Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zo lelijk of johnny is die uitlaat nu toch niet hé
    Eigenlijk komt die uitlaat van onder de golf van mijn vrouwke, ik heb die indertijd aan manos gegeven. Dat wil dus zeggen dat mijn vrouw toen eigenlijk een Marina was?

2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragon
      Eigenlijk komt die uitlaat van onder de golf van mijn vrouwke, ik heb die indertijd aan manos gegeven. Dat wil dus zeggen dat mijn vrouw toen eigenlijk een Marina was?
      Nu ik deze uitlaat zie, moet ik toegeven dat dit knap is! Alles moet een beetje genuanceerd worden he! Er zijn uiteraard ook knappe opzetstukken. Maar over het algemeen draagt een opzetstuk een zekere vorm van Johnny-gehalte met zich mee!

Comment

Er zijn zo als ik al zei vele mooie vormen van tuning: een M-veld onder een 320d is bijvoorbeeld totaal niet fout,maar onder die zelfde wagen (vooral E36's zijn hier vatbaar voor) een Auto5 velg van 20" vind ik toch de wagen degraderen. Naar mijn mening is opsmuk enkel mooi als het merk-origineel is of gerenomeerde (meestal Duitse) tuners.

Mijn ZT heeft ook een sportophanging en 18" maar ik zou er nooit aandenken om daar niet originele stukken onder te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
          Let op: dit is persoonlijke mening!

-Vanaf je een opzetstuk op de uitlaat zet, ben je een johhny.
          -Vanaf je een vleugel op je wagen staat die de lijn van de wagen helemaal niet volgt, en die de wagen helemaal niet nodig heeft, ben je een Johhny.
          -Vanaf je denkt dat je door je wagen in 101 kleurtjes te zetten hij eruit gaat zien als een racemachien, ben je een Johhny.
          -...

Met andere woorden: GEEN FAKE!

Dit moet je niet te letterlijk nemen, want een nieuw bumpertje e.d. moet wel kunnen, maar daar is de grens natuurlijk moeilijk te trekken. Kaplan zei ooit over terroristen: "I'll know one when I'll see one." Ik heb zoiets met Johhnys!
          Cool, tsmetsjen is nen johnny

edit: élke keer als ik achter manos rijdt en ik zie die uitlaat, wel die is zo quasi perfect ingebouwd (en mooie vorm) dat ik er stikjaloers op ben
          Last edited by ; 08/02/2006, 14:44.

Comment

Tunen moet zeker kunnen .

Zolang de wagen 1 geheel blijft (dus niet van die overdreven bumpers die totaal niet passen bij de lijn van de wagen en er bovendien zeer goedkoop uitzien in mijn ogen (terwijl ze misschien niet goedkoop zijn) (dit heb ik vaak bij carcept)) maakt tuning een wagen vaak alleen maar mooier. Of het dan functioneel is of niet kan mij weinig schelen.

Daarbij mag men zelfs 'extreem' gaan, zonder te vervallen in té opvallende kleurschakeringen of nutteloze ICE. De wagen mag zijn rijplezier uiteindelijk niet verliezen en binnenin moet het nog aangenaam vertoeven zijn, dus niet te technologisch aub.

Of dus, mijn droomwagen:
            Subaru Impreza WRX, witte carrosserie, zwarte 18" velgen, sportophanging, getinte ruiten, zwarte kofferspoiler (2 centrale voetjes waarop de "strijkplank" ligt) , zwarte onderlipjes vooraan, ... Lekker extreem, maar tegelijk klassevol. Zoals die Porsche uit "le big letomski"'s handtekening.

Comment

Tsjah heb al van mensne gehoord dat de piepkleine uitlaat onder mijn auto ook al ronny is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                dit is foute tuning
                dit is wel mooi, de kleur kan beter maar voor de rest is er niks mis mee

de persoon is sjonnie de auto niet

o ja en ice is niet nutteloos, een lekkere bas kan nooit kwaad, 4 woofers en even veel schermpjes zijn idd nutteloos maar een setje hoedplankspeakers met een baskist moet kunnen
                Last edited by ; 08/02/2006, 15:46.

Comment

zulke dingen zijn toch schitterend, ze toveren keer op keer een spontane smile op voorbijgangers hun gezicht, meestal wordt zo'n wagen begeleid door het trillen van de koetswerkdelen op de beats van 1 of andere foorschijf

i like it

Comment

Dat wil dus zeggen dat mijn vrouw toen eigenlijk een Marina was?

Als ze het nu niet meer is, is er niets aan de hand

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      zulke dingen zijn toch schitterend, ze toveren keer op keer een spontane smile op voorbijgangers hun gezicht, meestal wordt zo'n wagen begeleid door het trillen van de koetswerkdelen op de beats van 1 of andere foorschijf

i like it
                      SO true Ze brengen een humoristische fleur in Autoland.

Tuning? THUMBS UP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050

Als ze het nu niet meer is, is er niets aan de hand
                        nu bolt ze met een cooper S met striping op.

Wordt waarschijnlijk ook als marina onderverdeeld bij u.

Jongens jongens.

soms is het hier echt kinderachtig. tunen is verfraaien van uw eigen wagen. Smaken en kleuren verschillen. en idd soms heb je nozems die er een kleurboek van maken of iets dergelijks om de aandacht te trekken. Maar hey dat is de natuur. Mannetjesvogels hebben ook veel meer en mooiere kleuren dan de wijfjes.
                        Maar in godsnaam, wat is er verkeerd met andere velgen monteren en een andere uitlaat? Sobere elegante tuning noem ik dat. De zaken die ik meteen zou veranderen aan een wagen, om hem te verpersoonlijken. Maar neen, alles moet fabrieksaf zo zijn of je moet bij hetzelfde merk blijven als je aftermarket installeerd. zielig eigenlijk, want zo creër je pas grijze wagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani

Jongens jongens.

soms is het hier echt kinderachtig. tunen is verfraaien van uw eigen wagen. Smaken en kleuren verschillen. en idd soms heb je nozems die er een kleurboek van maken of iets dergelijks om de aandacht te trekken. Maar hey dat is de natuur. Mannetjesvogels hebben ook veel meer en mooiere kleuren dan de wijfjes.
                          Maar in godsnaam, wat is er verkeerd met andere velgen monteren en een andere uitlaat? Sobere elegante tuning noem ik dat. De zaken die ik meteen zou veranderen aan een wagen, om hem te verpersoonlijken. Maar neen, alles moet fabrieksaf zo zijn of je moet bij hetzelfde merk blijven als je aftermarket installeerd. zielig eigenlijk, want zo creër je pas grijze wagens.
                          You're wrong you almighty glasses-salesman...

Tis de vrouw van Sega die een Mini Cooper S heeft. Ik dacht dat de vrouw van dragon een golf cabrio had, ben niet zeker.

Maar je speech is terecht ... Anders moeten we allemaal wieldeksels monteren, dan zal het wel oke zijn ...

Comment

Zeg jongen, 't was maar om te lachen hoor. Neem eens niet alles zo serieus, zeg!
                            Wat ik echter niet goed kan begrijpen, zijn gasten die zich een tweedehands wagen kopen (genre Golf, Clio, Saxo) voor pakweg 5.000 euro en daar dan voor nog eens minstens 8.000 euro tuning aan doen. De wagen mag dan een nieuw kleurtje, nieuwe velgen en een geluidsinstallatie hebben waar een kleine discotheek jaloers op zou zijn, maar het blijft een tweedehands. Dan koop ik liever een nieuwe wagen van 13.000 euro.
                            Maar iedereen doet natuurlijk met zijn geld wat hij wil. Je kan alleen niet iedereen verplichten het ook mooi te vinden.
                            Last edited by ; 08/02/2006, 16:21.

Comment

Jongens jongens.

Gij slaagt 2 vrouwkes door mekaar
                              't is 't vrouwke van Sega dat met ne Pooper S rondbolt

edit: k'nijn heeft het al gezegd

Comment

Zeg jongen, 't was maar om te lachen hoor. Neem eens niet alles zo serieus, zeg!
                                Wat ik echter niet goed kan begrijpen, zijn gasten die zich een tweedehands wagen kopen (genre Golf, Clio, Saxo) voor pakweg 5.000 euro en daar dan voor nog eens minstens 8.000 euro tuning aan doen. De wagen mag dan een nieuw kleurtje, nieuwe velgen en een geluidsinstallatie hebben waar een kleine discotheek jaloers op zou zijn, maar het blijft een tweedehands. Dan koop ik liever een nieuwe wagen van 13.000 euro.
                                Maar iedereen doet natuurlijk met zijn geld wat hij wil. Je kan alleen niet iedereen verplichten het ook mooi te vinden.
                                was niet op u persoonlijk hoor.
                                maar gewoon waar trek je de lijn?

smaken en kleuren verschillen. Die uitlaat op de bisa van manos vind ik uitermate knap gemonteerd, en je kan toch moeilijk elke golfrijder met een niet standaard uitlaat gaan vergelijken met de misbaksels die je soms ziet rondrijden.

Comment

Dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, hé. (zolang het binnen de wettelijke normen blijft).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    You're wrong you almighty glasses-salesman...

Tis de vrouw van Sega die een Mini Cooper S heeft. Ik dacht dat de vrouw van dragon een golf cabrio had, ben niet zeker.

.
                                    Idd die van mij rijd met een golfje cabriolet rond
                                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

sega dragon
                                      frietuuruitbater vetsmelter
                                      bmw bmw
                                      allemaal hetzelfde, tzou me niets verbazen als ze soms elkaars vrouw uitwisselden

Comment

Wat ik echter niet goed kan begrijpen, zijn gasten die zich een tweedehands wagen kopen (genre Golf, Clio, Saxo) voor pakweg 5.000 euro en daar dan voor nog eens minstens 8.000 euro tuning aan doen. [...] Dan koop ik liever een nieuwe wagen van 13.000 euro.
                                        Dat vat zowat mijn idee samen. Milde tuning is ok. Maar ik spendeer liever m'n geld aan auto ipv opsmuk. Ieder z'n smaak maar die Ford puma is erover. Best dat erbij stond dat het een Puma is...
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

was niet op u persoonlijk hoor.

smaken en kleuren verschillen. Die uitlaat op de bisa van manos vind ik uitermate knap gemonteerd, en je kan toch moeilijk elke golfrijder met een niet standaard uitlaat gaan vergelijken met de misbaksels die je soms ziet rondrijden.
                                          Vandaar:

Let op: dit is persoonlijke mening!
                                          en

maar daar is de grens natuurlijk moeilijk te trekken. Kaplan zei ooit over terroristen: "I'll know one when I'll see one." Ik heb zoiets met Johhnys!

Comment

Working...
                                          X