kan geen toeval zijn: klik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als t dan toch over roze wagens gaat. Gespot in MallorcaBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichtenkan geen toeval zijn: klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
Doordeweekse gezinswagen.. moet toch een (verloren) weddenschapje geweest zijn ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze namiddag een Volvo XC90 gespot met ledstrips . Zonde!
Tzijn zotten zeg ik u.
Dat past toch totaal niet.
Kben niet tegen veranderen aan een wagen maar zulke dingen gaan er bij mij nie in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze namiddag een Volvo XC90 gespot met ledstrips . Zonde!
Comment
-
Ik kom ze vaker en vaker tegen, en allemaal duidelijk aftermarket.. ledlichtjes hé
een oude C5, een oude Chrysler Voyager, een bestelwagen, ..
Ze doen met hun wagen uiteindelijk wat ze willen. Ze zijn beter zichtbaar. Zolang ze het niet bij iedereen verplichten want dan is't iedere dag kerstmis op de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenIk kom ze vaker en vaker tegen, en allemaal duidelijk aftermarket.. ledlichtjes hé
een oude C5, een oude Chrysler Voyager, een bestelwagen, ..
Ze doen met hun wagen uiteindelijk wat ze willen. Ze zijn beter zichtbaar. Zolang ze het niet bij iedereen verplichten want dan is't iedere dag kerstmis op de baan.
idd, zooooo fake dat het niet schoon is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
nu zie je overal van die fake wagens die dat ook steken dat slaag op niks
Der is maar 1 type waar ik het nog ferm op vind en das op een insignia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenAls t dan toch over roze wagens gaat. Gespot in Mallorca
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk BerichtenRijke mensen hebben blijkbaar wel een voorkeur voor roze ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten...zeg me dat dit photoshop is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk BerichtenDer is maar 1 type waar ik het nog ferm op vind en das op een insignia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
nu zie je overal van die fake wagens die dat ook steken dat slaag op niks2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment