Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Dan hebt ge al een deftige auto, dan doet ge dit:

Toere? Nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
      Je maakt je hier zelf dus ook min of meer aan schuldig.
      Wat mij betreft een zinloze discussie, iemand die zich met een standaard BMW 5 reeks aanmeldt op een tuning forum zal minstens even hard afgeschoten worden met opmerkingen als "dikke nek", "stoefer", "van de papa zeker", "wa ne jeep, verlaagt em met KW var 3 of arride anders zijde gene echten!".
      Zoals je zelf aanhaalt, iedereen doet lekker zelf wat hij wilt, maar je moet er ook mee leren omgaan dat niet iedereen jouw smaak deelt, maar waarom zou je je hier druk om maken?
      Een Brugge supporter gaat toch ook niet de boel lopen opjutten op een Anderlechtforum?

***check www.stijnstijnen.be
      blijkbaar bmw bestuurder? als ge dan toch wilt gaan reageren doe dan ineens goed en pakt et stukste da voor et bakkes gedeelte stond ook mee in uw quote als ge, en da is int algemeen dus nie persoonlijk, wilt gaan afbreken omda wa ge zie uwe smaak nie is, denk dan eerst na over wa ik in mijn reactie zei da betekend da ge bij uw klein hersentjes en groot ego de drukletters nog eens opnieuw moet gaan lezen er mee leren omgaan da iemand met ne air omda em bij ne bmw of audi rond rijd iemand anders die da spijtig genoeg nie kan betalen ma toch zenne auto wil aanpassen zoda hij em (nog) mooier vind te zien afbreken en kleineren? nee sorry daar kan ik helaas nie bij leren leven ik bedoel ma, ik ben begonne bij een corsa B, low budget omdak nog naar school ging en mammie en pappie mij nie zomaar geld in men pollekes duwde en dus verplicht was weekend- en vakantiewerk te doen, had er ook een kitje op gestoken en heb ook een maand of 3 rondgereden zonder da ze gespoten ware omdak et nie kon betalen, stonden ook standaard velgskes onder met ne dikke band op, ma alles wa er aan veranderd was heb ik zelf gedaan en zelf betaald dus da maakt et dan voor mij al een grote reden om trots op te zijn en geloof mij maar als ze uw trots krenken zijt ge ook op uw tenen getrapt, marginaal of gewoon da maakt allemaal nix uit den oto waar ik nu bij rij is evenzeer zo gedaan, alleen et spuiten heb ik laten doen omda ge tenslot van rekening toch bij ne bmw rijd e ma dan hebt ge altij van die vuurspuwers die et allemaal vele beter denken te weten en u afrekenen op et feit da zij "rijk" zijn en wij "arm" pakt hunne bmw af en geeft ze ne micra als vervangwagen? jonge ze breken de boel af omda ne micra zogezegt te min is voor hun ...

en dan ff op de reactie veel succes ge zult et nodig hebben? mij raakt et nie wa er allemaal gezegt word ze, et gaat mij nogaltij over et feit da sommige hier serieus respectloos zijn tegen mensen die trots zijn op hun werk, ookal trekt et van tijd idd op nix, nie over wa da er allemaal op mijn reactie word gezegt
      Last edited by ; 05/04/2011, 19:38.

Comment

• als een oud peetje met 30 kg overgewicht 5.000 EUR wil uitgeven aan een superlichte koersfiets en zich aan 20km/u Tom Boonen wil wanen, dat die mens maar doet. Zolang die niet in mijn weg rijdt tenminste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

porsche of peugeot ? ik graak er nie wegwijs uit ma ergens vind ik et nog wel vet gedaan

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hella flush, overdreven of goed?

Comment

• 't Zonneke schijnt, hup ga allemaal maar wat buiten spelen ipv elkaar hier weer zitten te verwijten.

Voorlopig gaat dit uit te hand gelopen topic op slot.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
              X