Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
    Niks voor TCT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Niks voor TCT?
      nu ni overdrijven hé, zot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
        Diest hoort bij de Marginale Driehoek he
        Lach er maar mee, ik moet dat welke dat aanzien.
        Soms lig ik dan wel plat van het lachen in mijn auto als ik zo eentje zie passeren, maar meestal is het eerder huilen

Comment

• Hier klikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
            Die voorste nummerplaat ligt wel heel erg plat op die bumper, volgens mij niet echt reglementair.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

amerikanen...
              doet me eigenlijk denken aan de tijd met paard en kar. they are taking a whole lot of steps back in time imo.
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                Spijtig van de krassen dat ze erop hebben getrokken .

Comment

• ahahaha

vraagprijs: 20000 euro

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Daar valt misschien nog wel iets van te maken.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• ja volledig standaard zetten en herspuiten naar het zwart ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        ja volledig standaard zetten en herspuiten naar het zwart ofzo.
                        Zo ver zou ik niet gaan.
                        Ik zou zeggen kofferspoiler d'r af, die lip vooraan d'r af.
                        Verlaging d'r onder en andere velgen.
                        En het zou d'r al stukken beter uit zien!

Comment

• motorkap,verbredingskit,voorbumper,uitlaten,...,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            motorkap,verbredingskit,voorbumper,uitlaten,...,
                            Zijskirts vind ik nog het lelijkste vanal Vollop tuningspul erop en dan nog de achterlichten met orange pinkers... dat zou mijn eerste werk zijn om te vervangen

Comment

• Idd zo zot tunen en da nog oranje pinkers achteraan .

Comment

• Comment

• wtffffff

Comment

• Fast & Furious?

Comment

• Je moet toch al vrij geretardeerd zijn om zoiets te willen..

Comment

• Buiten die giga spoiler zou ik em best nog wel willen.

Voorbumper lichtjes wijzigen en wat echte carbon ertegen gooien en tis af.

Comment

• die moet gedacht hebben niet genoeg downforce te hebben

Comment

Working...
                                          X