Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kan geen toeval zijn: klik

Comment

• Als t dan toch over roze wagens gaat. Gespot in Mallorca
      Bijgevoegde Bestanden
      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
        kan geen toeval zijn: klik
        zijn nickname!!!!

Comment

Doordeweekse gezinswagen.. moet toch een (verloren) weddenschapje geweest zijn ofzo
          Hij gaat zelfs een andere auto huren.

Comment

• Deze namiddag een Volvo XC90 gespot met ledstrips . Zonde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Deze namiddag een Volvo XC90 gespot met ledstrips . Zonde!

Tzijn zotten zeg ik u.

Dat past toch totaal niet.

Kben niet tegen veranderen aan een wagen maar zulke dingen gaan er bij mij nie in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Deze namiddag een Volvo XC90 gespot met ledstrips . Zonde!
                Ik weet een C43 AMG staan met ledstrips in de voorbumper

Comment

• nog een roze

Comment

• Ik kom ze vaker en vaker tegen, en allemaal duidelijk aftermarket.. ledlichtjes hé

een oude C5, een oude Chrysler Voyager, een bestelwagen, ..

Ze doen met hun wagen uiteindelijk wat ze willen. Ze zijn beter zichtbaar. Zolang ze het niet bij iedereen verplichten want dan is't iedere dag kerstmis op de baan.

Comment

• ik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
                      nu zie je overal van die fake wagens die dat ook steken dat slaag op niks

Comment

Ik kom ze vaker en vaker tegen, en allemaal duidelijk aftermarket.. ledlichtjes hé

een oude C5, een oude Chrysler Voyager, een bestelwagen, ..

Ze doen met hun wagen uiteindelijk wat ze willen. Ze zijn beter zichtbaar. Zolang ze het niet bij iedereen verplichten want dan is't iedere dag kerstmis op de baan.
                        die chrysler voyager zie ik 's morgens altijd passeren in Boutersem

idd, zooooo fake dat het niet schoon is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                          ik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
                          Zelfs op een audi vind ik het erover aan het gaan. Maar das wss omdat ik meer audi's zie dan kerstbomen met sinterklaas.

Der is maar 1 type waar ik het nog ferm op vind en das op een insignia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                            Als t dan toch over roze wagens gaat. Gespot in Mallorca

Comment

• Rijke mensen hebben blijkbaar wel een voorkeur voor roze ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                                Rijke mensen hebben blijkbaar wel een voorkeur voor roze ...

...zeg me dat dit photoshop is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                  ...zeg me dat dit photoshop is...
                                  dit is een photoshop.
                                  My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk Berichten
                                    Der is maar 1 type waar ik het nog ferm op vind en das op een insignia.
                                    Awel sé, het is nu niet omdat ik Opel voorvechter ben, maar dat vind ik dus ook!

Comment

• Op de Audi A5 staan de ledlichten tov elke auto het mooist naar mijn mening. Al derest zijn copies omdat de audi A5 volgens mij zo goed verkoopt.

Maar sommige andere wagens staan idd ook mooi met led-verlichting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                                        ik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
                                        bij audi is dat inderdaad mooi , ikvind ook dat je dan geen ledstrips op een andere auto moet zetten, koop dan een audi he als ge da wilt
                                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• maar bij een lancia delta is da ook wel mooi die ledstrips
                                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Working...
                                          X