Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zeer mooie beetle

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
      jezus christus, geen smaak en geen goeie uitvoering van zijn foute gedachten
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Ik snap die tuners allang niet meer. Denken die nu echt dat ze wondermooie creaties maken? Altijd lachwekkend hoe ze aan de dancings bij de parkwachter staan te bléten om toch maar hun gedrocht voor de deur te mogen zetten. Sommigen hebben daar heel wat centen voor over. Dancing bij uitstek waar het vol met gedrochten staat : de room in Herent

Comment

• de max
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Nummerplaat wegwerken in de foto's en ze dan in de advertentie zetten
            priceless

Comment

• Die kleuren in dat interieur doen me denken aan The Joker!

Comment

• "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Tjoener a: Welke verlagingskit steekt daaronder?

Tjoener b: Palettje Knauf Filler

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dan hebt ge al een deftige auto, dan doet ge dit:

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Meccano spoiler

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Dan hebt ge al een deftige auto, dan doet ge dit:

Comment

• ik ben pas van gisteren hier beginnen te lezen, ik moet toegeven ik heb mij bij momenten wel ziek gelachen MAAR:

et valt mij sterk op da de meeste kritiek van een paar bmw gasten komen ... kweet nie hoe da da zit ma bij ons hebben ze daar een fijn gezegde over, bmw is voor jannemannen, jong of oud, en ze zullen u als een stuk schijt bezien wanneer ze et kunnen ... kweet da da nie voor iedereen zo is die bij ne bmw rijd, ik bv ben zo nie ma die gasten ier hebben daar blijkbaar wel iets van weg

en da geblaas over spellingsfouten en die shit, as ge daar op moet of wilt gaan letten moete op een ander forum gaan zeiken, we blijven nogaltij mensen onder elkaar, ik neem aan da de gene die daar et meeste over hekelen in real life perfect an spreken zonder dan ook ma ene keer een ge of da te gebruiken?

over de auto's dak ier al heb gezien, geloof mij ik ben van achter naar voor gegaan en ben gestopt op pagina 86 denk ik, feit er zitten een pak sjinkers bij, ma er zitten er ook een paar mits kleine veranderingen die ook prachtige auto's kunnen zijn ma dan da gekak en gezeik van ahbah hier lelijk daar, menskes grow up, da ze op tb en dergelijke andere forumsites van hun klote maken kan ik gerust begrijpen ge zij ier wel bezig over mensen hun trots e ... FEIT EEN MENING HEBBEN IS TOEGESTAAN MAAR ALS DIE MENING KLEINEREND EN KWETSEND IS NAAR DE MENSEN DIE HUNNE AUTO WEL SCHOON VINDEN EN DAAR TROTS OP ZIJN HOUDE BETER UW BAKKES TOE IPV HIER DE GROTE JAN UIT TE HANGEN ik zet da ff in drukletters zo da et extra opvalt (komt nie af dak da int vet moet zetten, gene tijd en geen goesting om da te doen)

tis blijkbaar makkelijk om ne dikke bmw m5 of dikke audi S6 te kopen en denken da de wereld aan uw klote hangt ... ik rij rond bij ne 320 d, so fucking what ik heb em verlaagt, so fucking what er staat een M pakketje op met et spoilerke er bij, so fucking what ik heb er een instalatie in steken en heb mij ledachterlichten gestoken en angeleyes vanvoor wa da nie standaard was ... wa hebbe jullie daar dan over te oordelen als da lelijk of schoon is ...

any way, ik ga ier nog wa rondhangen khou mij al klaar op een reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wuppie Bekijk Berichten
                                      et valt mij sterk op da de meeste kritiek van een paar bmw gasten komen ... kweet nie hoe da da zit ma bij ons hebben ze daar een fijn gezegde over, bmw is voor jannemannen, jong of oud, en ze zullen u als een stuk schijt bezien wanneer ze et kunnen

en da geblaas over spellingsfouten en die shit, as ge daar op moet of wilt gaan letten moete op een ander forum gaan zeiken, we blijven nogaltij mensen onder elkaar, ik neem aan da de gene die daar et meeste over hekelen in real life perfect an spreken zonder dan ook ma ene keer een ge of da te gebruiken?

over de auto's dak ier al heb gezien, geloof mij ik ben van achter naar voor gegaan en ben gestopt op pagina 86 denk ik, feit er zitten een pak sjinkers bij, ma er zitten er ook een paar mits kleine veranderingen die ook prachtige auto's kunnen zijn ma dan da gekak en gezeik van ahbah hier lelijk daar, menskes grow up, da ze op tb en dergelijke andere forumsites van hun klote maken kan ik gerust begrijpen ge zij ier wel bezig over mensen hun trots e ...
                                      Om de BMW rijders nu allen over dezelfde kam te scheren, is ook wel wat kort door de bocht he.

Wat spellingsfouten betreft, als een volwassen iemand spelfouten maakt die iemand van 10 jaar niet meer zou mogen maken, dan vind ik dat er daar zeker mag op gesproken worden. Het wordt alsmaar triestiger met de mensen hun spelling, ik zie zelfs regelmatig op autosites tests verschijnen met spellingsfouten in...

Over je laatste punt ben ik het wel eens, er wordt soms kritiek gegeven alsof de persoon die zijn gal spuwt het warm water heeft uitgevonden en enkel zijn idee van tuning het juiste is. Elk zijn hobby, als een oud peetje met 30 kg overgewicht 5.000 EUR wil uitgeven aan een superlichte koersfiets en zich aan 20km/u Tom Boonen wil wanen, dat die mens maar doet. Zolang die niet in mijn weg rijdt tenminste...
                                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wuppie Bekijk Berichten
                                        .... ik moet toegeven ik heb mij bij momenten wel ziek gelachen...
                                        ....HOUDE BETER UW BAKKES TOE IPV HIER DE GROTE JAN UIT TE HANGEN...
                                        Je maakt je hier zelf dus ook min of meer aan schuldig.
                                        Wat mij betreft een zinloze discussie, iemand die zich met een standaard BMW 5 reeks aanmeldt op een tuning forum zal minstens even hard afgeschoten worden met opmerkingen als "dikke nek", "stoefer", "van de papa zeker", "wa ne jeep, verlaagt em met KW var 3 of arride anders zijde gene echten!".
                                        Zoals je zelf aanhaalt, iedereen doet lekker zelf wat hij wilt, maar je moet er ook mee leren omgaan dat niet iedereen jouw smaak deelt, maar waarom zou je je hier druk om maken?
                                        Een Brugge supporter gaat toch ook niet de boel lopen opjutten op een Anderlechtforum?

***check www.stijnstijnen.be
                                        Last edited by ; 05/04/2011, 16:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                                          Ik wil ook zo'n Nissan!
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X