Precies allemaal auto's met productiefouten erin,alleen die Rolls 350z heeft wel iets
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDat kan toch niet ?
das nie enkel een foorkar
hem is nog slecht afgewerkt ook!
das dubbel zo erg!!!!!
whahahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
dit is GEEN tuning e..
jammer genoeg zijn het deze wagens die het voor de 'echte' tuners verpesten bij Jan met de pet en Pol met de Kepie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtendit is GEEN tuning e..
jammer genoeg zijn het deze wagens die het voor de 'echte' tuners verpesten bij Jan met de pet en Pol met de Kepie
ieder heeft zijn eigen mening over tuning.
dikke achterspoiler is voor sommigen al tuning, en wings op de koffer zetten behoort daar dus niet bij volgens u.
wel, tuning is voor mij motorisch,
en het uiterlijk is styling
Comment
-
mja, hier is al eindeloos over 'gezeverd' op diverse fora, en idd, wij zijn 'stylers' en diegene die motorisch bezig zijn, zijn de tuners....maar voor Jan met de pet zijn we allemaal tuners e
en met 'echte' bedoelde ik de mensen die er deftig mee bezig zijn en ni de mensen die van ver ne spoiler op hunnen auto gooien, hun ramen zelf tinten zodat ze vol met blazen zitten etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmja, hier is al eindeloos over 'gezeverd' op diverse fora, en idd, wij zijn 'stylers' en diegene die motorisch bezig zijn, zijn de tuners....maar voor Jan met de pet zijn we allemaal tuners e
en met 'echte' bedoelde ik de mensen die er deftig mee bezig zijn en ni de mensen die van ver ne spoiler op hunnen auto gooien, hun ramen zelf tinten zodat ze vol met blazen zitten etc
ben zelf nog beheerder geweest van tjoeningsite
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWelke wagen is dat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVolvo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Prachtig!
Deze is helemaal rampzalig...
Man, man, man, smaken verschillen...
Maar of het woord smaak HIER nog van toepassing is...
Comment
Comment