Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nissan is speciaal voor agenten gemaakt. aangezien ze een voorbeeldfunctie hebben mogen die nooit rapper dan 120km/u of er valt vanalles af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik rij door de week soms met een corsa 1.2 rond, dan ben ik voor mijn gevoel keihard aan't rijden en blijkt dat ik aan 80 zit ofzo
      Vind dat heerlijk
      Ik wil pics !!
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        nissan is speciaal voor agenten gemaakt. aangezien ze een voorbeeldfunctie hebben mogen die nooit rapper dan 120km/u of er valt vanalles af.

Ik zen nog nooit een stuk van mijnen auto verloren ( buiten al het roet dat ik in de lucht spuw ), en mijn volgende auto wordt mss weer een nissan ( die rapper gaat dan 120km/uur )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Ik wil pics !!
          idd, LL achter het stuur van een Corsa => super gewoon

Comment

Ik wil pics !!
            Echt hé, kzou daar is een topicje voor moeten aanmaken

Maar kga men vriendin iets anders kopen, kan binnenkort eventueel cheapo een Lupo GTI'tje overnemen

Comment

Echt hé, kzou daar is een topicje voor moeten aanmaken

Maar kga men vriendin iets anders kopen, kan binnenkort eventueel cheapo een Lupo GTI'tje overnemen
              bestaat dat? wat zit onder de motorkap van die lupo?

Comment

• BMW e46 tjoening

Comment

• vervolg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                    bestaat dat? wat zit onder de motorkap van die lupo?

1.6 met 130 pk geloof ik

Comment

• Mooie spot Nemo. Die gast is nu wsl tegen zen vriendin aant uitleggen dat dem mensen z'n ruimteschip zo mooi vonden

Comment

• Slopel

Comment

1.6 met 130 pk geloof ik
                          1.6 met 125 pk

1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

Mooie spot Nemo. Die gast is nu wsl tegen zen vriendin aant uitleggen dat dem mensen z'n ruimteschip zo mooi vonden
                              ja denk het ook maar hij zag er toch niet zo blij uit toen ik hem voorbij vloeg met de Sprinter

Comment

Thanks Dennis

Laatst plakte der eentje in men kont in Duitsland. Wel een grappig zicht

Comment

Thanks Dennis

Laatst plakte der eentje in men kont in Duitsland. Wel een grappig zicht
                                  da beestje moet vooruitgaan!

edit: 8.5 tot 100

Comment

• Was je hem toevallig niet aan het slepen? Zo'n Lupo kan jou toch niet bijhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                                      Haha je die BMW bedoelde ik enkel pagina's terug zalig
                                      Ik wist het! Dat was de cabrio die ik bedoelde.

Comment

• Het verbaast me niet dat die mens Ronnie noemt.

Comment

• Comment

Working...
                                          X