Oorspronkelijk geplaatst door joris818
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Op de baan tussen Lichtervelde en Hooglede... Er zit daar een of andere zo'n foefelaar en er staan daar wel regelmatig van die successen als deze
héhéhéhé wa voor velobanden staan daar onder...lachen gast...2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDie Golf is nog gebruikt op de CD-cover van 1 van de eerste "tuningsound"-cd's.
*gaat zich in een hoekje schamen omdat hij dit weet*
Ik zou nog liever een paar duizend euro in de vuilbak gooien dan in dat te steken. Zo'n gedrochten dat hier in dit topic soms staan, je moet toch echt achterlijk zijn om zo je wagen te maken? Een velg hier of lipje daar OK maar om er zo'n kermisattractie van te maken, ongelofelijk...
Dat schaap op het dashboard moet zich ook ongelofelijk schamen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
Ik zou nog liever een paar duizend euro in de vuilbak gooien dan in dat te steken. Zo'n gedrochten dat hier in dit topic soms staan, je moet toch echt achterlijk zijn om zo je wagen te maken? Een velg hier of lipje daar OK maar om er zo'n kermisattractie van te maken, ongelofelijk...
Comment
-
Ook anders goede smaak!
De optie “Shadowline” aanvinken op de BMW optielijst is al een tijdje passe. Chroom moet het zijn, maar helaas is het standaardrepertoire aan glimstrips bij BMW een tikkie beperkt. Gelukkig is er aftermarket meer dan genoeg te krijgen, zodat iedereen zijn of haar Bimmer volledig naar eigen smaak kan vormgeven. De eigenaar van deze 3-serie […]
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenTer info: de 7-reeks die in het gentse rondbolt en hier al meermaals gepost werd, staat te koop . Allen daarheen...
Staat geparkeerd vlakbij het rondpunt aan de Port Arthurlaan in Gent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenDie strookjes chrome aan de deuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Op de baan tussen Lichtervelde en Hooglede... Er zit daar een of andere zo'n foefelaar en er staan daar wel regelmatig van die successen als deze
Bedoel je die langs de oude baan Roeselare - Brugge? Ter hoogte van Torhout? Ik wist 'em zitten, maar ik denk niet dat die daar nu nog is ; waarschijnlijk verbannen door de stad Torhout, wegens 'construeren van gedrochten' ofzo ...The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk BerichtenThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGe kunt zeggen wat ge wilt maar hij heeft wel originele gti velgen hé
Comment
-
zal wel een pittig RT12 blok in liggenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment