Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met zoiets wil ik zelf niet in mijn tuin gezien worden.
Ik zou hem kopen om hem bij elkaar te persen zodanig dat er weer zo'n tuningkrel minder op de baan is.
Is een door Audi's huistuner ABT omgebouwde S5. Smaken verschillen he. Ik vind je ava ook maar niks omdat hij afkomstig is van een merk waarmee ik veel miserie heb meegemaakt.
Is een door Audi's huistuner ABT omgebouwde S5. Smaken verschillen he. Ik vind je ava ook maar niks omdat hij afkomstig is van een merk waarmee ik veel miserie heb meegemaakt.
Dat het een huistuner is maakt hem niet knapper hoor. En dat het een S5 is ook niet, een A5 is een auto die klasse uitstraalt maar als hij bij Abt is langsgeweest...In my opinion he
Da's uw goed recht mijn ava maar niks te vinden, als ik 1 liter benzine zou krijgen voor iedereen die negatief is over Alfa's zou ik nooit meer zelf moeten tanken.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Tegenwoordig raakt ge zoiets toch echt nimeer kwijt? Zeker ni voor diene prijs
D'r zullen altijd wel "liefhebbers" te vinden zijn zeker?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment