van zodra die parkeersensoren in voorbumper eindsignaal geven zit ge met de onderkant van die bumper al ergens tegen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten*kuch* VW Eos *kuch*
Comment
-
Mercedes W124 omgebouwd naar W210
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk heb deze ook al ergens anders gepost, maar dit valt toch ook wel onder 'overdreven tuning' dacht ik
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDien bak van de euromillions reclame, in het echt ziet die d'r toch mottiger uit dan in die reclames!
Wtf, wie rijdt daar mee rond, of beter gezegd, wie wil daar mee rondrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDie bestaat echt ofwa
Is volgens mij eigendom van de Nationale Loterij en word gebruikt om reclame ta meken voor Euro Millions.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenAls grap is da toch ni slecht, niemand heeft echt zo weinig smaak, dus er wordt niemand gekwetst
Nu Chefke net een Porsche 928 uitvoerig behandeld heeft, wil ik ook nog even het licht schijnen op deze bijzonder fraaie Brit. Ik bedoel, een Corniche met vlammetjes: daar droomt toch iedere auto-liefhebber van? Voor ruim $28.000 is deze ’76 Rolls via Ebay van eigenaar gewisseld. Een koopje natuurlijk want de auto had slechts 45.203 […]
Comment
-
Wie bij Rolls-Royce alleen maar denkt aan leer, hout en luxe moet zijn beeld misschien maar een beetje bijstellen. We hebben al een keer een filmpje gezien van een Phantom die scheurt op een circuit en Wibi Soerjadi drift ook graag een stukje in zijn Rolls. En als je verder kijkt zal je zien dat […]
Hier staan nog zo een paar creaturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk heb deze ook al ergens anders gepost, maar dit valt toch ook wel onder 'overdreven tuning' dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenExcuseer?
Nu Chefke net een Porsche 928 uitvoerig behandeld heeft, wil ik ook nog even het licht schijnen op deze bijzonder fraaie Brit. Ik bedoel, een Corniche met vlammetjes: daar droomt toch iedere auto-liefhebber van? Voor ruim $28.000 is deze ’76 Rolls via Ebay van eigenaar gewisseld. Een koopje natuurlijk want de auto had slechts 45.203 […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenin huidige kyoto tijden is het wel overdreven, maar ik wil ééntje!!!!!!!!
btw, er is ook al een twin turbo versie
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichteneen tijd geleden was er een sprite reclame over "bad taste" en op de achtergrond een groene opel manta B, de trotse eigenaar rijd dagelijks rond met die wagen, zou dus wel eens kunnen dat deze wagen ook een trotse eigenaar heeft
Prolly ging die ook niet naar die mannen, zo van : "Heey, losers, mag ik eens komen lachen met uwen oto, op den teevee ?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDa's zoals die Manta's die door Chris Van Den Durpel op eigenwijze gebruikt werden in zijn sketchkes
Prolly ging die ook niet naar die mannen, zo van : "Heey, losers, mag ik eens komen lachen met uwen oto, op den teevee ?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik heb die gast van die manta gekend van ziens, heb zelfs een ritje gedaan in den bak van de snellen eddy
Comment
Comment