Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
    Moeten we er een tekeningske bij maken?!
    Start Paint al maar op.

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Ik vind die RAT tuning nog wel ok eigenlijk. Je ziet het eigenlijk ook amper...

Kever: Goed, want het zou door de natuur gedaan kunnen zijn.
    Golf V: Neen. Een nieuwe wagen kopen, de motorkap afschuren en dan erop pissen is niet cool.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Hoe een rat er hoort uit te zien, door de natuur gedaan.

Eigenaar had de Split gevonden bij een autoafbraak waar hij al een paar jaar onder een boom stond.
      Exterieur heeft hij met rust gelaten, onderstel en al het onzichtbare is terug in orde gezet (nieuwe motor, chassis volledig opgelast, airride-systeem,...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
        Ik zag onlangs deze RAT in de file.

Niet overdreven deze, enkel badgetuning. Maar die M3 badge en het luikje van de gas op de achterkant vond ik toch
        volgens mij stonden wij samen in die file want ik ben dezelfde tegengekomen

Comment

• like a rat should be (@ split)

Comment

• Allez, dan doen we voort met auto's die hier NIET passen

"Death", gemaakt door de mannen van Kustomcoachwerks. Verkocht voor 30d Dollar aan een verzamelaar, staat nu tussen een 356's, een 959,....

En "black baron", de Belgische versie van Death. Gemaakt door de mannen van Radikalbugz

2.1 motor, Wilwood remmen,... Let ook op wat helemaal aan de rechterkant van de foto rijdt...Wallonie
            Last edited by quadrifoglio; 09/07/2010, 23:56.

Comment

• ocharme elke mier die nog vlug wil oversteken.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                is da ni diene Red Baron vanop cleaned?
                Jup. De verkoper z'n topics werden altijd gesloten (omdat je daar pas mag bumpen na 7 dagen)

Oorspronkelijk geplaatst door kartfreak;4116423[IMG
                http://i275.photobucket.com/albums/jj295/_Frederik_/Cars/IMG00249-20100629-0748.jpg[/IMG]
                RAT's (Recycled Automotive Transport) kunnen best nog cool zijn vind ik, maar bovenstaand geval is een gefaalde poging.

Je auto volkleven met stickers en 'RAT' erop spuiten is NIET RAT-style.

Dit is ook een natuurlijk geval.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• voor mensen geintreseerd in rat-look
                  kijkl hier eens zijn niet enkel mensen met ne vw die deze look toepassen

Comment

• er is toch een apart topic voor rats?

Comment

• Mini W203:

Mini CLK:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        Mini W203:

Mini CLK:

Lol, en waarschijnlijk even stevig als een kartonnen doos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          RAT's (Recycled Automotive Transport) kunnen best nog cool zijn vind ik, maar bovenstaand geval is een gefaalde poging.

Je auto volkleven met stickers en 'RAT' erop spuiten is NIET RAT-style.
                          Is dit dan ook fake-rat en overdreven volgens jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten

Die heeft niks met RAT te maken, das gewoon hele slechte smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten

Nope, dat is gewoon vet

Comment

• zotte jap

Comment

• waarvoor is dat goed

vandaag nog een RAT gezien Het was een oude (50-60) amerikaanse pick-up. Redelijk kort model. Ik ken het wel van ergens maar kan er geen merk opplakken. Lekker dicht bij de grond en op de deur stond een afgesleten sticker van een oliemerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    waarvoor is dat goed

vandaag nog een RAT gezien Het was een oude (50-60) amerikaanse pick-up. Redelijk kort model. Ik ken het wel van ergens maar kan er geen merk opplakken. Lekker dicht bij de grond en op de deur stond een afgesleten sticker van een oliemerk
                                    Oliemerk erop was zeker STP ?

Comment

• Sjah, typisch voorbeeld zeker? Muziek vollebak etc., jammer dat ik niet met de Rallye was, had hem graag eens afgedroogd.

Mini Cooper One met 4 uitlaten, je moet er maar opkomen.
                                      [IMG][/IMG]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Sjah, typisch voorbeeld zeker? Muziek vollebak etc., jammer dat ik niet met de Rallye was, had hem graag eens afgedroogd.
                                        Ik ben blij te melden dat Captain Turbo dit reeds heeft gedaan op 22 jan van dit jaar

Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                          Ik zag onlangs deze RAT in de file.

Niet overdreven deze, enkel badgetuning. Maar die M3 badge en het luikje van de gas op de achterkant vond ik toch
                                          Ge maakt u toch serieus belachelijk door een badge van een snellere versie op uw auto te plakken.
                                          Veel show, no GO!

Comment

Working...
                                          X