagens die in dit topic geplaatst worden in het andere topic terechtkomen.
Naar mijn mening mogen er ook heel wat van hier in dat andere topic.
Maar meningen verschillen nu eenmaal he.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Laurent z'n S2k is ook enorm knap en zijn vorige wagens waren ook zeer knap (de Ibiza en de 156 SW), hij heeft ook nog op cleaned.be en tuned-belgium gezeten.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik ben er normaal ni voor maar ik vind die volvo ronduit prachtig!
Dat is hij ook wel, vind ik ook. Alleen vind ik het kleurverschil van de voorbumper met de rest wat jammer. En neen, dat is niet normaal, de mijne vertoont bvb geen kleurverschil. En de zijschort mocht wat minder extreem achteraan, tis minimaal, maar toch
Comment