Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben nooit verder gegaan dan een verlaging, velgen plus wa oem details.
    ik zou het zelf ook niet willen zo een bumper toestanden, maar ieder zijne smaak zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
      ik ben nooit verder gegaan dan een verlaging, velgen plus wa oem details.
      ik zou het zelf ook niet willen zo een bumper toestanden, maar ieder zijne smaak zeker?
      om het even met uw avatar te zeggen: modify me, I'm fucked.

Comment

E36 M3

Dat jij dit dan nog post. Iemand die zelf nog meetings meegedaan heeft. en in dat "wereldje" meegedraaid heeft.
        Als je dit al niks vind dan kan je nog tal van BE projectjes posten ook die in dezelfde stijl liggen. Maar dat doe je wss niet.

PS: weet niet of je het weet maar dit word een toonzaal wagen van de carrosier .Dan mag het al wat decadenter. Zeker als alles goed gedaan is.
        Heb het zelf van horen zeggen maar iemand van de andere wagens.

Comment

• als ge echt weet wie ik ben, dan wete ook wat mijne stijl is

Comment

als ge echt weet wie ik ben, dan wete ook wat mijne stijl is
            simpel ?

Comment

Wie jij bent en wat je stijl is, hebben we allemaal in de gazet gelezen.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

yap, want wa der daar in stond was waar he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  welke gazet?

persoonlijk kan ik die bmw best smaken.
                  zo overdone dat het weer knap is. respect voor het werk.
                  wimoptiek.be op

Comment

yap, want wa der daar in stond was waar he
                    Nu ben ik ook nieuwsgierig

Comment

ECOMOTIVE STYLE

Comment

• was dat met diene wagen dat de bomma weg was?
                        wimoptiek.be op

Comment

• deze zien toekomen op vag-opel 2010 in ninove, het domme blondje dat er mee reed kon het niets eens deftig parkeren. De organisatie heeft hem dan zelf moeten goed zetten. waarschijnlijk hoogbegaafd hoor
                          2015 BMW S1000R
                          2010 Renault Clio RS Cup
                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten

deze zien toekomen op vag-opel 2010 in ninove, het domme blondje dat er mee reed kon het niets eens deftig parkeren. De organisatie heeft hem dan zelf moeten goed zetten. waarschijnlijk hoogbegaafd hoor
                            Volgens mij de auto van kimberley vlaeminck.
                            1976 Porsche 924 (verkocht)
                            2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                            2011 Volvo V60 T6 AWD
                            2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• zoals ik al zei; twas een blonde zonder sterren op haar gezicht
                              2015 BMW S1000R
                              2010 Renault Clio RS Cup
                              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                zoals ik al zei; twas een blonde zonder sterren op haar gezicht
                                gekleurd haar & lasers!

Comment

• Absoluut een verschrikkelijk gedrocht en waarschijnlijk heeft het blondje het IQ van een telefoonpaal maar je moet toch toegeven dat het knap is dat iemand zoveel moeite in een wagen steekt...
                                  Of het iets positiefs oplevert, is iets anders natuurlijk

Edit zie vetgedrukt

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten

deze zien toekomen op vag-opel 2010 in ninove, het domme blondje dat er mee reed kon het niets eens deftig parkeren. De organisatie heeft hem dan zelf moeten goed zetten. waarschijnlijk hoogbegaafd hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                                    Absoluut een verschrikkelijk gedrocht en waarschijnlijk heeft het blondje het IQ van een telefoonpaal maar je moet toch toegeven dat het knap is dat iemand zoveel moeite in een wagen steekt...
                                    Of het iets positiefs oplevert, is iets anders natuurlijk

Edit zie vetgedrukt
                                    ik kom er echt niet uit... wat voor kar is dit??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                      ik denk zoiets:
                                      http://www.google.be/imgres?imgurl=h...w=1600&bih=799
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                        Daar heb ik geen idee van...

Comment

• ze heeft er in elk geval haar eigen creatie van gemaakt.
                                          mooi is anders, maar vind het altijd nog knapper dan de meeste gedrochten met spoilers van een boeing 747.....

Comment

Working...
                                          X