Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is zo ook nog te pruimen buiten de archi-lelijke audi gril en dwaze rioolbuis achteraan.
steek daar een dubbele centrale uitlaat onder, smijt die vod van de motorkap en monteer een bumper zonder audigrill en die is een pak knapper.
is zo ook nog te pruimen buiten de archi-lelijke audi gril en dwaze rioolbuis achteraan.
steek daar een dubbele centrale uitlaat onder, smijt die vod van de motorkap en monteer een bumper zonder audigrill en die is een pak knapper.
En die mottige velgen d'r onder uit!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Interieur al gezien? Die lampjes zijn om mottig van te worden en ik kan het niet goed zien maar die bekleding van de deur lijkt al los te komen. Koffer zit vol troep en der hangt nen tv in waar ge niks mee bent. Velgen zijn aartslelijk (persoonlijke mening...). Achterbumper en voorbumper zijn imo overdreven. Nee voor mij hebben ze de auto volledig naar de kl*te geholpen.
ja, daar heb je een punt, 'k heb daar ook aan gedacht, maareuh, die chinezen steken soms toch hele zinnen in zo 1 teken, misschien soms ook halve letters ofzo?
ik ga er niet van uit dat dat een 1 op 1 - relatie is, chinees schrift en ons schrift.
Comment