nissan is speciaal voor agenten gemaakt. aangezien ze een voorbeeldfunctie hebben mogen die nooit rapper dan 120km/u of er valt vanalles af.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk rij door de week soms met een corsa 1.2 rond, dan ben ik voor mijn gevoel keihard aan't rijden en blijkt dat ik aan 80 zit ofzo
Vind dat heerlijk1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtennissan is speciaal voor agenten gemaakt. aangezien ze een voorbeeldfunctie hebben mogen die nooit rapper dan 120km/u of er valt vanalles af.
Ik zen nog nooit een stuk van mijnen auto verloren ( buiten al het roet dat ik in de lucht spuw ), en mijn volgende auto wordt mss weer een nissan ( die rapper gaat dan 120km/uur )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk wil pics !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk wil pics !!
Maar kga men vriendin iets anders kopen, kan binnenkort eventueel cheapo een Lupo GTI'tje overnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEcht hé, kzou daar is een topicje voor moeten aanmaken
Maar kga men vriendin iets anders kopen, kan binnenkort eventueel cheapo een Lupo GTI'tje overnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenbestaat dat? wat zit onder de motorkap van die lupo?
1.6 met 130 pk geloof ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten1.6 met 130 pk geloof ik
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMooie spot Nemo. Die gast is nu wsl tegen zen vriendin aant uitleggen dat dem mensen z'n ruimteschip zo mooi vonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Laatst plakte der eentje in men kont in Duitsland. Wel een grappig zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThanks Dennis
Laatst plakte der eentje in men kont in Duitsland. Wel een grappig zicht
edit: 8.5 tot 100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenHaha je die BMW bedoelde ik enkel pagina's terug zalig
Comment
Comment