Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenJe maakt je hier zelf dus ook min of meer aan schuldig.
Wat mij betreft een zinloze discussie, iemand die zich met een standaard BMW 5 reeks aanmeldt op een tuning forum zal minstens even hard afgeschoten worden met opmerkingen als "dikke nek", "stoefer", "van de papa zeker", "wa ne jeep, verlaagt em met KW var 3 of arride anders zijde gene echten!".
Zoals je zelf aanhaalt, iedereen doet lekker zelf wat hij wilt, maar je moet er ook mee leren omgaan dat niet iedereen jouw smaak deelt, maar waarom zou je je hier druk om maken?
Een Brugge supporter gaat toch ook niet de boel lopen opjutten op een Anderlechtforum?
***check www.stijnstijnen.be
en dan ff op de reactie veel succes ge zult et nodig hebben? mij raakt et nie wa er allemaal gezegt word ze, et gaat mij nogaltij over et feit da sommige hier serieus respectloos zijn tegen mensen die trots zijn op hun werk, ookal trekt et van tijd idd op nix, nie over wa da er allemaal op mijn reactie word gezegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
Comment
-
-
't Zonneke schijnt, hup ga allemaal maar wat buiten spelen ipv elkaar hier weer zitten te verwijten.
Voorlopig gaat dit uit te hand gelopen topic op slot.
Comment
Comment