Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
    Diene mens wil wel ruilen van telefoonnummer, misschien is dat interessant !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Op de baan tussen Lichtervelde en Hooglede... Er zit daar een of andere zo'n foefelaar en er staan daar wel regelmatig van die successen als deze

héhéhéhé wa voor velobanden staan daar onder...lachen gast...
      2008 Mercedes Viano
      2012 Citroen DS3

Comment

• Die Golf is nog gebruikt op de CD-cover van 1 van de eerste "tuningsound"-cd's.

*gaat zich in een hoekje schamen omdat hij dit weet*
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Die Golf is nog gebruikt op de CD-cover van 1 van de eerste "tuningsound"-cd's.

*gaat zich in een hoekje schamen omdat hij dit weet*

Ik zou nog liever een paar duizend euro in de vuilbak gooien dan in dat te steken. Zo'n gedrochten dat hier in dit topic soms staan, je moet toch echt achterlijk zijn om zo je wagen te maken? Een velg hier of lipje daar OK maar om er zo'n kermisattractie van te maken, ongelofelijk...

Dat schaap op het dashboard moet zich ook ongelofelijk schamen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Ik zou nog liever een paar duizend euro in de vuilbak gooien dan in dat te steken. Zo'n gedrochten dat hier in dit topic soms staan, je moet toch echt achterlijk zijn om zo je wagen te maken? Een velg hier of lipje daar OK maar om er zo'n kermisattractie van te maken, ongelofelijk...
            Mag dat dan mijn vuilbak zijn?

Comment

• Ook anders goede smaak!

De optie “Shadowline” aanvinken op de BMW optielijst is al een tijdje passe. Chroom moet het zijn, maar helaas is het standaardrepertoire aan glimstrips bij BMW een tikkie beperkt. Gelukkig is er aftermarket meer dan genoeg te krijgen, zodat iedereen zijn of haar Bimmer volledig naar eigen smaak kan vormgeven. De eigenaar van deze 3-serie […]
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                WTF !?

Comment

• dubbel
                  Last edited by Titleist; 02/04/2010, 18:38. Reden: dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Ter info: de 7-reeks die in het gentse rondbolt en hier al meermaals gepost werd, staat te koop . Allen daarheen...
                      Staat geparkeerd vlakbij het rondpunt aan de Port Arthurlaan in Gent.
                      Niet ver van mijn garage en ik krijg altijd een beetje kots in m'n keel als ik da kot zie.

Comment

• Die strookjes chrome aan de deuren
                        2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                          Die strookjes chrome aan de deuren
                          het kan nog erger:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Op de baan tussen Lichtervelde en Hooglede... Er zit daar een of andere zo'n foefelaar en er staan daar wel regelmatig van die successen als deze
                            Man, man, man ... wat een spuuglelijk gedrocht!!! Ik kan niet begrijpen dat er iemand bestaat die zo'n 'dingen' mooi kan vinden??

Bedoel je die langs de oude baan Roeselare - Brugge? Ter hoogte van Torhout? Ik wist 'em zitten, maar ik denk niet dat die daar nu nog is ; waarschijnlijk verbannen door de stad Torhout, wegens 'construeren van gedrochten' ofzo ...
                            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                              het kan nog erger:

'BMW Tuning for Dummies' ?
                              The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Ge kunt zeggen wat ge wilt maar hij heeft wel originele gti velgen hé
                                  Motorisch ook verwend precies

Comment

• Comment

• Comment

• Bahahahhahaha

Comment

• zal wel een pittig RT12 blok in liggen
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X