Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDIe te matte lak en de niet echt nauw aansluitende motorkap, is dat met opzet?
Tss..de gewone mens snapt ook niks van tuning he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNatuurlijk wat denk jij, die matte lak is gedaan zodat de motorkop niet te veel hitte opneemt en dat niet nauw aansluiten zijn wel luchtinlaten hé...
Tss..de gewone mens snapt ook niks van tuning he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTss..de gewone mens snapt ook niks van tuning he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenach man, ga eens een andere antenne steken ofzo...
Ik dacht imo aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk dacht imo aan...
But hey, give it a try
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk dacht imo aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSorry mate no offense, ne vriend van mij is een beetje met mij aan't lachen en met photoshop aant kloten, wsl de enigste motorkap die hij vond die pastte.
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenCentrum van Aarschot hé in het begin. Kom je uit aan "grote markt" waar de Proximus shop is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenJaja, ik vroeg mij af of leftlane van in de buurt is. Ik ken Aarschot en zijn tjoeners ook ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenNo prob, was maar om te lachen.
Jaja, ik vroeg mij af of leftlane van in de buurt is. Ik ken Aarschot en zijn tjoeners ook ze.
Ik zit er niet zo ver vandaag laten we zeggen
Ben blij dat ik niet in Aarschot woon want als ik dat aan Duitsers moet uitleggen liggen ze altijd dicht
We zouden is een tuning-spot-tour moeten doen, met spot in de dubbele betekenis van het woord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenKomaan waar blijft die foto
Foto's komen, alleen nog 'ff een beetje geduld.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenJust back. Sorry mate, zijn kar stond er niet. Hij is waarschijnlijk op dit moment de straten van Aarschot onveilig aan het maken.
Foto's komen, alleen nog 'ff een beetje geduld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenSjjjjjjjjjjjjjjt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWe zouden is een tuning-spot-tour moeten doen, met spot in de dubbele betekenis van het woord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Die woont in mijn straat !!
Er hangt nu een bordje met GANGSTA onder zijn nummerplaat .. die kerel is lachen
Aarschot zit vol van die mannen.
Comment
Comment