Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
Je zal het begin van dit filmpje wel herkennen
En inderdaad, wat je daar soms tegenkomt, star ship enterprise is er niks tegen
Rijd daar ook altijd een lichtgroene E36 rond met wielkastverbreders en een gigantische vleugel op. Onlangs nog zien rijden op de baan herselt-aarschot. Toen had dieje gast daar 15 duimers ondergesmeten blijkbaar. Geen zicht. Ge moet maar eens bij goed weer op de markt op een terraske gaan zitten met een kodakske. Ze passeren er allemaal (minstens één keer).
Rijd daar ook altijd een lichtgroene E36 rond met wielkastverbreders en een gigantische vleugel op. Onlangs nog zien rijden op de baan herselt-aarschot. Toen had dieje gast daar 15 duimers ondergesmeten blijkbaar. Geen zicht. Ge moet maar eens bij goed weer op de markt op een terraske gaan zitten met een kodakske. Ze passeren er allemaal (minstens één keer).
Ik ken die! Ik zal er vandaag ofzo 'ns een foto van trekken.
Ik ken die! Ik zal er vandaag ofzo 'ns een foto van trekken.
Heb daar ooit eens ene met een overtjoende mazda 323 geweten die zijn vriendinneke kwam halen aan het sancta maria in de kardinaal mercierstraat. Kerel wilde toen stoer doen door ter plaatse op de kasseien ter plaatse te staan patineren, wat hem ook goed lukte tot zijn voorband het ineens met een luide knal begaf.
Heb daar ooit eens ene met een overtjoende mazda 323 geweten die zijn vriendinneke kwam halen aan het sancta maria in de kardinaal mercierstraat. Kerel wilde toen stoer doen door ter plaatse op de kasseien ter plaatse te staan patineren, wat hem ook goed lukte tot zijn voorband het ineens met een luide knal begaf.
Ik kan het mij bijna perfect voorstellen!
Het is toch wel echt vreemd dat zulke dingen echt meermaals voorkomen in A. hé ..
Ik ga denk ik seffens is een 'spot' doen, camera is paraat.
Het is toch wel echt vreemd dat zulke dingen echt meermaals voorkomen in A. hé ..
Ik ga denk ik seffens is een 'spot' doen, camera is paraat.
Tja, the city of tjoening he. Hoeveel tjoenerkes dat ze daar al niet aan de terheidelaan uit de gracht hebben moeten trekken, om van die paaltjes voor de vroegere unic op de grote markt nog maar te zwijgen.
Voor de rest: veel voertuigen die ik hier had kunnen posten...
Ik heb vandaag ook weer een paar prachtexemplaren gezien
Ik schroom me echter altijd een beetje om ze te fotograferen want voor hetzelfde geld denken die gasten dat je hun wagen mooi vindt..
Comment