Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
filmpje zien en oordelen of het overdreven tuning is of niet
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
filmpje zien en oordelen of het overdreven tuning is of niet
in huidige kyoto tijden is het wel overdreven, maar ik wil ééntje!!!!!!!!
Ik heb deze ook al ergens anders gepost, maar dit valt toch ook wel onder 'overdreven tuning' dacht ik
Dien bak van de euromillions reclame, in het echt ziet die d'r toch mottiger uit dan in die reclames!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wtf, wie rijdt daar mee rond, of beter gezegd, wie wil daar mee rondrijden
Ja die bestaat echt!
Is volgens mij eigendom van de Nationale Loterij en word gebruikt om reclame ta meken voor Euro Millions.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
in huidige kyoto tijden is het wel overdreven, maar ik wil ééntje!!!!!!!!
mja ma ze maken die mx5jes ook met LS motoren die een gemiddeld verbruik hebben van 12L ( in een corvette ) reken op 11 liter tot 7L ( snelweg ) in een mx5je
Sprint Race round our local track Ruapona Christchurch New Zealand , the first track day with the turbos fitted, Take off is in second gear to help aid tract...
Wtf, wie rijdt daar mee rond, of beter gezegd, wie wil daar mee rondrijden
een tijd geleden was er een sprite reclame over "bad taste" en op de achtergrond een groene opel manta B, de trotse eigenaar rijd dagelijks rond met die wagen, zou dus wel eens kunnen dat deze wagen ook een trotse eigenaar heeft
een tijd geleden was er een sprite reclame over "bad taste" en op de achtergrond een groene opel manta B, de trotse eigenaar rijd dagelijks rond met die wagen, zou dus wel eens kunnen dat deze wagen ook een trotse eigenaar heeft
Da's zoals die Manta's die door Chris Van Den Durpel op eigenwijze gebruikt werden in zijn sketchkes
Prolly ging die ook niet naar die mannen, zo van : "Heey, losers, mag ik eens komen lachen met uwen oto, op den teevee ?"
Comment